Capitolul 11

2.9K 161 2
                                    

Am iesit pe usa casei de mana cu Emily. Eram asa de fericita. Era ultima zi de scoala din anul acesta. In sfarsit o vacanta mult asteptata. Si urmeaza sarbatorile. Am mers pe alee pana la masina din fata casei. Am deschis usa din spate, iar Emily s-a urcat imediat. Eu m-am asezat in fata si l-am salutat pe Lucas.

-Ultima zi, spune el fericit.

-Chiar asa.

Am pornit la drum. Am lasat-o pe Emily la gradinita, apoi am pornit spre scoala. In fiecare dimineata la fel. Eu coboram cu 2 minute departare de scoala. Prietenia mea ascunsa cu Lucas mergea foarte bine. Imi place sa-mi petrec timp cu el si mereu ma facea sa rad.

Cand am vazut ca nu opreste la locul acela m-am panicat si m-am uitat la el. Nici nu am apucat sa zic ceva, ca a vorbit el:

-E ultima zi de scoala din anu asta. Te duc pana la scoala. Daca intreaba cineva, m-au obligat parintii sa te aduc. Pana la anu o sa uite, spune el razand.

Chiar si in momente tensionate ma face sa rad. Am intrat in parcarea liceului si a parcat masina. I-am facut cu ochiul, apoi m-am dat repede jos din masina si a pornit spre scoala. Cateodata chiar voiam sa nu ne mai ascundem prietenia si sa-l pot saluta la scoala si sa ma aduca pana in parcare. Dar nu voiam sa se auda barfe. Oricum se creasera cateva de cand eram cu Andy. Trecuse deja o saptamana si eram satula. Cum am mai zis... barfele sunt ca aerul in scoala mea. Dar un aer poluat.

Am intrat in scoala si m-am indreptat spre dulap. Mi-am luat cartea pentru prima ora si apoi am simtit doua brate in jurul umerilor mei. M-au tras in spate si m-am izbit de ceva tare. Am simtit doua buze catifelate pe obrazul meu.

-Buna, aud vocea lui Andy in urechea mea.

M-am intors cu fata la el si i-am zambit.

-Hei. Ce faci? Parca azi nu veneai la scoala? Nu ai concursul?

-Cate intrebari asa de dimineata. Imi era dor de tine si am vrut sa te vad pana la concurs, spune el apasandu-si buzele peste ale mele intr-un sarut scurt. Dar din pacate stau numai pana la pranz.

Mi-a mangaiat incet parul, iar eu mi-am lasat capul in palma lui.

-De abia astept sa te vad, spun eu. Sunt sigura ca o sa castigi.

-O sa fii ca un talisman norocos. Si Jennifer... sper sa nu te razgandesti, dar...

-Ce?intreb eu speriata.

-O sa vina si parintii mei si o sa-i cunosti. E un concurs important. E finala.

-Oh. Andy..., incep eu cu glas speriat.

-Stai calma... Ai mei sunt foarte de treaba si tu esti minunata. O sa te placa cu siguranta.

M-a sarutat inca o data, apoi si-a luat la revedere. Imediat a aparut Mady si a inceput sa ma zguduie. Ramasesem blocata. Suntem de o saptamana impreuna si eu o sa-i cunosc parintii. Nu vreau. I-am apucat mainile lui Mady ca sa o fac sa se opreasca. Deja ametisem. I-am povestit ce tocmai imi zisese Andy, apoi am plecat spre clasa. Deja imi era frica pentru dupa-amiaza.


Dupa scoala il asteptam pe Lucas in parcare. Mergeam cu el acasa pentru ca nu mai avea antrenamente. Cand a iesit din scoala era cu Justin si restul. Oh nu. Au venit toti spre parcare, iar cand Justin a ajuns in dreptul meu, mi-a zambit strengar.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum