Capitolul 17

2.8K 149 1
                                    

Imi adancesc mai mult capul in pieptul lui si ii inhalez mirosul. Mainile lui ma infasoara si ma strang puternic. Ma departez din imbartisare si il sarut incet. Il iau de mana si ne indreptam spre camera mea. Se aseaza pe fotoliu, iar eu ma pun in poala lui, cu picioarele de o parte si de alta. Isi prinde mainile la spatele meu si isi apasa inca o data buzele de ale mele. Era un sarut plin de dorinta... la fel ca aseara dupa ce am plecat de la club.

            -Un an nou fericit, imi spune el.

            -Multumesc. E foarte fericit pentru ca a inceput cu tine, ii spun eu zambindu-i larg.

            -Pot sa zic acelasi lucru in cazul meu. Ma bucur ca esti cu mine.

            Imi mangaia incet obrazul, iar eu mi-am aplecat capul intr-o parte asezandu-l in palma lui. Ma uitam la acei ochii minunati. Eram himnotizata de ei. M-as uita continu la Lucas fara sa ma plictisesc. E prima oara in viata mea cand simt toate acestea fata de un baiat si sunt confuza, dar imi place.

            -Te-ai distrat aseara?ma intreaba el cu jumatate de voce.

            In ochii ii aparuse putina tristete. Sigur se referea la club si timpul petrecut langa Justin. Am oftat.

            -Da, mi-a placut. Si am fost surprinsa de Justin. Si imi pare rau pentru ca am stat asa aproape de el. Imi era frica ca daca il resping o sa se comporte ca pana acum cu mine.

            Si-a intins mana si mi-a luat o suvinta de par de pe fata. Mi-a trecut-o dupa ureche, apoi mi-a atins delicat rama ochelarilor. De dimineata fusesem prea obosita ca sa-mi mai pun lentilele, deci am optat pentru ochelari.

            -Nu-i nimic. Te inteleg. Atat timp cat nu a facut ceva care sa te deranjeze, nu sunt suparat. Am incredere in tine, spune el aparandu-i un zambet discret.

            -Si eu am incredere in tine. Si stai calm. Pe tine te plac, spun atingandu-i buzele intr-un pupic jucaus. Apropo... nu stiam ca fumezi, spun eu putin dezamagita de activitatea lui.

            -Doar la petreceri. Sportul nu-mi permite sa fac acest lucru mai des. Oricum pot sa ma abtin daca vreau. Dar azi-noapte eram prea furios si nervos si de aceea am fumat atat. Pot sa renunt daca nu-ti convine.

            -Nu vreau sa te oblig sa faci asta daca nu vrei... daca poti sa te abti e bine. Si inca o data scuze. Dar mi-a placut sa te vad gelos, spun eu razand incet. Imi dau seama ca ma placi.

            A mijit ochii si s-a uitat serios la mine. Iar si-a schimbat atitudinea dintr-o data. Ma enerveaza acest lucru. Nu pot sa tin pasul cu el. Am simtit mana pe ceafa mea si apoi buzele lui peste ale mele. Le misca intr-un mod alert, parca vrand sa-mi dovedeasca ceva. Mi-am bagat mainile in parul lui, jucandu-ma cu el. Ii iubeam parul blond inchis.

            -M-am indragostit de tine Jenny, spune el rupand sarutul, dar buzele lui inca erau la cativa milimetri de ale mele. Inca din prima clipa in care te-am vazut, am ramas fermecat de tine. Nu m-am indragostit niciodata. Bagam fetele in patul meu, dar nu simteam nimic pentru ele. Doar distractie. Dar cu tine e altfel. Tu esti importanta pentru mine si vreau sa am grija de tine. Esti frumoasa si nu vreau sa te impart cu altcineva.

            Cuvintele lui mi-au facut inima sa se topeasca, dar si sa bata mai repede. Eram in culmea fericirii si ma simteam importanta. Eram importanta pentru Lucas. E tot ce conta. Puteam sa fiu huiduita de restul scolii, dar il aveam pe Lucas langa mine.

            -Si eu m-am indragostit de tine. Ochii tai superbi m-au himnotizat, iar glumele tale m-au tras in jocul tau. Si nu mai pot sa ies. Si nu vreau sa ies. Imi place sa stau la pieptul tau si sa te sarut. Ma simt perfect.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum