Ma intalnisem din nou cu doamna Smith. Era o femeie foarte draguta care incetul cu incetul m-a ajutat, chiar daca era a doua oara cand ma vad cu ea. Ma facuse sa inteleg reactile corpului meu si mi-a explicat ca din creier le pot controla. Lucas inca nu punea mana pe mine, doar daca-l indemnam eu.
M-am dat jos din masina si Lucas la fel. L-am luat de mana si am pornit spre casa mea. Am intrat pe usa, apoi am mers in curtea din spate. Afara era o vreme prea frumoasa ca sa stai inchis in camera. Eram singura acasa. Parintii la servici, iar Emily cred ca era cu Lily la cumparaturi sau in parc. M-am asezat pe leagan, iar Lucas langa mine.
-Nu musc, ca sa stii, spun eu aratand spre distanta dintre noi.
S-a apropiat de mine, zambindu-mi. Mi-a apucat mana si a inceput sa se joace cu degetele mele.
-Vreau sa-mi faci un nou rezumat pentru zonele pe care le pot atinge, spune el. Nu vreau sa te sperii sau ceva de genu.
-Sunt mai bine, Lucas. Poti sa ma atingi unde vrei. Daca o sa tresar sau tremur, sa nu te sperii. Trebuie sa ma obisnuiesc.
Si-a apropiat fata de a mea. Il priveam in acei ochii superbi si stiam ca asteapta un accept de la mine. Era asa de grijuliu. Mi-am incolacit mainile in jurul gatului sau si mi-am lipit buzele de ale lui. Primul sarut dupa mult timp. Si-a pus mainile pe spatele meu si m-a tras spre el. M-am departat putin de el, luand o gura mare de aer. Imi lipsisera aceste senzatii de „fara aer". M-am ridicat, apoi m-am urcat pe el, cu picioarele de o parte si de alta.
-Mi-a fost dor de momentele acestea, spune el.
-Si mie. Te iubesc asa de mult.
-Eu te iubesc si mai mult.
Mi-am tuguiat buzele in semn de protest, dar imediat Lucas a inceput sa ma sarute. Limba lui imi explora toata gura, de parca s-ar fi schimbat ceva la ea intr-o saptamana. Eu aveam mainile in parul lui si ma jucam. Si-a strecurat mainile pe sub maieul meu, mangaindu-ma incet pe spate.
-Jennifer, aud o voce apoi isi drege vocea.
M-am dezlipit speriata de Lucas, apoi am intors capul. Lily statea langa usa din sticla, iar langa ea erau Rose si Jose. Am simtit cum rosesc si voiam sa intru in pamant de rusine. Lucas si-a scos mainile afara, iar eu m-am ridicat.
-Hei, spun eu incet.
Lily a intrat in casa, iar cei doi au facut pasi mici pana au ajuns in dreptul meu. Jose era surprins, iar starea lui Rose nu o puteam descifra. Soc, uimire, tristete, suparare. Nu ar fi trebuit sa afle in acest mod ca eu sunt cu Lucas. Nu voiam sa o pierd. Lucas s-a ridicat si s-a pus langa mine.
-Ce faceti?ii intreb eu cu voce scazuta.
-Am venit sa vedem cum mai esti. Nu ai mai dat niciun semn de viata de la incidentul cu ..., spune Rose facand o pauza.
-Imi pare rau. Sunt bine. Nu fa faceti griji.
Cei doi mi-au zambit, dar fals. Puteam sa o vad pe Rose cum se uita cu un ochi la Lucas. Tenul ei nu prea-i dadea posibilitatea sa vad daca e rosie in obraji sau nu. Mi-as dori si eu tenul ei. Rosesc prea des.
-El e Lucas. Sta in casa de langa mine. Lucas, ei sunt noi vecini de peste strada. Rose si Jose. Gemeni.
-Incantat, spune Lucas strangand mana cu cei doi.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...