Capitolul 14

2.9K 167 3
                                    

Imi iubeam mama extrem de mult. Si nu doar pentru ca-mi luase o rochie foarte frumoasa. Ma admiram in oglinda si zambeam incontinu. Nu mai vazusem nicaieri o astfel de rochie. Era gen 2 rochii cusute intre ele. Cea din interior era fara bretele, mulata si pana sub fund cu putin. Iar pe deasupra era un material din matase naturala care imi acoperea umerii si avea maneci scurte, era cusuta cu bucata de sub la nivelul pieptului, apoi cadea dreapta pana unde se termina si cealalta. Era doua nuante de albastru care erau in contrast perfect.

Mi-am luat pantofii negri in picioare si eram gata. Mi-am cautat in dulap paltonul, apoi am luat geanta de pe pat si am coborat. Tata si Emily asteptau pe canapea, dar din pacate surioara mea nu vine cu noi la restaurant. Nu e in stare sa reziste pentru noaptea de revelion. Era putin suparata, dar pana la urma cu niste jucarii noi au impacat-o. Ce frumos e sa mituiesti copiii mici.

-Ce frumoasa esti Jenny, imi spune aceasta ridicandu-se in picioare pe canapea sa ma vada mai bine.

-Multumesc Emy.

-Ce fiica frumoasa am, spune tata venind la mine si luandu-ma de mana incat sa fac o pirueta.

I-am zambit si i-am multumit. Am mai asteptat-o putin pe mama, apoi am plecat spre restaurant. Petreceam revelionul impreuna cu familia lui Lucas si niste prietenii comuni de-a lui tata si Taylor. Ne-am urcat in masina si am pornit. De abia asteptam sa-l vad pe Lucas. Imi petrecusem ultimele zile numai cu el si era minunat ca ne-am spus sentimentele unul fata de altul. Cu Andy nu mai vorbisem de la acel incident si nu voiam sa-l mai vad in viata mea. Ce bine ca era in ultimul an si mai am un semestru sa-l intalnesc prin scoala. Lucas era mai bun decat el de o mie de ori. De ce nu l-am ales pe el din prima? Poate nici nu decurgeau lucrurile in modul acesta daca nu as fi fost pentru 2 saptamanii cu Andy. Ce mai relatie.

Am parcat, apoi am iesit din masina. Era racoare afara si ne-am grabit in interior. Paltonul pe care-l aveam pe mine era cu putin mai lung decat rochia, iar aceasta nu se vedea. Ospatarul ne-a indicat masa noastra si l-am vazut pe Lucas alaturi de parintii lui. Purta camasa albastra si arata fantastic. Ne asortam. Cand am ajuns in dreptul mesei, toti s-au ridicat si ne-au salutat. Lucas a venit spre mine si m-a imbratisat sarutandu-mi incet obrazul.

-Buna.

-Hei.

Imi pastrase un loc langa el. Am mers in dreptul scaunului. Mi-am dat haina jos exact cand a venit un ospatar sa le duca la garderoba. Cand Lucas m-a vazut in rochie a facut ochii mari. Prea scurta rochia, stiu. Toti de la masa mi-au facut complimente, dar numai Lucas se holba in adevaratul sens la mine. M-am asezat pe scaun in acelasi timp cu Lucas.

-Nu te mai holba, spun eu incet zambindu-i discret.

-Esti foarte frumoasa, spune el apucandu-mi mana pe sub masa.

-Multumesc. Incerc sa te ajung din urma.

-M-ai intrecut deja, spune el facandu-mi cu ochiul.

Am intors putin capul pentru ca simteam cum ma inrosesc. Era multa lume in restaurant, dar nu prea vedeam adolescenti. Sigur nu-si petrec revelionul cu parintii cand pot sa stea cu prietenii. Eu aveam 2 prieteni. Mady e plecata cu familia, din nou, iar Lucas e aici langa mine. O fi venit pentru mine? Dar nu are cum... el mi-a zis sa vin. Eu voiam sa raman acasa cu Emily ca sa nu se simta singura, dar nu am putut sa-l refuz pe Lucas.

-Jenny, aud o voce.

M-am intors spre Lucas si am vazut ca-mi zambea. Mi-a intins mana, iar eu din instinct am apucat-o. M-a ridicat de pe scaun si am vazut ca ma trage spre ringul de dans. Ce? Nu vreau sa dansez de fata cu toata lumea. Nu mai puteam obiecta acum, pentru ca Lucas ma tinea strans de mana. Cand am ajuns printre cele 2 perechi care incepusera sa danseze pe muzica lenta, Lucas s-a intors spre mine. Mi-a pus mainile pe talie, iar eu pe umerii lui. Mi-a zambit, apoi a inceput sa se miste incet pe ritm.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum