Muzica rasuna prin boxe, iar eu imi unduiam coprul in ritmul ei. De obicei nu prea dansam la petreceri, fiind mai retinuta, dar acum ma simteam in largul meu. Madison era alaturi de mine si ne „rupeam" in figuri. Alesesem sa ma distrez, in loc sa ma mai ingrijorez de Rose, care oricum nu asculta de sfaturile mele.
Muzica alerta s-a oprit si l-am vazut pe Justin aparand in spatele lui Madison. Acesta a rotit-o imediat cu fata le el si a apaucat-o de talie. O melodie usoara a inceput sa se auda. Madison si-a incolacit bratele in jurul gatului lui si au inceput sa se miste incet.
Am simtit o respiratie in dreptul urechii, iar apoi o mana pe talia mea.
-Dansezi?aud vocea usoara a lui Lucas.
M-am intors spre el si i-am zambit. Mi-am asezat mainile pe umerii lui, iar el m-a lipit de el, impreunandu-si mainile la spatele meu. Ne mutam de pe un picior pe altul, invartindu-ne pe loc. Eram in lumea noastra si nu ne mai pasa de lumea din jur.
-Baietii se holbeaza la tine, spune Lucas serios. Ti-am zis sa vi imbracata in blugi.
Am oftat si mi-am dat ochii peste cap. M-am uitat in jur si am putut sa vad cateva priviri de baieti atintite asuprea mea. Chiar si cei care dansau cu alte fete mai dezbracate decat mine, tot ma priveau. M-am cutremurat, iar Lucas s-a incordat imediat cum m-a simtit.
-E cald afara. Cum sa vin imbracata in blugi?intreb eu.
-Cu usurinta. Numai eu am voie sa ma holbez la tine. In privat, spune el facandu-mi cu ochiul.
Mi-am asezat capul pe umarul lui, astfel terminand discutia. De cand cu viata noua, stiu ca mi-am schimbat stilul vestimentar, si poate sunt putin mai expusa, dar eu fac asta pentru Lucas, nu pentru restul baietilor. Vreau ca el sa ramana interesat de mine. Poate Rose are dreptate. Eu le dau de inteles baietilor ceva gresit doar prin vestimentatia mea. Nu vreau sa fiu o usuratica in ochii celorlalti.
M-am indepartat de Lucas si am plecat de langa el. L-am auzit cum m-a strigat, dar asta nu m-a oprit. Am intrat repede in casa, apoi am deschis usa de la baie. Bine ca era libera. Am intrat repede, iar cand am vrut sa o inchid, un picior s-a pozitionat intre toc si usa. Lucas a impins usa si se uita speriat la mine. A intrat, apoi a inchis-o in urma lui. Eu ma simteam ca ultimul nimic de pe pamant.
-Ce s-a intamplat?ma intreaba el ingrijorat.
-Sunt o usuratica. Sunt la fel ca restul. Uita-te la mine cum sunt imbracata... ca ultima parasuta, spun eu oftand.
S-a apropiat de mine si mi-a pus mainile pe brate.
-Sunt asa de dezbracata. Imi pare rau. Fac asta pentru tine. Nu vreau sa-ti pierzi interesul pentru mine.
-Jenny, spune el si-mi sterge o lacrima care-mi parasise coltul ochiului. Nu o sa-mi pierd interesul. Esti frumoasa si imbracata asa, dar si cu blugi si tricou.
-Stiu, dar...
-Niciun dar, ma intrerupe el. Imi place sa te vad imbracata asa, dar nu trebuie sa o faci pentru mine. Trebuie sa te imbraci cum vrei tu. Eu te plac oricum. Sa-ti amintesc ca eu m-am indragostit de Jennifer imbracata cu blugi, tricou si hanorac?
-Te iubesc asa de mult, spun eu.
Mi-am incolacit mainile in jurul gatului sau si i-am asaltat buzele cu un sarut. Bratele lui m-au ridicat, obligandu-ma sa-mi pun picioarele in jurul lui. Adanceam din ce in ce mai mult sarutul, fiind dependenta de el. Era cel mai minunat lucru care mi se intamplase.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...