(II) Capitolul 20

2.5K 125 3
                                    

Credeam ca o sa fie mai amuzanta viata mea cu piciorul in gips. Lucas se angajase in rolul de asistent personal si facea orice pentru mine, de la „vreau un pahar de apa" pana la „du-ma pana in curtea din spate". La inceput a fost cat de cat amuzant, dar am inceput sa ma plictisesc ingrozitor. Telefonul meu era suprasolicitat, la cat de mult il butonam, iar tot corpul meu era amortit. Mai bine imi rupeam mana, atunci macar puteam sa merg.

            Mersul la baie era si el ingrozitor. Cand nu era Lucas, ma mai chinuiam eu sa merg la baie, dar cand era el, ma ducea in brate. Si era foarte ciudat ca cineva sa astepte dupa mine la usa. Nu simteam intimitate de care aveam nevoie. Macar Lucas astepta la usa, ca la cum era el cred ca ar fi stat cu mine in baie.

            Lucas ma indopa ca pe un copil mic, de la mancarea facuta de Lily, pana la fel de fel de dulciuri. Pot sa jur ca m-am ingrasat stand toata ziua in pat si mancand. Mereu cand imi aducea ceva dulce eram ceva in genu:

            -Lucas, o sa ma fac cat casa, ma plang eu la el.

            -Nu-i nimic, iubito. Eu te iubesc si grasa si slaba.

            -Hmm, spun eu mijindu-mi ochii. Daca nu o sa ma mai incapa blugii mei preferati Skinny, o sa te bat rau de tot.

            -Cumparam altii, spune el dandu-mi inca o bomboana de ciocolata.

            Eram o fana a ciocolatii, deci nu puteam sa refuz, mai ales cand acei ochii albastri ma priveau rugatori. Trebuia sa mananc si sa sper ca nu ma ingras.

            Imi iubeam sora. Chiar o iubeam. Dar asta nu inseamna ca-i iubesc si papusile. Camera mea era plina cu papusi, pentru ca stand acasa in pat, Emily s-a decis ca eu sunt noua ei papusa si partener de joaca. Gipsul meu nu mai era alb si era foarte colorat, pentru ca Emily il folosea ca si plansa de desen.

            Am auzit un ciocanit. Usa s-a crapat putin si l-am vazut pe Lucas. Emily a sarit din pat si apoi drept in bratele lui. Cand era Lucas prin preajma, eram ca o straina pentru sora mea. Il iubea asa de mult pe Lucas, si invers, incat uneori eram geloasa.

            -Emy, o sa-ti fur partenerul de joaca. Sper ca nu te superi?intreaba Lucas.

            -Nu, raspunde aceasta cu zambetul pe buze.

            Lucas a lasat-o pe Emily jos, iar aceasta si-a strans o parte din jucarii si a plecat din camera. Lucas s-a asezat langa mine si m-a sarutat scurt pe buze. Am oftat, iar el s-a uitat intrebator la mine.

            -E groaznic sa fii partenerul de joaca a lui Emily. Si obositor.

            -Nu mai comenta atat. Chloe ma imbraca in fata cand eram mic.

            Am inceput sa rad imaginandu-mi-l pe Lucas imbracat in rochie. Era o imagine foarte amuzanta, incat imi dadusera lacrimile. Doua maini mi-au prins obrajii si imobilizat fata. Am privit ochii albastrii din fata mea si am inghitit in sec.

            -Nu mai rade.

            Si apoi si-a zdrobit buzele de ale mele. Mi-a muscat incet buza, apoi a supt din ea, iar eu am simtit cum ma topesc sub el. Am alunecat mai jos pe mormanul de perne, iar apoi am simtit greutatea lui Lucas apasandu-ma in saltea. Cand mi-a eliberat buzele, mutandu-se pe gat am zis:

            -Emy, poate veni din clipa in clipa in caz ca si-a uitat vreo jucarie.

            S-a oprit din a-mi saruta gatul, dar mi-a muscat incet o portiune.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum