Lumina soarelui intra in camera mea si ma orbea. Mi-am pus patura in cap, dar nu mai puteam respira. Am cascat prelung, apoi m-am ridicat din pat. Cine s-a mai gandit sa traga draperiile azi-noapte cand am venit? M-am dus la baie si m-am demachiat, apoi mi-am facut rutina de dimineata. Mi-am prins parul ciufulit intr-o coada, apoi am mers la bucatarie. Era ora 10. Emily statea pe canapea in living si se uita la televizor.
-Buna dimineata, ii spun eu lui Lily si ma asez pe un taburete.
-Buna dimineata, Jenny. Ce ai vrea sa mananci?
-Un sandvis si vreau o cafea cu lapte. Sunt rupta de obosita, spun eu. Mama, tata?intreb eu.
-Nu s-au trezit inca.
Lily mi-a pregatit micul dejun in timp ce eu dormeam pe mine. Mi-am amintit de noaptea de la club. Inca sunt surprinsa de Justin si comportamentul lui. Stiu ca era beat, dar tot ciudat. Cand l-am vazut deja imi faceam scenarii despre ce se va intampla in continuare, dar in niciunul nu era Justin care ma proteja pe mine. „In seara asta daca se ia cineva de ea, o sa aiba de-a face cu mine". Cuvintele astea mi se derulau inca in minte. Si apoi acei ochii albastrii care ma priveau cu atata dorinta. Si Lucas ma privise asa in seara de ajun cand m-a sarutat, dar privirea lui Justin era mai puternica. Dar stiu ca el era beat si eu aveam o rochie prea scurta.
Lily mi-a pus mancarea in fata, iar eu am luat o gura din cafea. Chiar atunci s-a auzit soneria de la usa. Cine naiba e la ora asta? Lily s-a dus sa deschida si am auzit o voce de femeie. Tocurile ei s-au auzit imediat pe gresie si a ajuns in bucatarie. S-a oprit cand m-a vazut si a mijit ochii spre mine. Era inalta, blonda si slaba. In urma ei am putut sa vad un baiat. Cred ca avea in jur de 13-14 ani.
-Unde e Daniel?intreaba ea cam nervoasa.
-Domnul inca doarme, spune Lily. Vreti o cafea?
-Ma duc la el. Si da vreau o cafea.
Aceasta a pornit spre scari, dar Lily a tipat dupa ea. Dar nimic. Blonda si-a continuat drumul si am putut sa aud cum bate in usa de la camera. Acel baiat a ramas in bucatarie si se uita la mine. Se vedea ca era sculat prea devreme din somn.
-Ia loc, spun eu aratand spre un taburete.
S-a asezat pe locul indicat de mine si tinea capul in jos. Parul lui era un saten superb si era putin cam ciufulit. Se vedea ca e in perioada de pubertate din cauza acneei de pe fata. Eu mi-am continuat micul dejun pentru ca imi era prea foame. Cand am auzit tocurile pe scari m-am intors. Blonda aceea era din ce in ce mai nervoasa. Oare cine e? A luat cafeaua de pe masa si in timp ce o bea se uita la mine.
Am auzit altii pasi pe scari si sigur era Daniel. Baiatul de langa mine a sarit imediat de pe scaun si fugit spre Daniel. L-a imbratisat trans, iar tata i-a raspuns. Amandoi s-au indreptat spre masa cea mare si blonda la fel.
Am luat ultima gura de cafea din cana, apoi m-am ridicat si am plecat. Am mers in living si m-am asezat pe un fotoliu. Emily era asa de concentrata pe desenele ei.
-Ryan e la inchisoare, aud vocea blondei.
Cine e Ryan? De ce ii spune asta lui Daniel?
-De ce?intreaba tata ingrijorat. Ce a facut? Unde?
-L-am lasat la o petrecere de revelion si de dimineata ma suna politia. S-a batut cu niste tipi pe acolo. Trebuie sa-l scoatem pe cautiune. Si eu nu am banii necesari. Deci trebuie sa ne ajuti.
CITEȘTI
Totul se schimba
RomanceToata lumea se gandeste la o viata mai buna. "Cum ar fi daca?" "Ce as face daca?" Sta in firea umana sa speram ca totul sa fie mai bine. Uneori viata nu e tocmai roz, unele persoane au lipsuri; in familie, in randul prietenilor, in viata. Jennifer...