Epilog

2.2K 149 14
                                    

Cine ar fi crezut ca visele chiar se indeplinesc? Cine ar fi crezut ca o persoana ghinionista ca mine o sa aiba noroc? In niciun caz eu. Aveam dorinte, dar niciodata nu ma asteptam sa se indeplineasca, dar se pare ca norocul a dat peste mine.

            Am un iubit. Mereu mi-am dorit sa fiu iubita si protejata de un baiat. Si l-am intalnit pe Lucas. A cazut din copac in curtea mea si am fost fascinata de el inca din prima secuda. Ironia lui m-a facut sa ma indragostesc de el. Intr-un timp foarte scurt am avut incredere in el, iar apoi cand in sfarsit am fost impreuna, eram cea mai fericita.

            Am o familie. O familie adevarata, chiar daca numele de familie sunt diferite. Eu am numele de fata al mamei, Emily numele lui Will, iar mama si tata numele lui Daniel. Dar suntem o familie. Parinti si doi copii. Ma bucur extrem de mult ca am avut norocul sa-mi intalnesc tatal... si mai norocoasa ca el m-a acceptat. Mama e in sfarsit fericita si implinita. S-a casatorit cu iubirea vietii ei.

            Am tot ce vreau. Tata mi-a oferit sansa sa am tot ce-mi doresc. De la o fata saraca, am ajuns o fata bogata. In interiorul meu sunt aceeasi persoana, dar cu alte haine... si fara ochelari.         

            Nu ma asteptam ca viata mea sa ia o intorsatura brusca, doar din cauza unei intalniri... dar sunt recunoscatoare acelei intalniri. Acum sunt fericita... pentru ca totul s-a schimbat.





Stiu ca am terminat-o foarte, foarte brusc, dar acesta e talentul meu, sa termin cartile brusc. M-am apucat de volumul al doilea, dar nu stiu cand o sa-l termin sau cand o sa-l postez. Sper ca o sa se intample curand.

Va multumesc celor care au citit. Chiar sunt curioasa de parerea voastra. O astept la comentarii.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum