(II) Capitolul 13

2.1K 121 0
                                    

Am auzit-o pe Lily cum m-a strigat. Cred ca venise Justin. M-am ridicat din pat si am iesit din camera. Cand am ajuns la baza scarilor, am dat peste Rose. Statea timida la usa si isi freca mainile. Nu mai vorbisem cu ea, de luni, de la criza ei de gelozie.

            -Putem vorbi?intreaba ea.

            Am afirmat, apoi am condus-o spre curtea din spate. Ne-am asezat la masa si o priveam. Voia sa vorbeasca, deci sa-i dea drumul. Trebuia sa vina Justin si Lucas. I-am facut semn sa inceapa sa vorbeasca. A oftat, apoi a inceput.

            -Imi pare rau. Nu stiu ce mi-a venit. Avusesem o zi proasta si eram socata cand te-am vazut cu Lucas. Scuze. Am fost putin geloasa.

            -Cam asa ceva. E ok. Te inteleg. Si eu cred ca as fi fost geloasa, dar nu as fi reactionat asa, spun eu razand.

            -Sper ca putem sa fim ca inainte?

            -Normal. Chiar ma bucur ca te-am cunoscut.

            -Si eu. Niciodata nu mi-am facut o prietena asa de repede.

            Am auzit usa de la casa deschizandu-se. M-am uitat peste umarul Rosei si l-am vazut pe Justin. A venit langa noi si s-a asezat langa mine.

            -Hei fetele, spune el cu zambetul pe buze.

            Ma uitam confuz la el. Era intr-o stare de spirit foarte buna. Nu-l mai vazusem asa de mult.

            -Ce s-a intamplat cu tine? Ai castigat la Loto? Ti-ai gasit o iubita?

            -Nu are omul voie sa fie fericit?intreaba acesta. Ma bucur de ultimele zile de 17 ani.

            -Ok. Nu te ambala. Unde-i Lucas?

            -O sa vina si el. S-a dus pana acasa. Eu am venit direct la tine. Imi era dor de tine, spune el si-mi atinge delicat mana.

            -Ia-ti mana de pe ea, aud o voce.

            M-am uitat in jur si nimic. Si Justin si Rose erau la fel de uimiti ca mine. Chiar atunci s-a auzit o cazatura. Lucas iar face pe maimuta si sare din copaci. Cand Justin l-a vazut, acesta si-a incolacit degetele cu ale mele. Ma tinea strans.

            -E prietena fostei mele. Nu mai fi gelos, Luky, spune Justin.

            Am inceput sa rad cand am auzit cum l-a numit. Lucas a venit langa mine si mi-a pus o mana pe umar, iar alta pe degetele impleticite cu ale lui Justin. Eu incercam sa ma abtin din ras.

            -Bai, spun eu printre hohote, avem o fata aici care se sperie de nebunia voastra. Rose, ele sunt doua maimute. Nu te speria, sunt domestice.

            -Si sunt o maimuta posesiva. Si acum ca domnu' nu mai are iubita, imi e frica sa nu o fure pe a mea, spune Lucas si se uita urat la Justin.

            L-am vazut pe Justin cum isi da ochii peste cap, apoi imi da drumul la mana. S-a ridicat de pe scaun si s-a asezat pe cel de langa Rose. Aceasta se uita, chiar se holba, la el. Justin facea victime mereu, deci cred ca nici Rose nu scapa. Oare unde e Jose sa-si supravegheze sora?

            -Stai calm, Lucas, ca nu ti-o fur. Pot sa-mi fac o iubita oricand, dar imi place viata de burlac.

            -Mady i-a dat batai de cap, spun eu razand.

Totul se schimbaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum