Geleceğimi hayal edemiyorum. Bugünü yaşıyordum sadece. Evet bugün evleniyorum. Herkesinki kadar gerçek bir düğün değildi. Eric'in kimliği yoktu. Ama sahte bir nikah memurumuz bile vardı. Tanıdığım herkes gelmişti. İnanılmaz güzel görünüyorum. Sanırım bugünden sonra giydiğim hiçbir kıyafeti yakıştıramayacağım kendime. Ve ben aynadan kendime bakarken Eric girdi içeri. Damatlıkla görmek zor onu. İnanılmazdı. Hiç konuşmadan sarıldık birbirimize. Seni bekliyorum diyerek gitti. Babam girdi ardından. Kol kola girdik ve yürümeye başladık. Ölümsüz olmasaydım belki heyecandan ölebilirdim. Yüzlerce insan bana bakıyordu. Dikkat çekmeyi hiçbir zaman sevmemiştim. Ama bugün çok başkaydı. Bu yolun sonunda beni bekliyordu. Sonsuzum...
Sahte de olsa nikahımız gerçekleşti. Hastalıkta ve sağlıkta, ölüm bizi ayırana dek. Bunun belki bizim için bir anlamı yoktu ama gözlerimizin birbirine bakması yetiyordu. Kimseyi görmüyordum bir çift göze bakarken. Kendimi bile unutmuştum o an. Ve öpüştük. İlkini hatırladım bir an. Yine aynı duyguları hissedebilirdim orada da ama egom duygularımın üstünü örtmeseydi. Gülümsedik ve o gün ilk defa sıkılmadan eğlendim. Tüm dostlarım vardı.
Stefan'ı merak ediyorsanız nişanlısıyla geldi düğünüme. Gerçekten mutluydu. Sera Ken'le beraberdi. Emma ve Damon hala tek takılıyorlar. Herkes huzuru buldu.
Kimse bizi bulamasın diye ailecek bir adaya yerleştik. Büyüler sağolsun bir şehir gibi yaptık ve tüm insanlardan gizledik. Sera , Ken , Stefan , Emma , Damon , Annem , Babam , Ben ve Kocam hepimiz bir adada yaşıyoruz artık. Emma tüm sırlarımızı öğrendi. Çünkü annesi öldükten sonra benimle yaşamaya başladı. Artık bu sonsuz hayatımda istediğim tüm güzellikler var.......
Evet arkadaşlar hikayemi okuyup sabırla bölümleri beklediğiniz için teşekkür ederim.
Hayatımızda bizi özel kılan bir yeteneğimiz yok. Bir kurt , bir vampir veya bir büyücü değiliz. Sadece hayal gücümüz var. Hayal gücümüz olmasaydı. Bunlar da olmayacaktı. En özel insanlar hayal gücü geniş insanlardır. Buda benim hayalim. Hayalime ortak olduğunuz için çok teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Neyim ben
FantasyHayatımda hersey çok normaldi. Şimdi ne mi değişti? ben değiştim. Eskisi gibi değilim artık. Ben insan değilim. Etrafım vampir, büyücü ve kurt adam dolu. Bense bunların tek hedefiyim. Hepsi bana alacaklı gözle bakıyorlar. Kimileri yaklaşamıyor, kimi...