°5• KAPŞONLU

365 42 2
                                    


Düşünceleriniz hakkında yorum da bulunabilirsiniz ve önceki bölümün sonunu biraz degistirdim orayı okuyup devam etseniz dha iyi olur zaten cok kısa bir yeri değiştirdim.

İyi okumalar :))

~

Unutmak.
Sanki hiç bilmemişcesine,
Kaybolmuşcasına,
Bir o kadar da hatıralarda boğulmuşcasına.

Unutmak, Unutulmak..

~


"Heey sakın! Beni unuttuğunu söyleme! ? " diyerek ikaz etti yüzü hiçte tanıdık gelmeyen siluet.

Arkamı döndüğüme yüzlerce hatta binlerce kez saniyesinde pişman olmuştum. Bir de bu eksikti?! Hatırlayamadığım ama kesinlikle gözünü kin bürüsmüş bir kişi ve bana karşı! Başımda zaten bir cok dert varken !

Bazen yapmamamız gereken şeyleri coğumuz yapardık . Ya anın verdiği dalgınlıkla ya da hayallerin gerçekleşe bilme umuduyla . Çoğu zaman hayatımız dönüm noktasını bunlar belirlerdi . Hatalar veya yanlışlar rotamızı rastgele değistirirdi. Bir bakmışız hayatımız bir yıldız kayışı gibi ellerimizden kayıp gitmiş.

İkinci bir kayış yaşamak istemiyordum . Ilki yaklaşık 1 buçuk ay önce gerçekleşmişti ve dünyam başıma yıkılmış bir sekilde mahvolmustum. Hayata küsmüştüm ,içime kapanmıştım , her şeyim olan ailemi kaybetmiştim. Hayatım kaymıştı. İkincisini gerçekten kaldırmazdım ...!

Onu hatırlamıyordum ve şu an onun kim olduğu hakkında tek fikrim bana kin besleyen birisi olduğuydu. Sessiz ve ıssız ara sokakta hava kararmaya yüz tutmuştu. Hızlanarak izimi kaybettirmeye çalıştığım da arkamdaki adım sesleri daha sıklaşıyor ve daha da duyulur hale geliyordu.

Kolumda ki elle gözlerimi şaşkınlıkla kaldırıp gözlerine baktım. Bir duygu barındırmıyordu . Ve onu tanımamam üzerine bu hali daha da ürkmeme neden oluyordu. Artık tutunacağım bir dal , altında gizleneceğim kanatlar yoktu... Yapa yalnız değildim ama şu an kurtulmamı sağlayacak bir kişi daha yoktu!

Kalbim gümbür gümbür gögüs kafesimi yırtmak istercesine atarken kolumu kurtarmaya çalışıyordum.

Yaptıklarımın bir yararının olmadığını anlayınca yüzüne bakıp derin bir nefes aldım. Ya da bakmaya çalıştım çünkü yüzünü görememiştim. Zaten siyah bir kapşonu vardı ve hava artık kararmıştı .

" Ne istiyorsun?" dedim korkumu saklamaya çalıştığım sabırsız ve meraklı bakışlarım eşliğinde .

" Bilmiyor musun?"

Hayır anlamında başımı salladım. Kafam allak bullaktı ve ben merkatan ölebiliridm . Hafızamı kaybetmemin bir diğer kötü yanı... Aslında iyi bir yanı da yoktu !.

" Hatırlmıyorsun da ?" diyerek alayla sordu. Ben de aynı alayla sırıtarak ;

" Sence bilmediğim şeyleri nasıl hatırlayabilirim ?" diye sordum. Şu an
tek güvencem deli cesaretim ve anlık kurtarıcı kararlarımdı .

" Bence sen çok konuşma. Yaranmaya çalış " diye ezici bir ton da tekrar ikaz ettiğin de bileğimi çekme çabalarıma devam etmiyordum. Çünkü biraz sonra iyice dikkati dağılcaktı ve ben bileğimi kurtarıp yoluma devam edicektim.

" Sana tekrar soruyorum ! Ne istiyorsun?" dedim dişlerimin arasından bıkkınlıkla tıslayarak .

"Seni desem ne dersin? " dediğinde artık bu ıssız sokakta daha fazla durmamın hiç akıllıca olmadığını fark ederek bileğimi hızla çektim ve arkama bakmadan koşmaya başlamıştım.

Hadi ama! Ben nasıl bir şeye bulaşmıştım. Ve bu çocukla aramda ne vardı ? Takıntılı olduğu her halinden belliydi.

Ve ben ona bir şekilde bulaşmıştım...

Sözde önceki hayatım da toz pembeymiş ...

♢ ♢ ♢ ♢ ♢ ♢ ♢

Eve sonunda sağ salim varınca kendimi duşa atıp soğuk bir duş aldım. Tamam aslında zengindim ve arkadaşlarımın ailesinin de durumuları öğrendiğim kadarıyla gayet iyiydi ama biz evde pek harcama yapmıyorduk .

Telefonu alarm çalması için açık bırakıp kendimi yatağıma attım.

Bu kadar tempoya alışkın değildim , son zamanlarda neredyse dışarı dahi çıkmıyordum . Beni yormuştu ....

Telefona gelen mesaj sesiyle gözlerimi açtım.

Bilinmeyen numaradandı.

Parti de görüşürüz sarı .
-KAPSONLU

Yazmıştı ve partide olacağını belirtmişti . Kim olduğunu hatırlamaya çalışsam da aklıma gelmiyordu . Gizemliydi . Ve ona ne yaptığımı çok merak ediyordum.

Gözlerimi tam kapatmıştım ki yeni bir mesaj sesi duyuldu . Ilk açmak istemesem de içimi merak sarınca telefonu elimi alıp korkarak mesajı açtım.

Bu sefer Burak internetten mesaj göndermişti. Ve ne yalan söyliyim içim rahatlamıştı.

-Yarın yazarım demiştim ama yarın unuturum diye söyliyim dedim . Parti 8' de . **** bar da . Yarın görüşürüz knk :D
~BURAK~

Yazmıştı. Cevap vermeye gerek duymadım ve gözlerimi kapattım.

Umarım yarın güzel bir gün olurdu...

OYUN BOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin