Medyadaki Duru'nun Ege'ye bir şeyler anlatmaya çalışırkenki hali.
Lütfen oylarınızı eksik etmeyin.
İyi okumalar :)
Arabadan indiğimiz de 2 katlı villa bütün ihtişamıyla karşımızda duruyordu .
Duvarları krem rengiydi , her katın büyük camları vardı ve camların kenarlarına kırık beyaz ve gei taş döşenmişti , giriş kapısına üç merdiven basamağıyla ulaşıyorduk...
Evi görgüsüzce süzdüğümü fark edip gözlerimi Ege'ye çevirdim. Bir kaç adım arkasında da Miray vardı .
Basamakları ağır adımlarla çıkıp Miray'ın koluna girdim.
" Hadi gelin ! " diyerek içeriye giren Ege'nin ardından biz de içeri girdik , kapıyı kapatıp bir kaç adım ilerimde olan Miray'a yetiştim.
Ev büyüktü . Genel olarak krem ve siyah ağırlıktaydı .
"Kızlar siz salona geçin . Oradan başlayabilirsiniz . Sonra da mutfakla ilgilenirsiniz . " diyen Ege'yle daldığım yerden bakışlarımı çekip merdivenleri çıkan Ege'ye baktım.
Zaten yardıma gelmiştik. Beklemenin. bir anlamı yoktu. Ne kadar erken başlarsak o kadar çabuk biterdi .
Ne kadar zor olabilirdi ki ?
Büyük holden yine iki normal salonun birleşimi büyüklüğündeki salona girdiğimizde şaşkınlıktan ne olsuğunu anlayamadan ellerimi ağzıma kapatmıştım.
♢ ♢
Ege'yle Can salonu dağıtmış ardından da orda uymuş olan yirmli yaşlardaki çocuğu kaldırmaya çalışıyordu .
" Kim o ? " diye sorduğum da Can bana bakıp hafif gülümseyerek;
" Abim olur kendisi! " dediğinde bir an aklıma biri geldi ..
Çok benziyorlardı ve onu burdan alel acele kaldırmalarının sebebi de Efe'nin onu görünce oluşacak olan öfkesi olabilirdi.
Kısacası Cenk veya Can'ın abisi 3. kişi de olabilirdi .
Sertçe yutkunup yavaş yavaş uyanmaya başlayan oğlana baktım.
Evet ! Bu o' ydu !
Cenk uyku mahmurluğuyla gözlerini açtığında elleriyle gözlerini ovuşturdu ardından ilk başında bekleyen Ege'yle Can'a baktı sonra da çift kişilik koltukta oturan Miray'la bana.
" Hey ! Bu Duru değilmi ?" diyerek kaşlarını çattı. Yüzünde oluşan ifadeye anlam veremesem de ardından o ifadeyi hemen yok etmişti zaten .
" Evet, Duru. O da Miray .." diyerek rahatsız bir tavırla konuşan Ege'yle Cenk hiç Miray'a bakmadan hafifçe çattığı kaşlarıyla biraz daha bana bakmaya devam edip sendeleyerek yattığı yerden kalktı.
" Ee bu gece ne yapıyoruz ?" diye sırıtarak sorduğunda Ege ofladı.
Bu çocuk cidden ağrıza bir tipti.
" Abi senle başka akşam bir şeyler yapsak . Bu akşam arkadaşlarla planımız var ." diyen Ege'ye cevap olarak ;
" İyi zaten benim de evden çıksasım yoktu ." dediğinde gözlerimi devirdim.
Daha fazla bu muhabbetti dinlemek istemiyordum.
" Ege biz mutfağa geçiyoruz. " dedikten sonra Miray da kalktı ve Ege ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BOZAN
Teen FictionUnutulmaya yüz tutmuş biri, hayata nasıl tutunabilirdi? Belki de, en büyük düşmanı olan biri mi ona tekrardan yaşam verebilirdi? İntikamla kurulan oyunlar mıydı, onların hikayesi? ~ Ben annemi ve babamı da kaybettikten, hemen sonra eski, soğuk Duru...