°17• BIÇAK

254 28 2
                                    


İyi okumalar :)

Titreyen ellerimle telefonu çantamdan çıkarıp rehbere girdim. Ege yazısına basıp açmasını beklerken tırnaklarımı kemiriyordum.

Sokağın çıkışından Efe'lere doğru baktığımda Efe ve Cenk denen çocuk tartışıyordu . Cenk'in eli cebindeydi ve bu beni tedirgin ediyordu.

Tam kapatıyordum ki Ege'nin sesini duydum.

" Duru..Duru ! Kızım arıyosun da niye cevap vermiyorsun ?!"

"Ha .Şey ... Pardon .. Ege bak şey oldu . Ben bir sokaktan geçiyordum . Sonra Efe'lerin sesini duydum . Kavga ediyorlardı ve şu an araları çok gergin . Ve sanırım çocuğun bıcağı var . Okulun iki arka sokağındayım . Oraya gel . bir de Melih'e falan birilerine de söyle. 5 kişiler. Hadi çabuk ol "diye telaşla hızlı bir sekilde konuşmamı tamamladığım derin bir oh çektim.

Ege'nin gelmesini beklerken sokağın çıkışına bakıyordum o sırada önümde duran arabayla korkuyla sıçradım . Arabaya doğru adımlayıp camdan içeri baktığımda Ege 'yi görünce kapıyı açmaya yeltelensem de kilitli olduğu için açılmıyordu .

Kapıya sinirle vurup " Açar mısın şu kapıyı? " dediğim de bana bakıp sabırla iç çekti.

" Duru sen burda bekle . Bulaşma . Tekin biri değildir Cenk. " dediğin de ofladım. Çocuk ismimi biliyordu ne bulaşmaması?!

Orasını ben de anladım zaten !

" Tamam. Ama burda bekleyeceğim ." dediğimde başını sallayıp arabayı çalıştırıp Efe'lerin yanına doğru sürdü .

Stersten araba da kimler var diye bile bakmamıştım . Yaklaşık 2 dakika sonra merakıma yenik düşüp küçük adımlarla sokağın başına doğru yürüdüm . Gözlerimi kısarak baktığım da Ege az önce Efe'yi tutan çocuğa yumruğunu geçirdi . Sanki diğerleri de onu bekliyormuş gibi karşılarındakilere vurmaya başladılar .

Sonu iyi bitecek gibi gözükmüyordu veya ben pek kavgaya karışmadığım için böyle düşünüyordum.

Kavga biraz daha şiddetlenirken aynı zaman da tartışıyorlardı .

Ege yanına kimseyi almamıştı o kadar uyarmama rağmen . Tamam. Çok uyarmamıştım ama olsun .

Efe Cenk'i yere serdiğin de burada beklemeye dayanamayıp sokağın diğer tarafına doğru koşamaya başladım.

Boş sokakta bir tek ayak seslerim yankılanıyordu . Sokağına çıkışına gelince Efe'lerin olduğu sokağa çıkan tarafa doğru 2 sokak daha koştum Sokağın başına geldiğimde artık nefesim daralmıştı.

Ellerimi dizlerime dayayarak hafif eğildim. Biraz soluklanıp nefesimin düzeldiğine kanaat getirdiğim de diğerine göre yavaş ve temkinli bir şekilde Efe'lerin olduğu sokağın çıkışına doğru yürümeye başladım.

Sokağın başına geldiğim de Cenk yerde oturmuş kalkmaya çalışıyor Efe'yse bir çocukla sert bir şekilde dövüşüyordu tıpkı diğerleri gibi..

Cenk ayağa kalkıp Efe'ye doğru yürümeye başladığında dudağımı ısırdım .Bir şey planlıyordu . Elini cevine atıp çakıyı çıkardığın da gözlerim büyüdü . Benden başka kimse farkında değildi .

Eğer onu kurtarmassam bıçaklayacaktı ve belki de katil oysa bile suçunu çekemeden ölecekti.

Cenk'in arkası bana dönüktü . Ve beni görmüyordu .

Cenk'e fark ettirmeden arkasından parmak uçlarım da sessizce yaklaşmaya başladım .

Cenk'in sırtîna bir tekme savurduğum da hemen arkasını döndü .

" Demek burdaydın ! Küçük patron!" dediğinde elindeki çakıya doğru yeltelendim.

KayaER holdingden bahsediyor olamazdı değil mi?

Çakıyı ikimizin arasın da tuttuğumuz da çakı ikimiz de çakıyı çekiştirdiğimzden ikimizin arasında gidip geliyordu .

Çakıyı elinden almak için nefes boşluğuna yumruk attığım da eli refleks olarak öne dogru savurunca bıcağın metalik soğukluğunu ve tenimdeki yakıcılığını hissettim... Canım acıyordu..

Cenk beni bir kaç kez süzüp bir iki adım geri gitti ve ardından arabasına doğru koşmaya başladı.

Daha fazla dayanamayıp acıyla dizlerimin üzerine çöktüm .

Bıçak hareketimden dolayı hareket etmiş olmalı ki canımı biraz daha acıttı.

"Ah !" diye inlediğim de Ege'nin karşınsındaki çocuk beni fark etti ve yüzüne yayılan şaşkınlık sayesin de Ege de .

Gözlerim kararıken içimdeki acı kat ve kat artıyordu . Dizlerim daha fazla dayanamayınca omzun üzerine doğru yere yığıldım.

"Duru ! " diye bağıran Ege'yle gözler bana dönmüştü. Ve diğerleri korkuyla kaçıyordu .

Efe de beni gördüğün de ilk kez yüzün de şaşkınlık ve acıma gördüm .

Cenk'in arabası yanımızdan geçerken duyduğum son şey ;

" Duru KAYA seni kurtardı Efe DİNÇER! " demesiydi.

Sonrası karanlık ve acı ....

OYUN BOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin