°25•

317 24 8
                                    

Medyadaki Merve .Bölümün sonunda karşılaşıcaz . Bazıları hatırlayabilir eski bölümlerden.

İyi okumalar :)

" Burada ne arıyorsun ? " diye kaşlarını hafifçe çatarak soran Efe'ye cevap olarak ;

" Yardıma geldik de .." diye mırıldandığımda başıyla onaylayıp merdivenlere yöneldi , bense kapıyi kapatıp arkamı döndüğümde çoktan yukarı çıkmıştı.

Koşar adımalarla salona girdiğimde Ege gergin bir şekilde siyah geniş koltukta oturuyordu , Can'sa ayakta dikiliyordu .

" Nerede ? " dediğimde Can ;

" Misafir odasında uyuyor . Birinin başında beklemesi gerekecek ..." diye kısık sesle konuştuğunda Ege'ye konuyu dağıtmak için başka bir soru yönelttim.

" Ee.. Takımdakiler ne zaman gelir? " diye sorduğumda kotunun cebindeki telefonu çıkarıp saate baktı ve ardından ;

" Biraz sonra gelirler ." dedi .

Miray salona girdiğinde ben de ;

" Onlar gelmeden biz gidelim . Hadi Miray ." dememe rahmen Ege Miray önde olduģu için onun kolunu tutmuş ,bana da ısrar ediyordu .

" O kadar yemek yaptınız , en azından yemek yiyin de öyle gidin .. Bir de Cenk'in yanında birinin beklemesi gerekiyor " diye son cümlesinde mırıldanır gibi konuştuğunda cama yaklaşıp havanın durumunu baktım. Gelirken zaten yağmur hafif hafif yağıyordu .

Şimdiyse yağmur hızını arttırmıştı . Ofladım.

" Peki..." dediğim de Miray'ı bırakıp televizyonun karşısındaki koltuğa zıplayarak oturdu ve bir futbol kanalı açıp o kanalda durdu ve izlemeye başladı.

" Kızlar bana mutfağa kadar eşlik eder misiniz ?" dediğinde gülümseyerek karşılık verdim Miray'sa ;

" Ay .. İkiniz gidin . Ben daha yeni oturdum.." diye mızmızlanıyordu.

" Tamam ." dedikten sonra Can salondan çıkmıştı ,Miray'a gözlerimi kısarak baktıktan sonra ben de mutfağa geçtim.

Hayır . Sanki ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum.

İçten içe sırıttım. Beni Can'la göndermeye çalışırken Ege'yle kalmıştı.

" Ee neler yaptınız ?" dediğinde ;

" Tarhana ve kapama ." diye cevapladım.

Acıkmaya başlamıştım.

" Çok yorulmadınız umarım .." dediğinde ben de ;

" Kolaysa ,kendin yapsaydın !" diye kaşlarımı çatarak söylendim.

" Tamam. Sakin ol. Zaten kapamayı çok severim. Ellerine sağlık ." dedi bu sefer gülümseyerek.

Bense hâlâ hafjf bir kızgınlıkla ;

" İyi. Sağol " dedim başka bir yere bakarak .

Bir kaç dakika sonra merakıma yenik düşüp aklımdaki soruyu dile getirdim.

" Abinle Efe'nin arası neden bu kadar kötü ? " dediğimde derince iç çekerek ;

" Kusura bakma . Konuyu anlatamam ama abim büyük kazık attı " dedi sol eliyle ensesini kaşırken .

" Peki . Umarım barışırlar.." diye mırıldandığımda içimden de ' asla barışmayacaklarına adım gibi eminim ' diye geçiriyordum.

OYUN BOZANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin