Iyi okumalar :)
Efe'nin gerçek yüzünü bir kez daha görmüştüm. O karanlık taraftı . Bahçedeki çardakta olanlar onun masum görüntüsü gibi duruyordu .Ama şimdi tekrar anlamıştım. Diğer acımasız tarafı kızları etkisi altına almaktı . Ada için sorun değildi. O alışkındı zaten.
Ama ben onun etkisine kapılmayacaktım !
O benim etkim altına girecekti!
O artık sadece içi boş kapalı bir kutuydu ...
" Neden beni beklemeden çıktınız ?" diye hesap soran Ege'nin sözleriyle düşünclerimden sıyrıldım. Ama hâlâ üzerimde bir şaşkınlık vardı.
"Bölmeyelim dedik!" dedi Miray alayla .
Efe'nin gerçek yüzünü de unutmuştum geçmişim gibi ... Ama bu onu tanıma firsatım olmuştu. Efe'nin etkisine kapılmamam gerekiyordu ve kapılmamıştım da .
Kolay kolay aşık olamazdım veya sevemezdim. Önce birini tanımam gerekirdi ve Efe benim belki de ezeli düşmanımdı ? Ege de? Veya 3. kişi de?
Miray'ın beni içeriye çekiştirerek sokmasıyla kendime geldim. Bu kadar sarsmamalıydı bu oyun beni . Bir düzen kurmuştuk .
Burak'ların yanına varınca Burak ;
" Noldu ? Rengin solmuş " dedi yanına oturduğum an .
" h - hiç bir şey. "dedim yalancı bir tebessümle.
Başını düşünceli bir şekilde sallayıp bize dogru gelen çifte çevirince ben de başımı kaldırıp baktım ve sert bir şekilde yutkundum.
Ada sarhoş bir şekilde Efe'nin koluna sarılmıştı ve tam başımızda dikiliyorlardı .
" Selam " dedi Efe benim dışımdaki herkese bakarak .
Hah! Sanki sen benim çok umrumdasın !Bakmazsan bakma uyuz !
Ben de başımı başka yöne çevirdim.
Bir müddet böyle oturduk sonra Ilgaz yanımıza gelince derin bir nefes aldım. Bu grupun yanindan kurtulma şansım Ilgaz'dı . Yoksa bana pis pis sırıtan Ada'yı dövebilirdim. Bu kızı magezinlerden tanıyordum ve iş adamı Yusuf KARA'nın ikinci kızıydı ve gayet hareketli bir gece hayatı vardı .
Benim ailemin de holdingi vardı ama magezinlerde böyle bir şekilde bulunmaya ne gerek vardı ki?
Gözlerimi onlara çevirdiğim de Ada Efe'yi öpüyordu midem bulanmasıyla hızla ayağa kalktım.
"Aaa ...!Ilgaz!" diyerek hemen koluna yapıştım ki bu beni burda bırakma demekti.
" Miray! hadi !" dediğin de Miray siz gidin manasın da bir işaret yapınca yanlarımdan ayrıldık.
" Of !be!" diyerek mini barın önündeki taburelerden birine oturdum .
Yorulmuştum . Son günlerde evden çıkmayan bunalımdaki, içine kapanmış, hayata küsmüş kız şu an partideydim ve içimdeki Duru yorgunluktan çökmüştü ...
Bir bira isteyip içmeye başladım. Ilgar da bana sorgulayan bakışlar atıyordu.
" Sen içki sevmezdin. Noldu?"diye sordu.
Bugün de herkes "noldu" diye soruyordu.
" Bilmem. Yok bir şey. " dedim ve biraz daha içip tekrar konuştum.
" Ilgaz çok zor !" diye sitem ettim. O bana bu oyunu kurarken de yardımcı olmuştu ve ne yapmam gerektiğini biliyor olmalıydı .
" Zaten kolay diyen olmadı sana Duru. Zor olacağını bilerek başladın. Hem sen erkenden pes etmessin ki " diyerek bana destek olmaya çalışıyordu.
" Sağ ol . " dedim, sadece.
Kelimler bile yoruyordu artık beni . Yaşadıklarım da yormuştu ve yormaya devam ediyordu.
Insanlar kendilerine bir amaç belirlerdi ve yaşamlarını ona göre şekillendirirlerdi . Benim hayatım yaklaşık iki ay önce bitmişti. Ve ben silbaştan yeniden başlamıştım hayata eskisi gibi iyi bir meslek falan değildi artık ben intikam oyununu amaç edinmişti. Ve bir çıkmaza git gi de sürüklniyordum.
" Ben bir lavobaya gidiyordum?" diye sorarcasına konuşan Ilgaz'a cevap olarak başımı salladım ve bira şişesini izlemeye başladım.
Dışı seni, beni yansıyordu . Bahımlılık yapabilen bir kapasitesi vardı ve bu insların hayal dünyasını belli bir süre güzelleştirmesinin sonucuydu . Ama her güzel şey gibi tehlikliydi .Zarar veriyordu ve bahımlılık yapıyordu . Bazı insanlar gibi...
Biramdan büyük bir yudum alırken birisi konuşmaya başladı ;
" Herkes beni dinlesin özellikle de düzenbaz !" diyen kişiye baktığımda ağzımdaki içkiyi püskürttüm.
Yine siyahlar içindeydi ve arkası dönük bir şekilde yüzünü göstermeden konuşuyordu .. Bu da insanların ilgisi çektiği için sessizlik oluşmuştu ve bur anlık gözler bana dönse de KAPSONLU'nun konuşmasına devam etmesiyle dikkatleri tekrar üzerinde topladı
"Her şeyi bildiğini sanan şu anlık düzenbaz ,şimdi tekrar aramızda ve kendince bir oyun oynuyor ..." demesiyle gözlerim irice açıldı.
"...Ve her şeyi bildiğini düşünüyor . Ilerleyen zamanlarda da bu oyunu kenidisi bozucak ...."dediğin de daha neler biliyor diye sitem eden iç sesimle birikte korku içerisinde mahvolmuştum.
Çoğu kişiden anlamadığını veya ne demeye çalıştığına benzer sorular nidalar geliyordu
"Korkma OYUN BOZAN bu oyunu sen bozucaksın. Ben sadece vesileyim." dediğinde hızla dışarı çıktım.
Nefes alamıyordum. Kalbim sıkışıyordu. İçim daralıyordu . Nasıl öğrenmişti? KAPSONLU kimdi?
Kaldırımın üzerine oturup derin nefesler almaya çalıştım. Sanırsam her şeyi biliyordu . Veya 3. şahıs oydu?
" Oyun Bozan..." diyen kişiye döndüğümde korkuyla ayağa kalktım ve kaçacak yer aramaya başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BOZAN
Teen FictionUnutulmaya yüz tutmuş biri, hayata nasıl tutunabilirdi? Belki de, en büyük düşmanı olan biri mi ona tekrardan yaşam verebilirdi? İntikamla kurulan oyunlar mıydı, onların hikayesi? ~ Ben annemi ve babamı da kaybettikten, hemen sonra eski, soğuk Duru...