İyi okumalar :)1 hafta sonra ;
Sıcacık hastane yatağında uzanmış , uyumaya çalışıyordum . Gözlerim kapalıydı , bir nebze olsun odanın karanlığını aratmıyordu bana .
Gülümsedim. Oyun yolundaydı ve ben mutluydum. Böyle olmasını tabii ki de beklemiyordum ama neyse sonuçta ilerleme kat etmiştik.
Kapı gıcırtısını andıran kulak tırmalayıcı bir ses duyar gibi olduğum da bir an vücudum da bur irkilme olsa da sonradan kendi kendime paranoya yaptığımı düşünerek rahatlamaya çalıştım.
İçimdeki kuşkuyu bastırmıştım ve nerdeyse uykuya dalıyordum ki benim yattığım yatağa doğru bir çıtırtı sesi duydum.
Korkuyordum ...
Şu an tıpkı savunmasız bir yem gibiydim. Ve artık kapı sesini de duyduğuma emindim. Keşke yanılsaydım !
Yüzüme yumuşak bir şey bastırılnca şaşırsam da çırpınmaya başladım . Ellerim bileklerini tutmuş çekmeye çalışırken ,ona isabet ettirmeyi umarak bacaklarımla her bir yana tekmelerimi savuruyordum.
Nefes almak ...
Nefes almam zorlaşırken artık daha az çırpınıyordum ve bu onun hoşuna gidiyordu !
" Bugünlük bu kadar . Dikkatli ol, sinirlerimi bozma !" diye ikazla dolu kalın ve boğuk sesini duyduğum da donup kalmıştım.
Yastık olduğunu tahmin ettiğim şeyi yüzümden çekip bir kenara fırllattı ve ardından bir kapı sesi duyuldu .
Ben buğazımı yırtarcasına öksürürken sonunda içeriye bir hemşire gelmişti .
Kapşonlu her şey düzeldi ,yolunda derken tekrar çıka gelmişti !
Aslında beni bırakcağını da sanmıyordum .
En önemli kısmı atlamıştım ! Canıma kast etmişti ve benim bu durumda yardım alabilecek bir yakınım yoktu . Yine çaresizdim !
♢ ♢ ♢ ♢
Kızlar çıkış işlemlerimi hallettikten sonra hastaneden çıkmıştık ve ben iki gün boyunca da evde yatmıştım !
Tekrar ofladığım da Miray sanki düşüncelerime bir çözüm tasvir edercesine konuştu ;
" Kızlar ben çok sıkıldım .Ege okulun basketbol maçına çağırıyor gidelim mi ?" dedi ve dudak büzdü .
" Bilmiyorum.." diye kararsız bir ses tonuyla konuştuğum da yüzüne tatlı bir gülümseme yerleştirip Nehir'e döndü .
Kapşonlu'nun geriye dönüşünden sonra hayat enerjim tekrardan eksilere düşmüştü !
Kafamı dağıtmak isterdim ama ne bileyim ..
Ne kadar süredir kafamı dağıtmak için arkadaşlarımla buluşmak istiyordum!?
" Hadi gidelim o zaman !"diye cıvıldayan Miray'a bakıp ısrar etmeden koltuktan kalktım ve odama doğru ilerledim,zaten hayır cevabını kabul etmezdi de . Tam odamın kapısının önünde durdum ve Nehir'e seslendim .
" Sen de geliyorsun değil mi ?! " dediğim de hemen ardımdan cevapladı .
" Oğulcan'a soruyorum !"diye özetlediğin de çoktan beyaz gardolobumun karşısına geçmis , kapaklarını açmış ve seçmeye çalışıyordum .
İki dizi de yırtık kotumu ve üzerine siyahtan beyaza doğru renk akışı olan kazağımı çıkarıp yatağımın üzerine bırkatım .
Yatağın üzerindeki giyisilerimi alıp giydim ve makyaj masamın karşısına geçikten sonra rimeli alıp kirkiplerime sürdüm ardından biraz da dudaklarıma çilekli dudak parlatıcısı sürüp parlatıcıyı siyah küçük çantamın içine attım.
Bu parlatıcımı ve tadını çok seviyordum. Oldum olası rujlarımı dudaklarımı emerek siliyordum ve bu yüzden tadı önemliydi !
Boy aynasındaki yansımama bakıp gülümsedim . Güzel görünüyordum.
Siyah çantamı ve siyah kabanımı aldım kapının yanındaki portmantonun üzerine bırakıp kızlara seslendim .
" Hadi !! Hazır mısınız ?" dememin ardından kızlar da benim tarzım da giyinmiş bir şekilde kapının yanına geldiler .
Miray bordo bir kotla kırık beyaz ve tam ortasından siyah bir çizgi uzanan bir kazak giymişti . Nehirse siyah tayt ve tişörtün üzerine kırmızı siyah kareli gömlek giyip düğmelerini iliklememişti . Kızları incelemeyi bırakıp kızlar gibi ben de montumu giydim .
Ayakkabılarımızı da giydiğimiz de ;
" Çıkalım. ." diyen Nehir kapıyı kapattı ve apartmandan çıktık.
Hastanedeyken bir şans istemiştim ve Efe başını sallayıp gitmişti . Bense onayladığını düşünüyordum ve o günden sonra bir daha karşılaşmamıştık .
Zaten biz çok sık karşılaşmıyorduk . Hatta neredeyse hiç karşılaşmıyorduk!
Asıl düşündüğümse bugünün nasıl geçeceğiydi .
Efe'yle bugün arkadaş gibi deneyecektik sanırım !
Basketbol takım kaptanı !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
OYUN BOZAN
Teen FictionUnutulmaya yüz tutmuş biri, hayata nasıl tutunabilirdi? Belki de, en büyük düşmanı olan biri mi ona tekrardan yaşam verebilirdi? İntikamla kurulan oyunlar mıydı, onların hikayesi? ~ Ben annemi ve babamı da kaybettikten, hemen sonra eski, soğuk Duru...