46. Nathan
De hele nacht was ik wakker. Sophie lag slapend tegen me aan in dat verdomd mooie lingeriesetje. Ze had geluk gehad dat ik mijn wolf nog kon kalmeren, anders lag ze nu nog niet te slapen. Alleen had dit alles me wel aan het denken gezet. De spanning tussen ons twee was te hard aanwezig. Ik zou mijn wolf ook niet langer in bedwang kunnen houden nu hij gezien had wat van ons was. En Sophie had ook laten merken dat ze klaar was met twijfelen.
Ik maakte Kevin wakker via de mind link en vroeg hem om ervoor te zorgen dat ons vakantieverblijf klaar was. Kevin bromde wel even, maar hij ging het toch doen. Na een ceremonie zoals de onze was het traditie dat het Alfa paar er even tussenuit ging. Een kleine vakantie voor ze aan hun taken begonnen. En dat was precies waar ik nu aan dacht. Sophie werd langzaam wakker. Ze rekte zich even uit, waardoor ik een mooi zicht had en liet zich daarna weer tegen me aanvallen.
" wat zijn de plannen voor vandaag? " vroeg ze. Ze keek naar me op en liet haar vinger over mijn kin gaan. Ik was kort afgeleid door de vinger maar zei dan toch: " Het is traditie dat we op een kleine vakantie gaan. Jij, ik, zon, zee, strand en bikini's " Het laatste zei ik met een grinnik. " Bikini's? Ik wist niet dat jij een bikini droeg? " We barsten beiden in lachen uit. Ik drukte een kus tussen haar twee borsten en sloeg daarna het deken van me af.
" Wanneer vertrekken we? " vroeg ze, vanonder het deken. Enkel haar ogen waren nog zichtbaar. " Nu " Het vakantieverblijf was een heel eind van hier en ik wou het liefste zo snel mogelijk vertrekken, zodat ik niet in de verleiding kwam om nog even wat te werken. Sophie bromde kort iets van ' laat me nog wakker worden ', maar ik liep de kamer al uit om een ontbijtje te maken.
In de keuken kwam ik Michael en Lucy tegen. Ze stonden in de potten te roeren. " Lucy, twee luxe ontbijtjes alsjeblieft " Ik ging door mijn haar en leunde dan tegen het aanrecht. " Jullie waren zo vroeg weg gisteren " Michael kruiste zijn armen en keek me met een grijns aan. Ik schudde meteen mijn hoofd. " Er is niets gebeurd. We vonden het alleen wat saai, maar niet "
Al snel was Lucy klaar met de ontbijtjes en bracht ik ze naar boven, waar Sophie eindelijk uit bed was geraakt.
A/N: Bijna 20k views :O *hinthint* Ja, dan komt er een extra hoofdstukje :p
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
The Story of Sophie & Nathan [#herschrijven]
WerewolfBij elke geboorte kiest de maangodin de zielsverwant. Diegene die je ondersteunt als je dat nodig hebt. Diegene die je lief heeft. Diegene die er altijd voor je zal zijn en voor je door het vuur gaat. Het verhaal van Sophie & Nathan leest bijna al...