40. Nathan

2.7K 154 5
                                    

40. Nathan

Ze schrok toen ik mijn handen op haar schouders zette en zei: " Vlot het een beetje? " Ze had me duidelijk nog niet terug verwacht. Nadat ik Lucy en Sophie was tegengekomen, was naar de kerkers gegaan samen met Kevin. Arianne zat in een hoekje van haar cel en had haar armen om haar benen heen geslagen. Normaal zou ik haar moeten wegsturen, omdat ze Sophie heeft aangevallen, haar Luna. Alleen begaf ik me dan op glad ijs. Ik wist zeker dat er wraakacties zouden komen. Vooral omdat Sophie nog niet officieel als Luna is voorgesteld en Arianne daarom nog niet kon weten dat ze iets tegen de regels deed.

De rest van de dag waren Kevin en ik aan het nadenken over Arianne. Ik zou wachten tot na de ceremonie, voor ik aan iedereen zou vertellen dat Arianne uit de roedel werd gegooid. Een beetje spelen met de tijden en dan zou het wel moeten lukken.

Sophie keek omhoog en glimlachte naar me. " We hebben al bijna alles af. Heb je iedereen al uitgenodigd? " vroeg ze me. Ik wist dat ik iets vergeten was. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en schudde daarna toch maar mijn hoofd. " Ik zal Kevin wel op pad sturen " grinnikte ik, voor ik ook echt die boodschap naar Kevin stuurde via de mind link.

Daarna keek ik over haar hoofd naar alle papieren die op de tafel lagen. Ze waren deze namiddag duidelijk druk bezig geweest. " Het is bijna etenstijd, misschien is het beter als we alles opruimen " zei ik tegen haar, voor ik zelf wat papieren bij elkaar begon te leggen. Sophie volgde mijn voorbeeld en na een minuut ongeveer was alles opgeruimd. Net op het moment dat er een paar andere wolven binnen kwamen.

Lucy stond al een tijdje in de keuken en zette de potten op de tafel. " Aanvallen! " Ze hief haar handen in de lucht, voor de eerste zich begonnen op te scheppen. Het was de eerste keer dat Sophie samen met een paar roedelleden zou eten. Ik ging naast haar aan de tafel zitten en wachtte tot ik mijn bord kon opscheppen. Daarna schepte ik Sophie ook wat op en begon te eten. Het was zoals altijd weer heerlijk.

Na het eten gingen Sophie en ik naar ons eigen deel van het huis. Ik was me eerst gaan douchen en lag nu in bed, te wachten op Sophie. Het duurde best wel lang, voor ik haar voetstappen eindelijk weer op de gang hoorde. Ze stak haar hoofd door de deuropening, voor ze helemaal de kamer instapte. Een grinnik verliet mijn mond zodra ik haar slaapkledij zag. Ze had blijkbaar mijn kleerkast doorzocht want ze had een shirt en boxershort van mij aan.

Ze liet zich op het bed naast me ploffen, voor ze dicht tegen me aankroop. Ik sloeg het deken over haar heen. " Van mij mag je vaker mijn kleren aandoen " fluisterde ik in haar oor, voor ik mijn armen om haar heen sloeg. Het lampje had ik net uitgedaan, maar ik wist dat ze glimlachte. " Slaapwel Alfaatje " Ik drukte een kus op haar voorhoofd en zei nog vlug hetzelfde, voor ik zelf in slaap viel.


A/N: Het extra hoofdstuk dat ik beloofd had :)

De Q&A plaats ik straks :) Vragen mogen wel nog steeds opgestuurd worden. Dan zet ik die er nog bij ;)

Vote/Comment/Follow


The Story of Sophie & Nathan [#herschrijven]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu