39. Sophie
Lucy had me meegenomen naar een speciale tuin op het terrein. Het was een soort bloementuin en speciaal gemaakt voor ceremonies zoals deze. " wat vind je ervan? " Lucy liep door de tuin en begon al wilde gebaren te maken. " Hier kunnen we de tafels zetten, voor het eten. En dan kunnen we daar nog een tent zetten voor het feest. En hier ... " Ze nam me bij de hand en liep een paar meter, voor ze bij een soort prieeltje aankwam. " Hier kunnen we de ceremonie houden "
Ik keek mijn ogen uit. Dit was een deel van het terrein dat ik nog niet gezien had. Zoveel had ik ook nog niet gezien. Alleen de belangrijkste ruimtes en de markt. " Laat het eten maar aan mij over. Voor de tent laat ik Michael wel zorgen. En dan moet je enkel nog zorgen voor de decoraties. Ik heb nog wel een paar boeken liggen waarin er zulke dingen staan " Ik nam vlug een paar foto's van de locatie, zodat ik het me thuis beter kon voorstellen.
Daarna liep ik weer achter haar aan. We botsten tegen Kevin en Nathan op." Hey, schoonheid " Nathan drukte een kus op mijn lippen en glimlachte breed. Alleen zijn ogen glimlachten niet mee. Ik zou er straks wel eens met hem over praten. Nu had ik hele belangrijke dingen te doen. " Jij moet voor de ceremonie zorgen en de uitnodigingen. En is er iets speciaals van kledij? " Ik huppelde van het ene, op het ander been. Ik kon niet wachten met het uitkiezen van de decoratie.
Nathan legde zijn handen op mijn heupen, om ervoor te zorgen dat ik stopte met bewegen. " Kies maar iets uit. Alleen het liefste wit " zei hij, met zijn lippen op mijn voorhoofd gedrukt. Een witte jurk had ik niet. Ik moest dus dringend ook nog eens gaan shoppen. " Oke, dankjewel. Veel plezier nog, met wat jullie ook aan het doen waren " Ik ging op mijn tippen staan en drukte een kus op zijn lippen, voor ik wegrende met Lucy. Ik hoorde nog een ' doe voorzichtig ' door de lucht galmen.
Alsof Lucy mijn gedachten kon lezen begon ze ook over de jurk. " Je hebt geen witte jurk hé? " We stonden terug in het huis. Op de eettafel legde ik mijn boekje neer. " Nope. We moeten dus dringend shoppen " Lucy legde net de boeken met decoratie op de eettafel neer. " Shoppen! Jeej! Daar ben ik dol op! " Lucy sprong een aantal keer in de lucht, voor ze zich tegenover mij zette met een aantal kookboeken.
Het was het laatste wat we tegen mekaar zeiden, voor we allebei in onze boeken begonnen te bladeren. Ik in die van de decoratie en Lucy in die voor te koken. Allebei hadden we een taak en we vergaten al snel de tijd. Tot Nathan terug achter me stond. " Vlot het een beetje? "
A/N: We staan op #1 !! :D Een leuke manier om wakker te worden haha :p Daarom ook een extra hoofdstukje deze namiddag ;)
Verder wil ik nog zeggen dat ik dit boek gisteren heb afgewerkt. In totaal zal het 60 hoofdstukken hebben ( met de epiloog bij) maar een deel 2 is onderweg ;) Geen paniek dus.
Vandaag komt ook de Q&A :)
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
The Story of Sophie & Nathan [#herschrijven]
Manusia SerigalaBij elke geboorte kiest de maangodin de zielsverwant. Diegene die je ondersteunt als je dat nodig hebt. Diegene die je lief heeft. Diegene die er altijd voor je zal zijn en voor je door het vuur gaat. Het verhaal van Sophie & Nathan leest bijna al...