58. Arianne

2.4K 148 16
                                    

58. Arianne

Ik had haar waar ik haar hebben wilde. Ze lag onder me. In haar mensenvorm. Ergens wou ik een goed gevecht hebben. Iets waar ik trots op kon zijn. Ik gooide haar de kamer door en ze belande tegen de muur en op de grond. Pijnlijk. Maar het was haar verdiende loon. Het was dan dat ze, tot mijn vreugde, veranderde. Haar wolf stond voor me. Even klein als ik me kon herinneren.

Ze was ook even zwak als ik me kon herinneren. Nadat we even rond mekaar hadden gecirkeld en we met onze poten naar mekaar hadden geslagen beet ik in haar poot. Dezelfde waar ik de vorige keer in gebeten had. Puur toeval. Vanaf dat moment begon ze te hinken. Het maakte het voor mij alleen nog maar gemakkelijker. Ik bleef haar slaan met mijn poten. Elke keer sprong ze weg, tot één gelukkige keer ze te traag was. Mijn nagels klauwden in haar zij en maakten diepe wonden.

Door de kracht die ik gezet had op mijn poten duwde ik haar op de grond. Ze bleef kort liggen, maar toen ze wou opstaan was ik haar voor. Ik duwde haar terug op de grond. Nu alleen nog de genade slag. Ik scheurden met mijn nagels haar huid open, tot een andere wolf me van haar af duwde. Ik belandde wat verderop en had even tijd nodig om te beseffen wie het was.

Het was de bèta. Een veel grotere wolf dan ikzelf. Nu was ik wel bang. Hij kwam grommend naar me toe en gaf me een slag. Ik belandde op de grond. Ik begon te janken. Smekend op genade, maar zodra ik in zijn ogen keek wist ik dat hij me toch zou doden. Dan liever snel.

Hij zette zijn tanden in mijn nek en ik voelde de huid daar scheuren. Toch duurde het nog even voor ik op de grond belandde en begon te hijgen. Ik was veranderd in mijn mensenvorm en bleef zo liggen. Wachtend op mijn dood. Mijn zicht was wazig, maar ik zag nog hoe de bèta haar vastnam. Alle twee in een deken gewikkeld en hij rende ervan door. Waarschijnlijk naar een dokter. Alleen had ze diepe wonden. Misschien zou ze het niet redden. Dat was mijn laatste gedachte, voor mijn leven stopte.


A/N: Arianne is dood! *happydance*

Vote/Comment/Follow


The Story of Sophie & Nathan [#herschrijven]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu