49. Sophie
Stiekem vond ik het best wel schattig dat hij het niet aankon als ik ging douchen. In 3 dagen tijd was onze relatie opeens veranderd. Vooral in de goede zin. Ik vind het wel leuk dat ik zo een effect heb op hem. Ik smeer mijn haar voor de tweede keer in met shampoo als de deur van de badkamer terug openvliegt. Een hele luide bonk volgde en voor ik het wist werd het douchegordijn weggetrokken. Ik had nog net de reflex om mijn private delen te bedekken.
" Nathan! " Zijn hand had nog steeds het douchegordijn vast. " Sorry, ik ... " Hij sloot zijn ogen en toen hij ze weer opende waren ze donker. Het was duidelijk zijn wolf. Ik zat zo in de problemen. Alleen wist ik nu wel dat ik de deur op slot moest doen! " Nathan, ga weg. Ik ben aan het douchen " Normaal zou ik een weg-gebaar gemaakt hebben, maar ik hield mijn handen liever waar ik ze had liggen.
We bleven zo een tijdje staan. Het water stroomde nog steeds over me. En dan snapte er iets in Nathan. Hij sprong de douche zowat in, duwde me tegen de muur en drukte zijn lippen op die van mij. De straal maakte ons nu allebei nat. " Sorry, sorry, sorry " bleef hij mompelen, als hij zijn lippen over mijn gezicht en hals liet gaan.
De kusjes die hij me gaven me zo een goed geval dat mijn handen al snel ik zijn haar zaten. Ik trok hem nog wat dichter naar hem toe. Stoppen was niet echt een optie meer. " Je kleren worden nat " mompelde ik. Hij had me duidelijk gehoord. In plaats van te stoppen en naar buiten te lopen vond hij het een beter idee om zijn kleren ter plaatse uit te doen. De temperatuur liep nog wat hoger op.
" Ik moet ook nog douchen " mompelde hij tegen de huid onder mijn oor. Zijn handen gingen door mijn haar en zorgden ervoor dat de shampoo eruit ging. Eindelijk had zijn mond mijn huid losgelaten. Het sierde een grote glimlach, terwijl hij druk mijn haar begon te wassen.
" Heb ik al gezegd dat je er mooi uitziet? " Mijn handen wou ik terug om mijn lichaam slaan, maar hij was me voor. Zijn armen lagen om mijn heupen en hij trok me wat dichter tegen zich aan. " Dat heb je inderdaad al gezegd. Maar ik denk dat het beter is als we gewoon naar buiten gaan. Wat wandelen op het strand of iets dergelijks? "
Geloof het of niet, maar toen kwam mijn redding. Nathan's telefoon ging en het zorgde ervoor dat hij me, met een lang gezicht, toch maar van zich af duwde. " wij zijn nog niet klaar "bromde hij, voor hij uit de douche stapte. Met zijn kleren liep hij naar buiten, gsm in de hand.
A/N: schattig! :D
Vote/Comment/Follow
JE LEEST
The Story of Sophie & Nathan [#herschrijven]
WerewolfBij elke geboorte kiest de maangodin de zielsverwant. Diegene die je ondersteunt als je dat nodig hebt. Diegene die je lief heeft. Diegene die er altijd voor je zal zijn en voor je door het vuur gaat. Het verhaal van Sophie & Nathan leest bijna al...