45. Sophie

2.5K 163 4
                                    

45. Sophie

Waar deze actie opeens vandaan kwam? Ik had er al een tijdje over nagedacht. Natuurlijk wou ik niet all-the-way gaan. Het was zo al een drukke en vermoeiende dag geweest. En na het voltooien van een matingprocess zou ik de eerstvolgende dagen niet meer uit bed komen.

Toen ik op het bed ging zitten, een paar minuten geleden ongeveer, dacht ik erover na. Nathan had zich al veel in moeten houden. Ik had het ook gezien in zijn ogen daarstraks tijdens de ceremonie en ik wou iets terugdoen voor hem. En dit was ook best wel een win-win situatie.

Mijn jurk lag al op de grond en wat was ik blij toen Lucy me in één van de winkels gedwongen had om dit setje lingerie te komen. Het zal nog van pas komen, had ze gezegd. En of het van pas kwam. Hij hield zijn ogen op mijn gezicht gericht, alsof hij even niet wist wat te doen. Daarna stotterde hij wat en bromde dan dat hij een koude douche nodig had. Ik had dus best een groot effect op hem.

Voor hij de kans had om naar de badkamer te lopen hield ik hem tegen. Mijn hand pakte zijn hand vast en met mijn andere draaide ik zijn hoofd terug naar me toe. " Engel ... Dit is niet het moment om te tegen te houden " Ik streelde met een vinger over zijn lippen en beet op mijn onderlip, iets waar hij niet tegen kon. " Soph "

Zijn ogen begonnen te verdonkeren en ik tikte deze keer met mijn vinger op zijn borst. " Als jij niet wilt dan is dat ook goed hoor. Dan ga ik hier wel liggen. In mijn ondergoed " plaagde ik hem. Ik had mijn zin nog maar net afgemaakt toen hij zijn lippen al op de mijne drukte. Zijn armen gingen rond mijn heupen en trokken me met zich mee op het bed. Ik kwam dus toch nog op het bed te liggen, zoals ik net voorspeld had.

Zijn lippen verlieten de mijne en gingen naar mijn mark. " Dit is zo fout. Engel, hou me alsjeblieft tegen. Hier gaan dingen gebeuren die niet mogen gebeuren " Hij zei het allemaal terwijl hij zijn lippen op verschillende plaatsen op mijn lichaam drukte. Het leek niet echt alsof hij het zo erg vond.

Mijn hand lag in zijn haar en ik gaf er een ruk aan, wat hem liet grommen. Daar was zijn wolf. Alleen wist ik niet of ik blij of nerveus moest zijn nu hij naar boven was gekomen. Uiteindelijk kwam Nathan toch weer naar boven. Zijn handen hadden mijn hele lichaam verkend en zodra hij tevreden was liet hij zich naast me vallen.

Nathan trok me daarna tegen zich aan. " Die koude douche kan ik eigenlijk wel gebruiken " zei hij. Alleen ging ik hem niet meer loslaten.


A/N: Er is dan toch niet gebeurd haha :p Jammer hé 

18k views :O

Vote/Comment/Follow


The Story of Sophie & Nathan [#herschrijven]Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu