Hoofdstuk 2

281 17 0
                                    

Dakota.

Nadat ik snel kleren had gehaald van huis ging ik naar Lena. Nu ik voor haar deur stond belde ik aan. Terwijl ik wachtte keek ik naar de grote witte villa van Lena. Het huis was werkelijk waar prachtig. "Hey Dakota." Ik schrok meteen uit mijn gedachten en keek in het gezicht van Lena. "Hey."

Ik liep nu naar binnen en we rende meteen naar Lena's kamer. Ik gooide mijn kleren neer en ging op haar bed zitten. "Oke wat zullen we doen?" Ik zag Lena nu bedenkelijk kijken. "We kunnen naar het park?" Ik knikte meteen. We stonden nu beiden op en gingen naar het park toe. Toen we aankwamen liepen we over het paadje dat langs het meer liep. Het was echt een prachtig meer.

Na een tijdje lopen kwamen we bij de hang plek voor de jongeren. Je kon er van alles doen zoals: basketbal, skaten en gezellig zitten met je vrienden.  We keken om ons heen toen we Kian zagen. Ik zag Lena meteen naar Kian staren, alleen dit keer keek Kian ook naar ons.....

"Lena kijk uit met hem oke." Ik zag dat ze nu verward naar mij keek. "Hij kan mij heus niks flikken hoor, ben niet zo naïef als die andere meiden." Ik wist niet wat te zeggen. Ik hoopte gewoon dat zij ook niet in zijn versier trucks zou trappen. Voor ik het wist zag ik Kian op ons af lopen alleen had hij ook een vriend bij zich.

Voor ik het wist stonden de twee jongens voor ons neus. Ik zag Kian zijn hand naar Lena rijken. "Hey ik ben Kian." Ik zag dat Lena begon te blozen. "Dat weet ik. Ik ben Lena." Ik zag dat ze elkaar de hand schudden. Ik keek weer voor me en keek nu in de bruine ogen van de blonde jongen. "Hey ik ben Matthew maar noem me maar Matt." "Ik ben Dakota..." Ik zag dat Matt verbaasd keek vanwege de manier waarop ik dat zei. Ik zei het aardig hard en ongeïnteresseerd. Maar ik ben ook niet geïnteresseerd en dat liet ik dus merken. Ik zag Kian en Matt verward naar elkaar kijken. "Zullen we gaan Lena heb niet zo zin om hier te zijn.." Ik zag dat Lena me nu verward aankeek. "Oke als jij dat wilt..."

We liepen nu met ze tweeën weg. "Waarom moest je zo hard reageren Dakota?" "Sorry ik vind het gewoon kwijlballen..." Ik zag dat ze me nu een beetje chagrijnig aankeek. We liepen iets verder toen ik opeens bij mijn arm vast werd gepakt. Zonder dat ik het door had draaide ik me om en duwde ik tegen degene aan die me vast had gepakt door de schrik. Tot mijn verbazing bleef diegene staan.... Hoe kan dat? Mijn wolven kracht zat erbij dat is onmogelijk! Ik keek nu verbaasd naar degene die mijn arm vast had. Het was Matt. "Sorry dat ik je duwde.... Ik schrok gewoon." "Het geeft niet hoor voel er niks van." "Nee ik zie het.." Ik zag dat Lena me nog steeds aanstaarde toen Tyler aankwam gerend. Hij had blijkbaar mee zitten kijken.

"Dakota!" Tyler stond nu naast me en ik voelde dat hij me meetrok. "Wat is er Tyler?" "Wat gebeurde er daar net?" Ik keek Tyler denkend aan. "Ik weet het niet hij had op de grond moeten liggen..." Ik zag dat Tyler me nu verbaasd aankeek. "Wat dan? Wat deed je?" "Uit schrik duwde ik hem en je weet dat mijn wolf..... Dat ik dan sterker ben en hij had dan moeten vallen..." Ik keek nu nadenkend naar Matt. "Ik weet niet wat hij is maar hij maakt me zeker nieuwsgierig." Ik zag dat Tyler nu ook naar Matt keek. "Wees voorzichtig Dakota er klopt iets niet met die jongens." Ik knikte naar Tyler en liep toen weer naar Lena die met Kian aan het praten was.

"Hey Dakota we gaan naar starbucks ga je mee?" "Ja lijkt me gezellig." Lena begon meteen te lopen samen met Kian. Ik liep er rustig achter aan en Matt kwam naast me lopen. "Gaat het Dakota je lijkt diep in gedachten?" Ik keek nu verbaasd naar Matt. "Hoe kan het dat ik jou nog nooit heb gezien?" Ik zag een lach op het gezicht van Matt verschijnen. "Ik ben net hier heen verhuist." "Ooh oke welkom dan." "Bedankt."

We liepen nu rustig met ze alle de Starbucks in en bestelde allemaal ons drankje. We gingen nu met ze alle aan een tafeltje wachten toen Kian begon te kletsen. "Komen jullie morgen ook naar ons feestje?" "Ik kan niet sorry." Ik zag Matt nu vragend naar mij kijken. "Waarom niet?" Lena reageerde bijna meteen voordat ik kon reageren "Ze kan nooit tijdens volle maan.." Ik gaf Lena meteen een trap onder de tafel. "Wat?!" "Lena wtf! Tuurlijk kan ik wel tijdens volle maan ik moet mijn ouders gewoon helpen." Ik zag nu dat Matt en Kian elkaar aankeken en toen weer naar mij toen Kian reageerde. "Dan kan je er toch wel onderuit komen?" Ik keek nu twijfelend naar de jongens. "Ik weet niet ben nog nooit op een feestje geweest.." Ik zag de jongens nu lachend naar elkaar kijken toen Matt me schattig aankeek."dus je bent gewoon bang om het te verprutsen?" Ik was daar eigenlijk niet bang voor.... Ik was eerder bang dat ik in een wolf zou veranderen en de helft van de school zou verscheuren maar dat mochten hun niet weten... "Ja dat is het."

Nu kwam Matt dicht naast mij zitten en hij sloeg zijn arm om mij heen. "Dan scheelt het voor jou dat ik er ben om je te helpen." Ik keek twijfelend naar de jongens en Lena. "Oke ik zal vragen of het mag maar ik beloof niks." Ze begonnen meteen alle drie te juichen terwijl ik in een knuffel werd getrokken door Matt. Waar ben ik nou weer in beland.....

Na dat we allemaal onze drankjes ophadden gingen we weer naar buiten. We hadden denk ik alweer een tijdje binnen gezeten want de maan stond al aan de hemel... Ik voel de maan aan me treken. Ik wist dat ik er weerstand aan moest kunnen bieden want anders zou het morgen helemaal mis gaan....

Nadat de jongens ons bij Lena hadden terug gebracht liepen we naar binnen. We liepen bijna meteen naar boven. Ik kroop meteen met Lena in bed en voelde nu pas hoe moe mijn lichaam was geworden.... Ik viel bijna meteen in slaap en voelde mijn lichaam volledig relaxen.

Oeh wat zal er op het feestje gebeuren spannend!!!

The betaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu