Dakota
Ik zat rustig in mijn eigen kamer naar muziek te luisteren. Ik had dit zo gemist. Ik was weer terug bij mijn oude leventje van vroeger. Ik hoorde de bel nu gaan en rende naar beneden. Ik opende nu de deur en zag Lena, Matthew en Kian staan. "Hebben Kol, Tyler en jij zin om mee naar buiten te gaan?" "Ik zal het even vragen." Zins al het gebeuren mocht Kol van onze ouders bij ons inwonen omdat hij anders nergens heen kon. Ik liep rustig naar boven en klopte aan op de deur van Tyler en Kol. "Kom maar binnen!" Ik deed de deur nu rustig open. "Gaan jullie mee naar buiten?" Ik zag Tyler nu knikken maar Kol niet. "Ik had afgesproken met Davina sorry." "Geeft niet Kol." Ik zag Tyler nu langs me lopen naar beneden. Ik liep er nu rustig achter aan en zag hoe Tyler de jongens een bro hug gaf. We liepen nu met ze alle rustig naar buiten en waren gezellig aan het praten. "Wat zouden Kol en Davina eigenlijk doen?" Ik zag Tyler nu lachend naar Lena kijken. "Waarschijnlijk gaan ze proberen sex te hebben aangezien ik nu weg ben en vaak binnen kom als hun net je weet wel." Ik zag Lena nu een vieze kop naar Tyler trekken toen Kian in de lach schoot. "Dus je hebt ze naakt gezien?" Ik zag Tyler nu lachend naar Kian kijken waarop Matthew reageerde. "Live porno!" Ik gaf Matthew nu een stomp tegen zijn arm. "Ranzig Matt." We keken elkaar nu allemaal lachend aan. Ik vond het fijn dat alles weer bij het oude was. Morgen gingen we weer met ze alle naar school en zou het ons volledige oude leventje zijn. Geen gedoe meer tussen weerwolven en vampieren was alleen een verbetering en dat mijn ogen niet meer fel blauw waren. Ik keek lachend naar iedereen om me heen en wist dat dit vrienden voor leven zullen zijn.Nou dat was het einde dan. Ik hoop dat jullie er van genoten hebben en vergeet niet mijn andere boeken ook te checken! Tnx voor al de likes though! You Guy's are amazing.
Groetjes Esmee.
JE LEEST
The beta
Manusia SerigalaHet gaat over Dakota die een groot geheim met zich meedraagt dat niemand mag weten, zelfs niet haar beste vriendin Lena. Als Dakota alles wilt uitleggen aan Lena is het te laat... Ze is er al achter gekomen op een manier die Dakota vreselijk vind. W...