Hoofdstuk 3

253 15 0
                                    

Lena en ik liepen nu naar beneden. Terwijl we aan het lopen waren was Lena hele gesprekken aan het houden maar ik luisterde eigenlijk maar met 1 oor. De gedachte aan het feest bleven maar door mijn hoofd spoken.... Ik was onwijs bang wat er zou gebeuren tijdens het feest vanwege de volle maan. Ik was bang dat ik iemand zou bijten wetend dat hij dan zou veranderen of dood zou gaan...

Toen we in de keuken kwamen ging ik rustig zitten toen ik een klap kreeg van Lena. "Wtf Lena?!" Ik keek verbaasd naar Lena die nu haar wenkbrauw optrok. "Heb je wel geluisterd naar wat ik zei?" "Ja.." "Oke wat zij ik dan?" "Weet ik niet...." Ik zag Lena nu zuchten. "Ik zij dat we nog jurkjes moesten kopen en dat Matt jou aan het versieren is." Ik keek nu ongelovig naar Lena. "Weet je zeker dat hij me aan het versieren is?" Ik zag Lena nu knikken.
Ik keek ongelovig naar haar en propte toen mijn broodje in mijn mond. "Zullen we dan maar naar de winkel gaan?" Ik zag Lena meteen knikken. We rende met ze tweeën naar boven. Ik pakte een zwarte broek met gaten bij mijn knieën een kroptop en een te groot vestje. Lena pakte een simpel high waisted kort broekje en een paars topje.

We waren nu in het winkelcentrum toen Lena een leuk jurkje zag. Het was een blauw jurkje dat strak bij haar middel zat en lekker vierde bij haar benen. Wat later vond ik een strak zwart kort jurkje en besloten we terug te gaan naar Lena.

Toen we bij haar thuis kwamen rende we naar boven om onze make up te doen. Ik ging als eerst Lena doen. Ik keek naar haar donker blonde haren en besloot het op te steken. Toen ik dat had gedaan maakte ik een smokey eye waardoor haar blauwe ogen onwijs mooi uitkwamen. "Hoe zie ik eruit?" "Als Kian nu niet op je valt weet ik het ook niet meer." Ik zag een glimlach op haar gezicht verschijnen. "Oke nu jouw beurt."

Nadat ik klaar was deden we onze jurkjes aan. Ik keek nu naar de tijd. Het was alweer 8 uur.. De volle maan begon al op te komen ik voelde de maan al invloed op me krijgen... Ik moest nu onwijs mijn best doen om niet te veranderen. Ik was bang voor wat er zou gebeuren als de maan op zijn volst stond... Gelukkig ging Tyler ook dus als het mis ging was hij er ook nog.

Lena en ik waren nog wat aan het kletsen toen de bel ging. We renden beide naar beneden toen Lena de deur open deed. Ik zag Matt, Kian en 1 of ander vaag meisje staan. Ik zag Lena meteen teleurgesteld kijken. Ik wist dat ze graag samen met Kian wou gaan... Ik denk dat Matt het door had want hij liep naar Lena toe en fluisterde wat in haar oor. Ik zag dat ze nu een lach op haar gezicht kreeg toen we naar de auto liepen.

Toen we aankwamen op school pakte Matt mijn hand vast. Ik begon meteen te blozen. Ik zag Lena lachend naar Matt en mij kijken toen ze kus gebaartjes maakte. Ik deed meteen mijn mond open. "Aaaah" Matt keek blijkbaar ook want hij begon meteen te lachen. Ik had nog steeds mijn mond open toen ik Matt met zijn vingers langs mijn kaak voelde en mijn kaak weer dicht duwde. Ik voelde het bloed meteen naar mijn wangen stijgen dus keek meteen een andere kant op.

Toen we binnen kwamen kreeg ik harde steken in mijn oren waardoor ik in elkaar zakte. Ik voelde meteen de armen van Matt om me heen komen die me omhoog hielden "gaat het?" Ik keek nu op naar Matt en keek nu in zijn donkere bruine ogen. "Het gaat bedankt." Ik versterkte me zelf nu en liep nu nog steeds hand in hand met Matt naar de dansvloer. Ik begon lekker te dansen met Matt en Lena toen ik een drankje over me heen kreeg. Ik werd meteen goed wakker waardoor mijn wolvenkant meteen werd aangewakkerd. Ik zakte nu in de grond en merkte dat ik zou gaan veranderen. Ik trok mezelf zo snel mogelijk omhoog en trok mezelf via alle mensen naar buiten.

Nu ik buiten was wou ik zo snel mogelijk wegkomen toen ik opeens werd vastgepakt. Uit reactie beet ik in de arm van degene die mij vast pakte. Door deze reactie werd ik meteen tot realiteit gehaald.... Ik keek nu in Lena's angstige ogen en zag toen haar arm... Ik zag de afdruk van mijn wolventanden in haar arm staan. Ik wist niet meer wat ik moest doen.... Wat had ik gedaan?! Uit reactie veranderde ik in een wolf en rende weg zo hard als ik kon. "Dakota!!!" Ik hoorde Lena schreeuwen maar rende door bang voor wat ik zou doen en bang voor haar reactie. Ik rende nu door het bos en wist nu waar ik heen zou gaan. Ik ga naar huis daar helpen ze me.... Toch?

Lena.
Ik keek verbaast naar mijn arm. Hoe kan dit? Hoe kan het dat het zo erg bloed! Ik voelde mezelf zwak worden toen ik armen voelden die mij vast pakten "Wat is er gebeurt?!" Voor dat ik kon antwoordde werd alles zwart voor mijn ogen en viel ik op de koude en harde grond.

Na een tijdje werd ik wakker. Ik hoorde meteen stemmen toen ik Kian naar me toe zag rennen. Ik voelde nu de hand van Kian op mijn schouder. "Je kan beter nog even blijven liggen Lena je hebt jezelf flink verwond aan je arm. Wat is gebeurt?" Ik wist niet of ik het kon vertellen over Dakota... "Ehh ik ben aangevallen door een hond. Waar is Matt?" Ik zag Kian nu nadenkend kijken. "Matt is in de keuken hij kan niet zo goed tegen bloed..." Ik knikte nu naar Kian. "Weet jij toevallig waar Dakota is?" Ik zag Kian nadenkend kijken. "Nee sorry. Maar je kan nu beter gaan slapen je bent er slecht aan toe." Ik knikte nu naar Kian en viel al snel in slaap.

The betaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu