Dakota.
Ik keek nu geschrokken naar Lena na de worden van Joey. "Wat?" "Leen weet je nog dat verhaal van de uitverkorene enzo..." Ik zag Lena nu knikken. "Kian is de enige vampier die het had overleeft mis is hij daarom zo belangrijk voor die jagers." Ik zag Lena nu geschrokken kijken. "We moeten hem zo snel mogelijk vinden!" Ik zag hoe Lena veranderde in een wolf en Kol en ik volgde het voorbeeld snel. Voor we het wisten lieten we Joey verbaasd achter. We renden als gekke naar de grens toen we zagen dat hij gemaakt was dus we zaten weer vast...... We veranderde nu allemaal terug toen ik een meisje langs zag lopen. "Meisje!" Ik zag een klein meisje zich nu omdraaien en vragend naar me kijken. "Zou je met je handjes dit zand willen weg vegen?" Ik zag het meisje vragend kijken maar ze deed het wel. "Bedankt meisje." We begonnen nu allemaal meteen te rennen. Nadat we ver genoeg waren zodat het meisje ons niet meer kon zien veranderde we weer in wolven en begonnen we weer keihard te rennen. Tijdens het rennen dacht ik alleen maar aan Matt.... Wat zullen ze hem aandoen..? Het ging net allemaal goed en dan gebeurt dit.... Ik liet zonder erover natedenken een wolven jank los uit bezorgdheid. Lena en Kol reageerde meteen op de jank en deden mee toen ik die van Tyler ook hoorde. We bleven wel door rennen. Na een tijd rennen zag ik Tyler uit de bosjes verschijnen. We renden nu met ze vieren eropaf. Na een tijdje rennen kwamen we bij het volgende kamp aan. We zagen het zand al en stopte meteen. We veranderde nu allemaal terug in onze mensen vorm. Ik zag Tyler nu meteen verbaasd kijken naar Kol. Ze liepen meteen op elkaar af en gaven elkaar een bro hug. "Ik heb je echt gemist Kol, hoe gaat het met je?" "Het gaat super, maar wat is er met je gezicht gebeurd?" Ik zag Kol nu fronsend kijken naar Tyler. "Nou Lena was nog net veranderd en toen verloor ze de controle...." Ik zag Kol lachend naar Lena kijken maar hij begreep het wel. Ik keel nog even naar de jongens toen ik verlangen kreeg om terug te veranderen in een wolf. Ik keek omhoog en zag dat het volle maan was..... Ik zag de ogen van Lena nu meteen oplichtte. "Lena ontspan!" Ik zag dat Lena zich met moeite concentreerde. "Lena het moet nu wel want straks zit je daar vast..." Ik zag Lena nu gefrustreerd haar nagels in de boom zetten. Ik zag Kol nu verbaasd mijn kant op kijken. "Wo wacht even... Ze heeft het nog steeds niet onder controle?!" Tyler en ik knikte nu rustig naar Kol. Ik zag nu dat Kol hem helemaal begon te flippen. "Kol chill even! Jij was altijd degene die het de beginners leerde." Ik zag Lena nu meteen omdraaien. "Kol leer het me!" Ik zag Kol nu meteen in paniek kijken. "Ik heb nog nooit een alfa het leren beheersen en helemaal niet de uitverkorene!" Ik zag de verwarde en bange blik in Kol's ogen. "Kol alsjeblieft je weet hoe het moet het is niet veel anders met mij ik ben alleen sterker!" Ik zag Kol nu nadenkend naar Lena kijken. "Kol alsjeblieft!?" "Oke ik help je." Ik zag Kol nu op Lena aflopen en begon een mantra tegen haar te zeggen. "Lena ik wil dat je dit herhaalt en je er goed op concentreert." Ik zag Lena nu meteen knikken. "Oke Lena zeg me na, alfa, beta, omega." "Alfa beta omega!" "Lena nu langzamer.." Ik zag Lena nu meteen knikken. "Alfa, beta, omega." Ik zag nu hoe Lena de woorden bleef herhalen en ik zag hoe ze tot rust kwam. Haar ogen werden nu weer haar normale kleur. Ik keek tevreden naar Kol. "Oke ik ga kijken waar Matt en Kian zijn." Ik klom nu meteen een boom in om het hele gebied te zien." Ik keek goed om me heen toen ik vuur zag.... "Jongens ik denk dat ik ze gevonden heb!!" Ik klom nu uit de boom naar beneden en zag iedereen met verwachting naar me kijken. "Ik zag een kampvuur, ik denk dat ze daar zijn." Ik zag ze nu meteen knikken. Ik veranderde nu terug in een wolf en begon op het vuur afterennen terwijl de andere me volgde. Na een tijdje rennen voelde ik de hitte van de vuur en liet mezelf nu meteen terug veranderen naar mijn menselijke gedaante. We liepen nu voorzichtig door de bosjes en ging alles rond het kampvuur verkennen. Ik keek om en zag dat Lena moeite had zichzelf te beheersen. "Lena mis is het beter als jij en Kol ergens anders heen gaan als je het hier niet meer kan bedwingen hebben we echt een probleem." "Nee ik wil ook helpen.." "Lena alsjeblieft?" Ik zag Lena nu met tegenzin weg gaan met Kol samen. Ik keek Tyler nu hoopvol aan. "We gaan ervoor zussie." Ik keek met een glimlach naar Tyler. "We gaan ervoor." We waren nu met ze tweeën het kampvuur aan het observeren toen ik Jace zag zitten. Ik wees meteen naar Jace en zag Tyler meteen knikken. Ik keek beter en zag nu pas de busjes staan toen ik Jace zag opstaan. Ik volgde Jace beweging nu meteen nauwkeurig. Ik zag Jace nu op het busje aflopen en zag hoe hij Matthew eruit trok. Ik keek geschrokken en wou er eigenlijk meteen op afspringen maar Tyler hield me tegen. Ik zag hoe ze Matt vast maakte aan een paal en hoe ze beledigende opmerkingen naar hem maakte. Ik zag hoe de jagers hem uitlachte maar Matt reageerde er niet op. Ik zag hem alleen maar bezorgd naar de lucht staren. Ik liep nu door de bosjes zodat ik achter Matt zou komen en de gesprekken zou horen. Ik hoorde nu 1 van de jagers tegen Matt praten. "Wacht maar tot de zon opkomt en jij zal verdwijnen als stof." Ik zag de man kwaadaardig lachen toen het me opviel dat Matt zijn ring niet om had en de zon al begon op te komen....
JE LEEST
The beta
LobisomemHet gaat over Dakota die een groot geheim met zich meedraagt dat niemand mag weten, zelfs niet haar beste vriendin Lena. Als Dakota alles wilt uitleggen aan Lena is het te laat... Ze is er al achter gekomen op een manier die Dakota vreselijk vind. W...