KONTROL / Bölüm 7

10K 870 82
                                    

Her şey hazırdı.

Elliot beni öğlen Konseye götürecek, oraya varır varmaz Yüce dedikleri kişilerle görüştürülecektim. Aklımın hala Brad'te olmasıysa ironikti.

"Alecia."

Kendi evinde kalmasına rağmen her sabah gelmeyi ihmal etmeyen Andrew'e baktım. "Evet?"

"Eğer bir şeyler yemezsen, zorla midene sokacağım."

Elliot bilindik bir kahkaha attı. "Andrew," dedi hala gülerken. "Öğretmen sensin biliyorum ama anlatmama izin ver." Kıkırdadı. "Sen bu takımın beynisin, şaka işi bende. Beyin sende, mizah bende. Bu ayrımı yap yoksa aptal konuşmalarınla gülmekten ağlayacağım."

İster istemez kıkırdadım.

Elliot aniden yüzümü gösterip, "İşte kanıt!" dedi. "Herkes kendi alanına yönelmeli."

Andrew omuz silkip kahvaltısına devam etti.

Telefonumun bildirim sesiyle tabağımın yanından kaptım. İkisi de imayla bana bakıyordu. "Ne?"

"Az önce Brad'in aramasını bekliyorsun dediğimde nerdeyse beni dövecektin." dedi Andrew.

"İyi yapmışım," deyip masadan kalktım. "Hala geçerli."

Koşarak koltuğa oturdum. Kısa bir kararsızlıktan sonra kilidi açtım. Mesaj Beth'dendi. Elliot'ın evine yarım saatlik mesafede bir hastane adresi göndermişti.

"Andrew!" Önemli bir durum olmamasını umarak masaya koştum. "Elliot!"

Elliot telaşla ayağa kalktı. "Eğer birlikte olduğunuz gerçeğini hazmedemeden Brad'in ilk özürünü senden dilediğini söylersen aklımı kaçıracağım."

"Tabii ki hayır." deyince Andrew gülmeye başladı.

"Özür mü diliyor sorusuna tabii ki hayır diye cevap veriyorsun. Bu çocuğun ciddi sorunları var ve biz buna alışmışız."

Andrew gülerken Elliot gözlerini devirdi. "Dostum, biz ne konuştuk? Beyin sende, mizah bende. Hemen kes şunu yoksa bir dahaki uyarımı yumruğumla yapacağım."

Andrew'e "İşini çok ciddiye alıyor." diye fısıldadım.

Ellerini havaya kaldırdı. "Tamam, tamam." diyerek ofluyordu. "Mesajda ne vardı?"

"Beth atmış."

"Dünden sonra mı?" diye atladı Elliot. "İyi haber, Brad onu öldürmemiş."

"Birde kötü haberim var," dedim. "Buraya yakın bir hastanenin adresini atmış."

"Ee, ne var bunda?"

Tane tane konuşmaya özen gösterdim. "Hastane adresi atmış Elliot. Biri yaralanmış olabilir."

Andrew lafımı, "Sen de Brad olduğunu düşünüyorsun." diye tamamladı.

"Hemen açıklayayım: Brad onu öldürmemiş ama fena benzetmiş, Beth'in yardım çağrısı sana geliyor çünkü rehberinde önce gelen harf A."

Andrew, "Aman Tanrım." diye mırıldanırken dilim tutulmuş halde Elliot'a bakıyordum.

Saniyeler içinde oscarlık senaryo ancak Elliot gibi birinden çıkabilirdi. "Beyin işini sen devralmalısın Sherlock." diye güldüm.

Elliot övünmeye başladı; "Kahretsin, her konuda başarılıyım."

Uzunca bir çabadan sonra kendimi tutamayıp cevap verdim."Bu yüzden eminim Lillian şu an odandadır."

Kontrol (2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin