Ο Dante έμενε με τα μάτια καρφωμένα πάνω της και το κορμί του έγερνε καθως στηριζόταν στο κούφωμα της πόρτας.Άκουγε τη μουσική και πρόσεχε τα λόγια που αυτή έλεγε.Η φωνή της αρμονική και ξαφνικά τη συνόδευαν ακόμα και τα πουλιά με το κελάηδισμά τους.Εκείνος σήκωσε το βλέμμα ψηλά και τα παρατήρησε να κινουνται ρυθμικά πάνω της.Έπιασε το κόμπο της γραβάτας του και τον τράβηξε δυνατά χαλαρώνοντάς την.Το κορμί του ήταν μαθημένο σε ένα μοτίβο τυποποιημένο,ρούχα,στυλ,εκφράσεις.Όλα συγκεκριμένα σα να είχε βάλει όρια που ούτε ο ίδιος δε ξεπερνούσε.Πέρασε τη θηλιά της γραβάτας απο το κεφάλι και άνοιξε τα πρώτα κουμπιά απο το πουκάμισό του.Πήρε μια βαθυά ανάσα και τη προσοχή του τράβηξε η Ρία που πλησίαζε.Βάδισε απο δίπλα του, μπήκε στο σπιτάκι και ταξίδεψε το βλέμμα της στο χώρο ''Μμ...δεν είναι και άσχημο''παρατήρησε και ο Dante έστριψε το κεφάλι πάνω απο τον ώμο του.
Δεν ένιωθε τίποτα γι αυτή τη γυναίκα, παρά μόνο οτι η εμφάνισή της ήταν αντάξια του κύρους του.Εξάλλου δεν ερωτευόταν εύκολα,η καρδιά έκλεισε όταν πάτησε αυτός τα 21 και απο τότε δε την άνοιξε ποτέ και σε καμιά.Τη χρειαζόταν όμως την αγάπη και τον έρωτα,όπως τότε που ήταν νεαρός ακόμα.Έναν έρωτα δυνατό σαν αυτό που έχασε βίαια,μια γυναίκα που θα του θύμιζε οτι παρέμενε άνθρωπος άξιος να νιώσει τέτοια συναισθήματα ξανά, κάτι που δε κατάφερε να βρει μέχρι και τα 35 του.Πολλές φορές το σκεφτόταν αλλά πάντα ανακάλυπτε το ίδιο πράγμα.Όλα ήταν εκεί έξω και τον περίμεναν μα αυτός δεν είχε χρόνο.Οι ώρες του πολύτιμες που κυλούσαν σα νερό μέσα σε σχέδια,κτήρια,κατασκευές και εργάτες.Στην εταιρία του πήγαινε πριν καλά καλά ξημερώσει και έφευγε νύχτα.Οι δημόσιες εμφανίσεις λίγες και αυτές περιορίζονταν στον επιχειρηματικό κύκλο και σε γκαλά που διοργάνωναν.Ακόμα και για να κάνει έρωτα,έκλεινε ραντεβού.Οι ενδιαφερόμενες πολλές, που κάθε τόσο χτυπούσαν το κουδούνι του διαμερίσματός του.Αυτός κοιτούσε και αναρωτιόταν πως γίνεται, οι ίδιες δέχονταν να δίνουν το κορμί τους τόσο στημένα,συμφωνημένα και προκαθορισμένα.Έπειτα διέλυε τις σκέψεις και ικανοποιούσε τον εαυτό του νιώθοντας κενό.Σε όλες φερόταν το ίδιο,προσεκτικός, ευγενής και τρυφερός.Τα πάντα είχαν να κάνουν με το προφίλ που διατηρούσε ανεβασμένος στο βάθρο που μόνος του είχε επιλέξει.Άνθρωπος τυπικός και ακριβής,χαρακτηριστικά που βοήθησαν, πέραν της λαχτάρας για επιτυχία,την άνοδό του τόσο γρήγορα.Ο ίδιος συντηρούσε τη μητέρα του που άλλαζε τους άντρες σα τα πουκάμισα και τα τρεία αδέρφια που απέκτησε μετά απο καιρό.Είχαν διαφορετικούς μπαμπάδες αλλά δε τα ξεχώρισε ποτέ.Όλα μικρότερα σε ηλικία, τον έβλεπαν σα θεό τους και αυτός ονειρευόταν μια μέρα να τον ακολουθήσουν στις επιχειρήσεις.Και σ'αυτούς έστεκε σκληρός και αυστηρός,τους έκανε μόνο τα χατήρια που πίστευε οτι τους ωφελούν και όταν αρνιόταν κάτι, τίποτα δεν ήταν ικανό να του αλλάξει γνώμη.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...