ΚΑΝΟΝΑΣ ΟΙΚΕΙΟΤΗΤΑΣ

11.3K 865 66
                                    

Η Lily τελείωσε το μάθημα με τα μικρά που ήταν πλούσιο σε τραγούδι και παιχνίδια.Όλα μαζί τη χαιρέτησαν και ξεκίνησαν για να επιστρέψουν στο σπίτι τους.Εκτός απο τη μικρή Αμάντα που στάθηκε μπροστά της και σήκωσε το κεφάλι με λυπημένο ύφος.Εκείνη χαμήλωσε το σώμα της και χάιδεψε το πρόσωπο του κοριτσιού ''Αγάπη μου τι συμβαίνει?''ρώτησε χαμογελώντας ελαφρά.Η μικρούλα έβαλε τα κλάματα και έπεσε στην αγκαλιά της.Η Lily τη κράτησε σφιχτά και η ανησυχία έκανε τη καρδιά να χτυπά γρήγορα ''Κοριτσάκι μου?''της ψιθύρισε και σηκώθηκε με τη πιτσιρίκα στα χέρια της.Περπάτησε στο κτήμα και τραγουδούσε ελπίζοντας να καταφέρει να την ηρεμήσει,η ψυχή της χανόταν στο άκουσμα παιδικού κλάματος και η καρδιά γινόταν χίλια μικρά κομμάτια στη θλιμμένη όψη της.Πίστευε οτι το πιο άδικο πράγμα στο κόσμο,ήταν η δυστυχία των παιδιών.Το βλέμμα τους καθαρό σα τη ψυχή τους,είχε φτιαχτεί για να λάμπει και τα χείλη, μόνο για να γελούν.Η μικρή τη κοίταξε με τα κόκκινα ματάκια της έχοντας ακόμα τα χέρια τυλιγμένα γύρω απο το λαιμό της Lily ''Φεύγουμε''είπε κλαψουρίζοντας και εκείνη πάγωσε ''Αμάντα μου,τι εννοείς φεύγετε?''αναρωτήθηκε σκουπίζοντας μερικά απο τα δάκρυα του κοριτσιού ''Πήραν το σπίτι μας και εμείς φεύγουμε.Δε θα ξανακάνουμε μάθημα''εξήγησε και οι λυγμοί δυνάμωσαν.Το μουτράκι της κρύφτηκε και η Lily ένιωσε ανατριχίλα σε όλο το κορμί της.Χάιδευε τη πλάτη της μικρής και συγκρατούσε τη λύπη της με δυσκολία. 

Συνέχισε το περίπατο σφίγγοντας πάνω της το μικρό κορμάκι της Αμάντας και κάποιες φορές, άφηνε τρυφερά φιλιά στο κεφαλάκι της ''Αγάπη μου μη στεναχωριέσαι.Εκεί που θα πάτε θα είναι ακόμα πιο ωραία και θα κάνεις πολλούς καινούριους φίλους''της σιγομιλούσε σα να της έλεγε το πιο όμορφο παραμύθι.Φωνή ήρεμη που τη χρωμάτιζε όπου χρειαζόταν ''Δε θέλω...εδώ είσαι εσύ...είναι οι φίλοι μου...δε θέλω καινούριους''απάντησε η μικρή ρουθουνίζοντας και συνέχισε να κλαψουρίζει ''Α!Το βρήκα...θες να γράφουμε γράμματα?Με χρωματιστά μολύβια και να κολλάμε ωραία αυτοκόλλητα?''τη ρώτησε με ενθουσιασμό και η Αμάντα τη κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.Λίγο πριν η πιτσιρίκα απαντήσει, ένας άντρας φώναξε το όνομά της.Η Lily γύρισε προς το μέρος που ακουγόταν και είδαν το μπαμπά της μικρής να τις πλησιάζει.Ήταν νέος άντρας,η γυναίκα του τον εγκατέλλειψε μόλις γέννησε το κοριτσάκι και απο τότε τη μεγαλώνει μόνος του.Οι δυσκολίες πολλές και τα χρήματα λίγα.Η Lily τον βοηθούσε όσο περνούσε απο το χέρι της.Πολλές φορές έμενε με την Αμάντα για να κάνει εκείνος υπερωριες και άλλες πάλι, όταν αποφάσιζε να μαγειρέψει πάντα κρατούσε δυό μερίδες γι αυτούς.Χρήματα δε δέχτηκε ποτέ, όσες φορές και να προσπάθησε να του δώσει.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now