Ο Dante φρόντιζε να κάνει τη καθημερινότητα της Lily όσο πιο απολαυστική γίνεται.Εκείνος δούλευε μέχρι το απόγευμα καθώς δεν ήθελε να την αφήνει πολύ μόνη και απο τη προηγούμενη μέρα εκανόνιζε τις δικές της δραστηριότητες.Πακέτα χαλάρωσης στο σπα του ξενοδοχείου,ελεύθερη είσοδο στο κομμωτήριο,πλούσια γεύματα που κατέφθαναν στο δωμάτιο,οδηγό να τη πηγαίνει όπου θέλει και κάθε βράδυ έβγαιναν οι δυό τους.Στις αρχές κάποιες απο τις νύχτες τους ήταν δύσκολες αφού το υποσυνείδητό της, είχε επαναφέρει όσα πέρασε με το Γκρεγκ.Έτσι, υπήρξαν στιγμές που πεταγόταν στον ύπνο της κλαίγοντας.Αυτός την έκλεινε στην αγκαλιά του με δυσκολία, αντιδρούσε στα αγγίγματά του αλλά με υπομονή ο Dante κατάφερνε να την ηρεμησει και μέσα στα χέρια του την έπαιρνε ο ύπνος ξανά.Αυτός δεν έκλεινε μάτι,όσο την έβλεπε να βασανίζεται τόσο αδημονούσε για τη μέρα που θα συναντούσε τον Γκρεγκ και σε αυτή τη σκέψη,έμενε ξάγρυπνος.Πέρασε ένας ολόκληρος μήνας και δεν είχαν γυρίσει στο διαμέρισμα ακόμα.Η Lily τον είχε ρωτήσει αρκετές φορές σχετικά με αυτό που είχε συμβεί αλλά εκείνος δεν ανταποκρινόταν.Οι ώρες που έμενε μόνη με τον εαυτό της ήταν αρκετές και τις περισσότερες, σκεφτόταν γεγονότα,πρόσωπα και καταστάσεις παραπάνω απ'οτι θα έπρεπε.Τα ανέλυε με αποτέλεσμα να τα κάνει πιο σημαντικά απο οτι ήταν στη πραγματικότητα.Ανησυχούσε για τις νύχτες της αλλά και για την Ελάιζα.Ο Dante δεν έφευγε απο το πλευρό της και δε της έδωσε κανένα δικαίωμα να αμφισβητήσει την ακεραιότητά του, όμως εκείνη συχνά πηγαινοερχόταν ανήσυχη μέσα στο δωμάτιο.Παραμιλούσε σα να περίμενε πως κάτι θα συνέβαινε και η ίδια δεν ήταν ακόμα έτοιμη να το αντιμετωπίσει.Γινόταν νευρική,ο χώρος την έπνιγε και παρακαλούσε όλα να τελειώσουν γρήγορα για να βρει ξανά τη χαμένη γαλήνη.Όταν ο Dante επέστρεφε,εξαντλημένη πια φρόντιζε να μη δείχνει τίποτα απο τα συναισθήματα που όλη μέρα τη κυνηγούσαν.Αυτός όμως κοιτούσε τα μάτια της και διάβαζε τη καρδιά της εύκολα.Το κορμί της μια ζωντανή απόδειξη αφού κάθε φορά που έκαναν έρωτα, εκείνη τον τραβούσε πάνω της και έμενε σφιγμένη λες και φοβόταν πως θα τον έχανε εκείνη κιόλας τη στιγμή.Ο Dante έριχνε τους ρυθμούς του και ήρεμος τη χάιδευε τρυφερά κοιτώντας την μέσα στα μάτια.Όλες οι πράξεις του,απαντήσεις σε ερωτήσεις που η Lily δεν έκανε ποτέ,τη καταλάβαινε και τη βοηθούσε με το τρόπο του.
Ένα απόγευμα και ενώ ήταν μαζί της στο δωμάτιο,λίγο πριν ξεκινήσουν να ετοιμάζονται για τη νυχτερινή τους έξοδο,το κινητό του χτύπησε.Μόλις το σήκωσε, η φωνή της Ελάιζα άλλαξε την έκφραση του προσώπου του.Η Lily τον παρατηρούσε ενώ κινιόταν και μίλαγε ταυτόχρονα.Η γυναίκα τον ενημέρωσε πως την επόμενη το μεσημέρι, ο Γκρεγκ στην αίθουσα ανακρίσεων θα ήταν στη διάθεσή του.Αυτή η συνάντηση, είχε φροντίσει ο Ανώτερος να παραμείνει απόρρητη και το μόνο που ζήτησαν απ'αυτόν, ήταν να μη τον στείλει ξανά στο νοσοκομείο γιατί δε θα μπορούσαν να το δικαιολογήσουν.Ο Dante χαμογέλασε σκληρά ''Μην ανησυχείς και δε πρόκειται να του αφήσω ούτε σημάδι''απάντησε με σαρκασμό.Η Ελάιζα στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου άφησε ένα δάκρυ να κυλήσει απο την άκρη του ματιού της και έπειτα ξεφύσιξε προσπαθώντας να αποβάλει όλο το βάρος που ένιωθε να τη πλακώνει στο στήθος.''Θέλω να συναντηθούμε''του είπε αμέσως μετά και αυτός σοβάρεψε απότομα.Αυθόρμητα έριξε το βλέμμα του στη Lily.Με την Ελάιζα είχαν ανοιχτές υποθέσεις που αυτός είχε σκοπό έτσι κι αλλιώς να κλείσει και του φάνηκε μια καλή ευκαιρία.Απόψε η υπόλοιπη δική τους αλήθεια και την επόμενη το πρωί ο Γκρεγκ.Όλα γρήγορα,όλα όπως έπρεπε,όλα με συγκεκριμένο σκοπό, για να ανοίξει ο δρόμο που θα βάδιζε επιτέλους πλάι στη Lily με ηρεμία.''Σε μια ώρα στο γνωστό''της πέταξε και το έκλεισαν.Το μέρος που θα τη συναντούσε ήταν ένα μικρό καφέ που σύχναζαν όταν ήταν νέοι.Είχε μείνει ακόμα το ίδιο και αυτός το γνώριζε, αφού απο 'κει έπαιρνε κάθε πρωί το καφέ του πριν πάει στο γραφείο.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...