O Dante κοντοστάθηκε έξω απο τη πόρτα και έριξε τα μάτια στη χαραμάδα.Λεπτή μαύρη γραμμή και του φάνηκε τόσο παράξενο που η Lily καθόταν στα σκοτάδια απο νωρίς.Σκέφτηκε πως ίσως να έχει κοιμηθεί και έτσι αφού πέρασε τη κάρτα,μπήκε στο δωμάτιο όσο πιο σιγά μπορούσε.Πράγματι, κανένα φως δεν ήταν ανοιχτό και αυτός επέλεξε να πατήσει το διακόπτη ενός μικρού φωτιστικού που διακοσμούσε το στενόμακρο έπιπλο της εισόδου.Βάδισε προς τα μέσα και άξαφνα σταμάτησε,η παρουσία της του τράβηξε τη προσοχή.Στα αριστερά απο εκείνον,ακριβώς στο χώρισμα της κρεβατοκάμαρας.Το κεφάλι του έστριψε αργά και αντίκρυσε μια σκούρα σκιά.Αυτό ήταν η Lily ,σκιά που κρατούσε κρεμασμένο ένα μισογεμάτο μπουκάλι αλκοόλ και τότε τα κορμιά στήθηκαν αντικρυστά.Ο Dante έβλεπε το περίγραμμα της να ανεβοκατεβαίνει εξαιτίας της ανάσας που τη δυσκόλευε. Η Lily σήκωσε το χέρι και έκανε τον πολυέλαιο να φανερώσει τα αποτελέσματα εκείνου του ραντεβού που την είχε επηρεάσει.Τα πόδια της με το ζόρι κρατούσαν το κατά τ'άλλα ελαφρύ σώμα της και τα μάτια μισάνοιχτα και κόκκινα, έβγαζαν την αδυναμία να αντιμετωπίσει την απόφασή του. Ο Dante μόρφασε ενοχλημένος και έβαλε τα χέρια στις τσέπες δίχως να μιλήσει.
''Ήρθες μωρό μου?''τον ρώτησε άσκοπα αφου αυτός βρισκόταν ήδη μπροστά της. Άρχισε να κάνει μικρά βήματα προς το μέρος του, κουνώντας το χέρι που βαστούσε το ουίσκι.Μια με δυό φορές κοντοστάθηκε, ψάχνοντας την ισορροπία της και γέλασε με τον εαυτό της.Η ζάλη της προκαλούσε ευθυμία και τη χρειαζόταν.Κατάφερε να πάει κοντά του και περπάτησε γύρω του χαμογελώντας ''Πέρασες ωραια?...μωρό μου?''είπε ειρωνικά και το σαγόνι του Dante κλείδωνε απο τη πίεση.Γνώριζε πως επιστρέφοντας, θα μιλούσαν οι δυό τους μα δεν ήταν προετοιμασμένος για τη κατάστασή της.Η Lily δεν ήταν σε θέσει ούτε να σκεφτεί λογικά μα ούτε και να κουβεντιάσει.Τότε αυτός την άρπαξε απο το χέρι χωρίς αυτή να το περιμένει και της τράβηξε άγρια τη φιάλη που κρατούσε.Εκείνη στην αρχή αντιστάθηκε μη θέλοντας να την αφήσει αλλά στο τέλος παραδόθηκε στη δύναμή του.''Πότε σου είπε πως σε θέλει?...στην αρχή?...στη μέση?...ή στο τέλος?''αναρωτήθηκε ειρωνικά με ένα χαμόγελο και βλέφαρα που έπεφταν βαριά.
Τη καταλάβαινε αλλά δε θα ανεχόταν τέτοια συμπεριφορά απο κείνη και έτσι τη τράβηξε περπατώντας έντονα.Αυτή σχεδόν έτρεχε μένοντας πίσω του και σύντομα βρέθηκαν οι δύο τους στο μπάνιο.Ο Dante κλείδωσε τη πόρτα και με θυμό πέταξε όλα του τα ρούχα.Η Lily γύρισε τη πλάτη της και με μανία τραβούσε το πόμολο θέλοντας να το σκάσει.Το μυαλό θολό και η καρδιά, το ίδιο μεθυσμένη με εκείνη.Μέσα στη ταραχή της και τη πάλη, ένιωσε τα χέρια του να τη τυλίγουν σφιχτά κάνοντας τις κινήσεις της δύσκολες.Τη σήκωσε γρήγορα και μαζί μπήκαν στο ντουζ.Εκείνη με τα ρούχα και αυτός γυμνός.Έχοντάς την στην αγκαλιά του, άφησε το κρύο νερό να βρέξει τα κορμιά τους.Ενωμένα,δεμένα...σε όλα έτσι θα ήταν,μαζί.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...