ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ

9.7K 879 87
                                    

Μπήκαν όλοι στα αυτοκίνητα και κατευθύνθηκαν στο κέντρο.Εκείνος είχε κρατήσει τραπέζι στο εστιατόριο και όταν έφτασαν, έδωσε το όνομά του στην είσοδο.Ένας υπάλληλος τους συνόδευσε μέσα και έδειξε το χώρο που είχαν ετοιμάσει γι αυτούς.Βολεύτηκαν στις θέσεις τους και ξεκίνησαν μιλώντας και πίνοντας κρασί.Η Κάρλα ήθελε να μάθει περισσότερα για τη μικρή και έτσι άρχισε να της κάνει ερωτήσεις για το κτήμα,τη δουλειά και τους γονείς της.Η Lily χάρηκε που της έδειχνε τόσο εδιαφέρον και απαντούσε σε όλα χωρίς δισταγμό και με ένα χαμόγελο που έστελνε λάμψη σε όλους.Η Μίρκα έμενε σιωπηλή και οι άντρες κρέμονταν απο τα ροζ χείλη του κοριτσιού.Όταν άφηνε τον εαυτό της ελέυθερο, η μαγεία του χαρακτήρα της κυρίευε και τον πιο δύσκολο ακροατή.Έτσι, σύντομα τους έκανε να γελούν και να διασκεδάζουν με ένα τρόπο που ούτε είχαν φανταστεί.Οι περιπέτειές της με την Αμέλια και τα τραγούδια που είχε επινοήσει για να διδάσκει τα παιδιά,ήταν αρκετά για να τη θαυμάσουν όλοι.Μέχρι και εκείνος κρυφογελούσε με τις εκφράσεις που έπαιρνε και τη ζωντάνια που το σώμα έδειχνε ακολουθώντας τις περιγραφές της.Όταν ήρθε το φαγητό,η συζήτηση συνεχίστηκε αλλά σε πιο ήπια μορφή.

Κάποια στιγμή, ενώ εκείνος είχε το βλέμμα στο πιάτο του, πέταξε απότομα ''Ψάχνεις κάτι Μάικ?''απευθυνόμενος στο νεαρό συνεργάτη του.Ο Dante παρατήρησε πως τα μάτια του άντρα κάθε λίγο και λιγάκι τρύπωναν στο ντεκολτέ της μικρής και αυτό ήταν μια πράξη που δεν επέτρεπε.''Ό...όχι''απάντησε ξεροκαταπίνοντας.Και αυτος αφού μάσησε μια μπουκιά, κοίταξε τον νεαρό λέγοντας ''Φρόντισε να μη ξαναγίνει''.Ο Μάικ κούνησε νευρικά το κεφάλι και έσκυψε στο φαγητό του.Κανένας δε κατάλαβε τι είχε συμβεί, ούτε καν η Lily που την αφορούσε.Απο τη δική του αντίληψη όμως, δε ξέφευγε τίποτα,ακόμα και οι ματιές της Μίρκας, που έσταζαν δηλητήριο.Ο Dante χρόνια τώρα καταλάβαινε την αδυναμία που του έδειχνε και ήξερε πως εκείνη είχε αρκεστεί στην επαγγελματική τους σχέση αφού δε τον έβλεπε συχνά με άλλες γυναίκες.Και όσες γνώρισε ήταν της μιας βδομάδας,γεγονός που τη χαροποιούσε ιδιαίτερα.Αυτό που και η Lily είχε ανακαλύψει,εκείνος το είχε διαβάσει πάνω της απο τη πρώτη στιγμή.

''Λοιπόν!Τώρα που θα μείνετε μαζί μας.Θα σας δείξω όλα όσα σας είπα,απο κοντά''είπε η μικρή γυρνώντας προς τη Κάρλα.Εκείνη χαμογέλασε ''Σε ευχαριστώ μα δε θα μείνω κοντά σας.Ο γιος μου, έκλεισε ένα δωμάτιο εδω στο κέντρο.Έτσι θα είσαστε πιο άνετα''της εξήγησε και πριν προλάβει να πει οτιδήποτε άλλο, η μικρή γύρισε και τον κοίταξε ''ΤΙ?''αναφώνησε πειραγμένη ''δεν υπαρχει περίπτωση να μείνετε σε ξενοδοχείο.Το κτήμα είναι δικό μου και μπορώ να φιλοξενήσω όποιον θέλω''δήλωσε με παιδικό ύφος γεμάτο πείσμα και αποφασιστικότητα έχοντας ακόμα το βλέμμα πάνω του.Ο Dante ήπιε μια γουλιά απο το κρασί του και αφού άφησε το ποτήρι στο τραπέζι, τη κοίταξε ''Εντάξη μωρό μου'' απάντησε και έπεσαν τα σαγόνια όλων στο πάτωμα.Η μικρή άνοιξε αργά το στόμα της αφού ούτε η ίδια πίστευε στα αφτιά της.Γύρισε αργά το κεφάλι στο πιάτο της και έπειτα το έστριψε στη Κάρλα ''Είπε εντάξη?''τη ρώτησε ψιθυριστά και η γυναίκα κούνησε ελαφρά το κεφάλι.Αυτός συνέχισε το φαγητό του ανεπηρέαστος απο την αντίδραση τους,άλλωστε ήξερε τι έκανε.Τόσο απλά, τους έδειξε ποιά ήταν η θέση που είχε η Lily στη ζωή του.Στη πραγματικότητα,αν ήταν οι δυό τους και του μιλούσε με αυτό το ύφος,θα της είχε δώσει ένα μάθημα, απ'αυτά που ακόμα ουτε η ίδια είχε βιώσει.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now