ΟΧΙ

9.6K 801 125
                                    

Στο μέσω της νύχτας ο Dante ξύπνησε τη Lily αρκετές φορές.Κόλλαγε το σώμα του στη πλάτη της και έμπαινε μέσα της δίχως προειδοποίηση.Δε τον ένοιαζε ούτε αν της χάλαγε τον ύπνο, ούτε αν ήταν κουρασμένη.Εκείνη ένιωθε ηδονή και γρήγορα συμμετείχε ακόμα και μισοκοιμησμένη.Ούτε μια στιγμή δε της πέρασε απο το μυαλό να του αρνηθεί,αυτό δεν υπήρχε σα συναίσθημα μέσα της.Όταν εκείνος τελείωνε, έκλεινε για λίγο τα μάτια και ο οργανισμός του λες και είχε ρολόι,ξυπνούσε λαχταρώντας την ξανά.Το πρωί εκείνη, ανάμεσα σε όνειρο και πραγματικότητα αισθάνθηκε το φως του ήλιου να τη λούζει και χάιδεψε τα απαλά σκεπάσματα.Το κορμί της ακόμα δεν είχε ανακτίσει τις δυνάμης του μα αυτή άνοιξε τα μάτια χαμογελώντας.Γύρισε το κεφάλι της και τον είδε.Στεκόταν μπροστά απο το παράθυρο φορώντας μόνο μια φόρμα και κρατούσε το καφέ του.Κοιτούσε έξω και ένιωθε πως για πρώτη φορά μετά απο χρόνια, είχε βρει την ηρεμία επιτέλους.Θα πάλευε ακόμα για όσα είχαν προκύψει μα όχι για τον έρωτα και την αγάπη.''Καλημέρα''της είπε δίχως να τη κοιτάξει και αυτή ανασήκωσε τα φρύδια έκπληκτη.Κάθε κίνησή της, σα ραντάρ, την έπιανε και αυτό την εντυπωσίαζε.Η Lily σηκώθηκε τραβώντας το σεντόνι και αφού τύλιξε το γυμνό σώμα της, τον πλησίασε τρυπώνοντας μπροστά του.Τα χείλη της άρχισαν να τον φιλάνε απαλά και τα δάχτυλα να τον χαιδεύουν.Αυτός την αγκάλιασε με το ένα χέρι και αφήνοντας το καφέ του, τράβηξε τα σκεπάσματα απο πάνω της.Τη σήκωσε και εκείνη τον τύλιξε με τα πόδια της ''Πάλι?''τον ρώτησε και ο Dante πήρε το σοβαρό του ύφος δίχως να της απαντήσει.Έφτασαν στο κρεβάτι και αφού εκείνος ξάπλωσε, τη τράβηξε στο σώμα του και άρχισε να τη φιλάει.Μετά απο αρκετά χάδια και φιλιά, μπήκε μέσα της και πήρε τον έλεγχο με το κορμί του να ανασηκώνεται, συναντώντας το δικό της άγρια.Αυτή στηριζόταν στο στήθος του και άφηνε το σώμα να σπαει στα δυό,τα χέρια του την είχαν φυλακίσει και την έκανε δικιά του ακόμα και σε μια στάση που εύκολα μια γυναίκα γινόταν κυρίαρχη.Όχι όμως μαζί του!

Μόλις την ένιωσε έτοιμη, τη ξάπλωσε πάνω του συνεχίζοντας τη δυνατή και βαθυά εισβολή του.Κόλλησε τα χείλη του στο αφτί της και ψιθύρισε ''Πάλι?''.Εκείνη κιόλας τη στιγμή, ο οργασμός τη τρέλαινε για πολλοστή φορά.Οι παλάμες τις έσφιξαν το λαιμό του και η φωνή της αυθόρμητα και αληθινά συνόδευε τις αισθήσεις που έφταναν στα άκρα. Άφησε το βάρος της πάνω του και αυτός τη γύρισε απότομα σκεπάζοντάς τη με το σώμα του.Ακόμα μέσα της και τη κοιτούσε στα μάτια σπρώχνοντας αργά και απαλά, μέχρι να τελειώσει και εκείνος.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now