''Τι είπες?''τη ρώτησε.Τα κορμιά ακίνητα κάτω απο τις σταγόνες της βροχής που έπεφταν μανιασμένα πάνω τους και ο Dante έχανε το μυαλό του.Έπρεπε να του επαναλάβει αργά και καθαρά εκείνη την ανακοίνωση.Μπροστά στα μάτια του ένα φιλμ με χιλιάδες εικόνες απο τα δέκα χρόνια μακρυά της,όσα ένιωσε,όσα άλλαξε και βίωσε... κομμάτια μισής αλήθειας.Πάντα ήξερε πως ένα ψέμμα φτιάχνετε με όμορφα λόγια,πάντα ήξερε πως η αλήθεια δεν είναι σχεδόν ποτέ ωραία, μα δε γνώρισε οτι η δική του τελείωνε με τρεις τελείες,μικρά σημάδια για μια ζωή,για δέκα χρόνια μαρτυρίου.
''Πως... διάλεξες μόνος σου το δρόμο και για τους δυό''απάντησε αλλά αυτός δεν επιθυμούσε να δει τις ευθύνες του,είχε καιρό γι αυτές.Μπροστά στα δικά της μάτια εμφανιζόταν το όνειρο που έβλεπε κάθε βράδυ,το άδειο δωμάτιο και έπειτα η απόγνωση και ο πόνος.Όσα της είχε μάθει τα κρατούσε μέσα της και εκείνη τη στιγμή του είχε θυμώσει,το μικρό αθώο κορίτσι δε δεχόταν πως έπρεπε να μεγαλώσει με αυτό το τρόπο.Απότομα,δύσκολα με ένα βαρύ -γιατί- να προσπαθεί δέκα χρόνια να τη κάνει ένα με τη γη.
''Οι άνθρωποι δε δικαιούνται να αγαπούν και να αγαπιούνται δίχως θυσίες.Δυό δρόμους είχα μπροστά μου,στον ένα θα σερνόμουν μαζί σου μα στον άλλον μόνος.Αυτόν διάλεξα''απάντησε και ο ήχος του νερού, μουσική τ'ουρανού καθάριζε τις ψυχές.Η απόσταση μεταξύ τους τόσο μικρή μα στα μάτια τους, μεγάλωνε με τα λόγια να τους κρατούν ακόμα μακρυά.
Η Lily έριξε το βλέμμα κάτω και την αποκάλυψη δε τη βίωνε ως σπουδαίο δώρο αλλά ένιωθε πως κοιμήθηκε στα 20 και κατάφερε να ξυπνήσει στα 30 χάνοντας τα καλύτερα της χρόνια.Μια πλευρά του εαυτού της του έδινε ελαφρυντικά, μα γνωρίζοντας πια όλη την αλήθεια,μια άλλη του θύμωνε,τον κατηγορούσε.''Η αγάπη ακόμα και στη κόλαση είναι καλύτερη απο έναν παράδεισο χωρίς αυτή''του γύρισε και αυτός ξεχώρισε αμέσως τα δάκρυά της απο τις σταγόνες που ακόμα τους έλουζαν.
Ο Dante έκανε ένα βήμα στο μέρος της και αυτή του αρνιόταν κουνώντας το κεφάλι της.''Συμφωνώ.Με πήρες στη κόλασή σου και θα καώ χωρίς σκέψη''της δήλωνε και έφτασε μπροστά της.Το κορμί του σχεδόν την άγγιζε και η ένταση μεγάλωνε μέσα στο στήθος.Η βροχή σταμάτησε,η φύση έκανε ησυχία και εκείνος θα έκλεινε το κακό κεφάλαιο της ιστορίας τους με τη δική του μοναδική σφραγίδα.Είχε ξεχάσει και τα χρόνια και το πόνο, αλλά τα κατακάθια του θυμού είχαν συσσωρευτεί μέσα του και θα τα καθάριζε πετώντας τα σε εκείνους που είχαν γίνει αιτία τόσα χρόνια να ζήσει μακρυά της.''Το μέλλον Lily δεν είναι τίποτε άλλο απο μια ιστορία του παρελθόντος που ξεκινά απλά βαδίζοντας σε άλλο δρόμο.Ποτέ δεν είναι αργά για μια αλήθεια,ποτέ δεν είναι αργά για μια αγάπη.Οτι και να κάνεις, είσαι δεμένη μαζί μου και όποιος τολμήσει να σπάσει ξανά αυτά τα δεσμά, θα τον κάνω να το μετανιώσει.Ακόμα και εσένα!''τα λόγια του ανεξήτηλο μελάνι που έσταξε πάνω στη νέα σελίδα της ζωής τους,λευκή που ξεκινούσε με τα δικά της γενέθλια και τη δική του υπογραφή.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...