Η Lily κάνοντας υπομονή και δείχνοντας καλή θέληση,μπήκε στο αμάξι του.''Μωρό μου εμένα να με γυρίσεις πίσω''είπε η Ρία και αυτός ξεκίνησε δίχως να της απαντήσει.Μετά απο μερικά λεπτά και ενώ ήταν εν κινήσει, ο Dante παρατήρησε απο το μεσαίο καθρέφτη πως η μικρή είχε αρχίσει να κρυώνει.Μαζεμένη στη γωνιά του καθίσματος,αγκάλιαζε τον εαυτό της σε μια προσπάθεια να νιώσει καλύτερα.Το αμάξι σταμάτησε απότομα και την έκανε να αναρωτηθεί ''Τι έγινε?''.Εκείνος ξεκούμπωσε τη ζώνη του και έβγαλε το σακάκι,έπειτα το πέταξε στο πίσω κάθισμα ''Φόρα το''είπε απαιτητικά και η μικρή το έπιασε αργά.Τη παρακολουθούσε διακριτικά να το περνάει απο τους ώμους της,να τυλίγεται με αυτό και να κλείνει τα μάτια της.Το άρωμά του και η απαλή αίσθηση του πανάκριβου υφάσματος την έκαναν να νιώθει σα να αφήνεται στην αγκαλιά του.Όταν έφτασαν τελικά στη φάρμα, η Ρία έγυρε στο μέρος του και αφού του έδωσε ένα πεταχτό φιλί κατέβηκε απο το αμάξι ''Μην αργήσεις''είπε και βάδισε προς το σπιτάκι τους.Η πιτσιρίκα δε κουνιόταν και αυτός έστριψε το κορμί του προς τα πίσω ''Τι θα γίνει?Θα έρθεις μπροστά?''τη ρώτησε και αυτή χαμογέλασε πλατυά πηδώντας πάνω απο το κάθισμα.Βολέυτηκε στη θέση της και έβαλε αμέσως τη ζώνη.''Χαμογελάς βλέπω''της πέταξε και έκανε όπισθεν για να γυρίσει στο δρόμο.Η Lily κουνήθηκε χορευτικά αφού περίμενε πως και πως να πάει στο μπαράκι που ήταν οι φίλοι της.
Στο δρόμο έδειχνε χαρούμενη μα λίγο πριν φτάσουν το πρόσωπο σοβάρεψε ''ΣΤΑΜΑΤΑ!''του είπε δυνατά και αυτός τη κοίταξε με απορία ''Γύρνα πίσω.Δε θέλω να πάω''συμπλήρωσε με δεμένα χέρια και σουφρωμένα χείλη.Ο Dante φρέναρε άγαρμπα και το κορμί της τραντάχτηκε ''Τι συμβαίνει?''ρώτησε αγριεμένος.Η μικρή ακούμπησε τη πλάτη της στη πόρτα και τον κοίταξε με ένα πεισματάρικο δήθεν θυμωμένο ύφος.Σα παιδάκι έτοιμο να μαλώσει επειδή του πήραν το παιχνίδι του ''Ξέρω γιατί ήθελες να με πας εσύ εκεί!''δήλωσε και αυτός έδεσε τα χέρια στο στήθος παίζοντας τη γλώσσα του μέσα στο στόμα εκνευρισμένος ''Ωστε έτσι.Γιατί?''ρώτησε και αυτή τίναξε τα χέρια της επιθετικά ''Γιατί είναι η Κόνι.Δε το κάνεις για μένα...για σένα ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ!''φώναξε στο τέλος.
Ο Dante έτριψε τα γένια του έντονα χωρίς να απαντήσει και έβαλε μπρος το αμάξι ξανά με προορισμό το μαγαζί.Όταν έφτασαν, η πιτσιρίκα δε κατέβαινε και τον ανάγκασε να πάει απο τη πλευρά της.Ακούμπησε τα χέρια του στη πόρτα και έγυρε το κορμί του φτάνοντας στο πρόσωπό της ''Βγες γιατί θα σε παρατήσω εδώ''της δήλωσε στην αρχή αλλά αυτή επέμενε να παραμένει καρφωμένη στη θέση της.Εκείνος πήρε μια βαθυά ανάσα ενισχύοντας τον εαυτό του με υπομονή και χαμογέλασε πονηρά ''Τι έγινε μικρή?Ζηλεύεις?''της πέταξε και τα μάτια της άνοιξαν διάπλατα.Γύρισε και τον κοίταξε με το αστείο ύφος ''ΤΙΙΙ?''αναφώνησε και αμέσως του έσπρωξε τα χέρια για να της κάνει χώρο να κατέβει.''Σιγά να μη ζηλεύω.Χα!''μουρμούρησε και αφού τον προσπέρασε μπήκε στο μαγαζί.Ήξερε πως αυτός βρισκόταν πίσω της και αμέσως κοίταξε τη Κόνι που μόλις τον είδε έλαμψε ολόκληρη.Η Lily κατευθύνθηκε στο πόστο της και ανέβηκε σε ένα απο τα σκαμπό.Το χαμόγελό της σκληρό και μόλις η κοπέλα πήγε μπροστά τους, εκείνη δε την άφησε να μιλήσει ''Τη μπύρα μου και οτι θέλει ο κύριος''πέταξε ''Καλησπέρα γλυκιά μου''είπε πρώτα η γυναίκα καρφώνοντας το βλέμμα στον Dante που τη χαιρέτησε κλείνοντάς της το μάτι.
ESTÁS LEYENDO
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...