H Lily άκουσε τη πόρτα του δωματίου να ανοίγει και ανακάθησε αμέσως στα γόνατά της.Ο ήλιος είχε πέσει και μια σκοτεινιά πέταγε σκιές παντού.Ένα μικρό φως στο πλάι του κρεβατιού βοηθούσε και άκουγε τα βήματά του αργά να πλησιάζουν.Η μορφή του Dante φάνηκε στο μεγάλο άνοιγμα που χώριζε το υπνοδωμάτιο απο το σαλόνι της σουίτας.Η καρδιά της έτοιμη να σπάσει,χίλια μικρά κόκκινα κομμάτια,να απλωθούν μπροστά του.Το βλέμμα της παρέμενε καρφωμένο χαμηλά και αυτός βάδισε μέχρι την άκρη του κρεβατιού.Έγλυψε τα χείλη του,μετά απο μια κουραστική μέρα,αύτη ήταν οτι ακριβώς χρειαζόταν.Δεν ήθελε τίποτε άλλο στη ζωή του απο το να γυρνάει και να τη βρίσκει έτοιμη για εκείνον.Ο Dante δίχως να μιλήσει, έδειξε το χώρο του κρεβατιού μπροστά του.Η Lily ακούμπησε τις παλάμες στο στρώμα και έφτασε μέχρι εκεί που της υπέδειξε.Έκατσε ξανά στα λυγισμένα πόδια της και τα μάτια πλέον κόλλησαν στο στήθος του.Το ένα του χέρι βρέθηκε πίσω απο το σώμα του και το έβαλε στη τσέπη του παντελονιού.Όταν αυτό επέστρεψε, ένας μικρός απότομος ήχος την έκανε να τιναχτεί άξαφνα.Η παλάμη του έσφιγγε τη λαβή ενός μεταλλικού μαύρου σουγιά.Άγριο εργαλείο που ταίριαζε στο χέρι του ακριβώς,οι εγκοπές γυάλιζαν και το σχήμα του τρομακτικό. Η λεπίδα του στο ίδιο χρώμα, είχε ξεπροβάλει μετά απο δική του εντολή και η Lily πήρε αμέσως τα μάτια της απο εκείνο το αντικείμενο.Σχεδόν ακίνητη, με ένα ελαφρή τρέμουλο που πάλευε να συγκρατήσει.Ο Dante αργά ακούμπησε το παγωμένο σίδερο στο πλάι του προσώπου της και αυτό σηκωνόταν ακολουθώντας το ταξίδι του μαχαιριού πάνω της.Έφτασε κάτω απο το πιγούνι της και τη πίεσε αναγκάζοντάς την να τον κοιτάξει.Σκληρή η ματιά του, της υποσχόταν και σκληρές στιγμές ''Στα μάτια''απαίτησε και έπειτα έσυρε τη κοφτερή λεπίδα στον ώμο της,εκείνη τρύπωσε κάτω απο τη τιράντα του σουτιέν και απότομα ο Dante την έκοψε.Η Lily τον μάζεψε αυθόρμητα και έπειτα ένιωσε τα δάχτυλά του να τραβάνε το κομμένο λάστιχο προς τα κάτω.Το μισό στήθος της εμφανίστηκε και η λεπίδα συνέχισε το έργο της στην άλλη τιράντα, κόπηκε και αυτή με μια κίνηση που ούτε το μυαλό προλάβαινε να αντιλληφθεί.Το παγωμένο μέταλλο διέχισε τη διαδρομή στο στέρνο της και αποτελείωσε το εσώρουχο που έπεσε διαλυμένο πλέον πάνω στο κρεβάτι.
Οι ανάσες τους ζεστός άνεμος, έδειχνε τον ερωτισμό που υπήρχε και το πάθος που φύλαγαν μέχρι τη κατάλληλη στιγμή.Ο Dante ήξερε πως να τσακώνετε,πως να τιμωρεί και να επιβάλετε,είχε έρθει η ώρα να το ανακαλύψει και εκείνη.''Γύρνα!''πέταξε αυστηρά και αυτή έκανε μισή στροφή μέχρι να τον έχει πίσω της.Το χέρι του απότομα τη τύλιξε και η λεπίδα του βρέθηκε στο λαιμό της.Το κεφάλι έγυρε προς τα πίσω και πλάι, αφήνοντάς του χώρο να κολλήσει τα χείλη του στο τρυφερό δέρμα της ''Φοβάσαι?''τη ρώτησε ψιθυριστά και η γλώσσα του συνέχιζε να υγραίνει το λαιμό της.Η Lily κούνησε προσεκτικά το κεφάλι της ''Ν...ναι'' ψέλλισε τελικά και αυτός αχνογέλασε.Τον εμπιστευόταν με κλειστά μάτια,ήξερε πως δε θα της έκανε ποτέ κακό,αλλά ο ρόλος της απαιτούσε το φόβο και αυτή του τον πρόσφερε απλόχερα.''Ωραία... γι αυτό θα κάνεις οτι σου λέω...μία αντίσταση...μία απότομη κίνηση και το δερματάκι σου θα ματώσει κάτω απο τη λεπίδα μου'' της δήλωσε αφήνοντας τη καυτή ανάσα του να την ανατριχιάζει.''Σκύψε''διέταξε μετά και όρθωσε το ανάστημά του για να απολαύσει την εκτέλεση της εντολής του.
VOCÊ ESTÁ LENDO
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...