Ο Dante άρπαξε το κοντό ποτήρι με το ουίσκι και το άδεισε στο στόμα του γρήγορα.Το άφησε στο μπαρ και σήκωσε το χέρι του στο νεαρό που τους πλησίασε αμέσως.Εκείνος με τα μάτια μέσα στα δικά της, διέταξε ''Ακυρώστε τη κράτησή μου στο εστιατόριο''.Είχε σχέδια,τέτοια που κάνει ένας κύριος όταν βγαίνει ραντεβού με μια γυναίκα αλλά εκείνη τα άλλαζε όλα, απλώς υπάρχοντας μπροστά του.Ο νεαρός έκανε μια υπόκλιση ''Μάλιστα κύριε Legend'' δήλωσε και έφυγε.Εκείνος με τη παλάμη του στη πλάτη της, την ώθησε ελαφρά να προχωρήσει, και την οδήγησε μέχρι το ανσασέρ.Τα τακούνια της ρυθμικά ηχούσαν στο χώρο, κάνοντας όσους βρίσκονταν εκεί να μείνουν ακίνητοι ζηλεύοντας τον Dante που έφευγε με μια αιθέρια ύπαρξη όπως αυτή.Κοντοστάθηκαν μπροστά στον ανελκυστήρα και περίμεναν αυτός να ανοίξει,να τους οδηγήσει μόνους, έτσι όπως δέκα χρόνια ονειρεύονταν.Η Lily αγκάλιασε τον εαυτό της και αυτός την είδε με την άκρη του ματιού.Γυναίκα πια και ακόμα μπροστά του ένιωθε μικρό και ανίδεο κορίτσι.Το ανσασερ έφτασε και τους υποδέχτηκε,ο ένας δίπλα στον άλλον και το μόνο που ακουγόταν ήταν η ανακοίνωση των ορόφων απο την ηχογραφιμένη φωνή.Πόσο ήθελε να την αρπάξει εκεί μέσα αλλά κρατιόταν,η στιγμή τους πλησίαζε,λίγη ακόμα υπομονή.Εικοστός όροφος και όταν η πόρτα άνοιξε, αυτός άπλωσε το χέρι του αφήνοντάς την να βγει πρώτη.Ο διάδρομος με τα δωμάτια δεξιά και αριστερά, της φάνηκε ατελείωτος μέχρι που σταμάτησαν στο τέρμα του.Ο Dante πέρασε τη κάρτα απο την εσωχή και η διπλή ξύλινη είσοδος άνοιξε φανερώνοντας τη πολυτελή σουίτα.
Η Lily πήρε βαθυά ανάσα και βάδισε προς τα μέσα παρατηρώντας το χώρο στο μισοσκόταδο.Κάποια στιγμή κοντοστάθηκε και γύρισε πίσω της, εκεί που βρισκόταν αυτός.Τον είδε να τη πλησιάζει με βλέμμα θάνατο και έκανε βήματα προς τα πίσω.Εκείνος έλυσε τη γραβάτα του και τη τράβηξε άγρια γύρω απο το λαιμό.Πέταξε το σακάκι του και έβγαλε το πουκάμισο μέσα απο το παντελόνι.Την είχε στο δωμάτιό του,δικιά του χωρίς εμπόδια και απαγορευτηκά.Μόνο να της δείξει ήθελε και τίποτε άλλο,τα λόγια περιττά εκείνη τη στιγμή,ανούσια. Η Lily σταμάτησε κολλώντας τη πλάτη στο τοίχο που διέκοψε τη πορεία της και τον κοιτούσε που ξεκούμπωνε ένα ένα τα κουμπιά απο το γκρι πουκάμισό του, μέχρι που αυτό άνοιξε και το κορμί του εμφανίστηκε για τα μάτια της μόνο.Μόλις η απόσταση εκμηδενίστηκε, την εγκλώβισε ανάμεσα στα χέρια του που απότομα ακούμπησε στο τοίχο.Ματιές δεμένες,κορμιά καυτά και καρδιές γεμάτες πάθος.Ο Dante έβγαζε τον αέρα απο μέσα του σα ταύρος που βλέποντας το κόκκινο του φορέματος, αγρίευε.Αργά ξεκόλησε το ένα του χέρι απο το τοίχο και την άγγιξε στο πλάι του προσώπου της.Αυτή έκλεισε τα μάτια και αφηνόταν ακόμα και στην πιο απλή αίσθηση.Το στήθος της ανεβοκατέβαινε εριθεσμένο μπροστά του και οι μυς στη κοιλιά του έγιναν άξαφνα πέτρα.Έφτασε στα χείλη της και τα πίεσε ελάχιστα, ανγκάζοντάς την να ανοίξει το στόμα.Τότε, δυό απο τα δάχτυλά του εισέβαλα μέσα και αυτή τα καλοδέχτηκε τυλίγοντάς τα.Η γλώσσα της τα ζέστανε και τα έκανε υγρά αμέσως,τα χάιδεψε και αυτός τα μισοέβγαλε και τα έβαλε ξανά μέσα, μερικές φορές ακόμα.Η εικόνα της έτσι, ικανή να τον κάνει να τελειώσει.Τα έβγαλε απότομα και κόλλησε άγρια πάνω της κάνοντάς την να αναστενάξει ξαφνιασμένη.Έπιασε τα πόδια της στο πλάι και χαμηλώνοντας ελάχιστα το κορμί του,άρπαξε την άκρη του φορέματος.Αυτή ακίνητη,του άνηκε άλλωστε και το μόνο που έπρεπε να κάνει ήταν να του δοθεί όπως εκείνος επιθυμούσε.Με το πόδι του χτύπησε εναλάξ τα δικά της και αυτή τα άνοιξε κάνοντας χώρο στη παλάμη του να συρθεί ανάμεσα μέχρι πάνω.Το κεφάλι του έγυρε στο πλάι και τα χείλη άνοιξαν φιλώντας το τρυφερό λαιμό της.Ζεστή, αναστατωμένη και έτοιμη, αλλά αυτός απολάμβανε κάθε αργό βασανιστήριο.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...