ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ

11.3K 945 77
                                    

Η Lily μόλις βγήκε απο το δωμάτιο έπεσε πανω στη Μίρκα που τη κοίταξε απο τη κορυφή μέχρι τα νύχια ''Γειά''της είπε η μικρή και πήγε να φύγει αμέσως.Όμως η κοπέλα που κρατούσε αγκαλιά έναν φάκελο με χαρτιά, τη σταμάτησε ''Ελπίζω να μη τον θύμωσες παραπάνω.Η δουλειά μας θέλει ηρεμία και συγκέντρωση.Καλό είναι λοιπόν να μην έρχεσαι συχνά προς τα δω''της πέταξε και εκείνη χαμογέλασε πλατυά ''Μην ανησυχείς γλυκούλα μου δεν έχω σκοπό να τον ταράζω όπως νομίζεις''απάντησε και έτρεξε προς το σπίτι.Χώθηκε στο δωμάτιό της και αφού σήκωσε τα χέρια ψηλά χόρεψε σα τρελή.Κουνιόταν και έκανε στροφές,ήθελε να ουρλιάξει με τη καρδιά της,να την ακούσει όλος ο κόσμος,κανείς να μη μείνει χωρίς να μάθει οτι ήταν ερωτευμένη.Αλλά σφράγισε το στόμα με τη παλάμη αφού δεν ήταν ακόμα έτοιμη να πει κάτι τέτοιο στο πατέρα της.Πέταξε το φόρεμα απο πάνω της και μπήκε στο μπάνιο.Γέμισε τη μπανιέρα μέχρι πάνω και έριξε μέσα λεβάντα.Βύθισε το κορμί της στο αρωματισμένο νερό και ξάπλωσε χαλαρώνοντας.

Έκλεισε τα μάτια και άξαφνα ζούσε ξανά τον έρωτα μαζί του.Τα σημεία που την άγγιξε ακόμα ζεστά,τα φιλιά και τα χάδια του σα ναρκωτικό που απο τη πρώτη δόση, εκείνη είχε εθιστεί.Και έπειτα το μυαλό έπαιξε άσχημο παιχνίδι και της έκλεψε για λίγο τη χαρά. –Γκρεγκ- μονολόγισε και άνοιξε απότομα τα μάτια.Το πρόσωπό του είχε εμφανιστεί μπροστά της,ακριβώς όπως τη μέρα που τον είδε για τελευταία φορά.Είχε μεγαλώσει μαζί του καθώς ο πατέρας του δούλευε στη φάρμα.Απο μικρά έτρεχαν με τα άλογα και μεγάλωσαν ανέμελοι στους αγρούς.Στο σχολείο τη πρόσεχε σα τα μάτια του και σιγά σιγά η φλόγα του έρωτα έκαιγε τις καρδιές τους.Έτσι ένιωθε εκείνη.Το πρώτο φιλί, της το έδωσε στα δεκαωχτό κάτω απο τ'άστρα με μάρτυρα το γεμάτο φεγγάρι.Απο τότε ο ένας έβλεπε τον άλλον με διαφορετικό τρόπο.Παρόλο που ζούσαν μαζί, έδιναν ραντεβού στη λίμνη και μόλις η μικρή πάτησε τα δεκαεννέα, στις όχθες της... του δόθηκε.Δε τη ξεχνά εκείνη τη μέρα.Αυτή χωρίς καμιά εμπειρία και εκείνος όσες είχε, ήταν μόνο για να ικανοποιήσει τις ορμές του.Άγαρμπος,απότομος και εγωιστής.Θυμάται το σώμα της να πονάει για καιρό και να κλαίει κρυφά σχεδόν κάθε βράδυ,μα παρέμενε ερωτευμένη.Όταν ο Γκρεγκ θέλησε να κάνει έρωτα ξανά μαζί της,αυτή τρομαγμένη του αρνήθηκε αλλά δε στάθηκε τόσο τυχερή.Την έκανε δικιά του με τη βία,είχε κλείσει τα μάτια της απο ένα σημείο και μετά... και έπαψε να αντιστέκεται.Στην αρχή νόμιζε πως έτσι ήταν ο έρωτας,πως μπορούσε να σε πληγώσει τις πρώτες φορές μέχρι να τον συνηθίσεις.Το σώμα μάθαινε και άντεχε,η καρδιά ηρεμούσε και τα κακά συναισθήματα έφευγαν.Έτσι νόμιζε!

DANTE Legend...ThE BeGiNninGDonde viven las historias. Descúbrelo ahora