ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ

11.5K 969 131
                                    

Η Lily πήρε το παιδικό και αθώο ύφος της.Τον έβλεπε αυστηρό και έκανε μερικά βήματα πίσω ''Έχεις δίκιο....συγνώμη δεν έπρεπε να μιλήσω έτσι...δε θα ξαναγίνει στο υπόσχομαι''άρχισε να απολογείται και γινόταν όσο πιο γλυκιά μπορούσε με σκοπό να τον ρίξει.Δεν ήθελε να της φωνάξει ή να τσακωθούν άλλωστε πράγματι πίστευε πως το παρατράβηξε μιλώντας έτσι μπροστά στους υπαλλήλους του.Πάντα αναγνώριζε τα λάθη της και τα παραδεχόταν δίχως ενδοιασμούς και φόβο.''Απλά...σκέφτηκα...ναι ξέρω δε θες να σκέφτομαι αλλά δε μπορώ να το αποφύγω...μιας και τους έφερες εδώ...και ...και δεν έχετε ξεκινήσει τη δουλειά...να τους δείξω το κτήμα...αφού και εσένα σου άρεσε...''συνέχιζε λέγοντας όσα είχε στο μυαλό,εξηγούσε τις προθέσεις της αλλά αυτός δεν άλλαζε τη σκληρή στάση του.Τέντωσε το χέρι του απότομα στο μέρος της και την έκανε να σωπάσει.

Ανέπνεε με αγωνία και ο Dante περπάτησε με τα χέρια του στη μέση ''Με πόσους άντρες είχες σχέση Lily?''τη ρώτησε και αυτή κράτησε την ανάσα της.Δε μιλούσε ποτέ για τέτοια πράγματα και το γεγονός οτι αυτός ήθελε να μάθει, της προκαλούσε αμηχανία.Καθώς δεν απαντούσε ο Dante στράφηκε στο μέρος της ''Σε ρώτησα κάτι''είπε κοφτά και αυτή έβαλε το χέρι στο στομάχι της. Μάζεψε στη παλάμη λίγο απο το φόρεμα,πότε κοίταζε κάτω και πότε αυτόν.Τη πλησίασε ακόμα πιο πολύ και η καρδιά της έκανε αγώνα μέσα της,τη κούραζε και την αναστάτωνε.Το κορμί του έγυρε μπροστά και έφτασε στο ύψος της ''Μ ε  π ό σ ο υ ς Lily?''επέμενε και αυτή δάγκωνε νευρικά τα χείλη της ''Ε...έναν''ψέλλισε.Ο Dante όρθωσε το ανάστημά του και κούνησε το κεφάλι σα να ήξερε απο πριν την απάντηση και έδινε συγχαρητήρια στον εαυτό του ''Έναν!''επανέλαβε και περπάτησε ξανά στο δωμάτιο.Έδεσε τα χέρια του πίσω απο τη πλάτη και αυτή δε καταλάβαινε τη σημασία είχε αυτό που τη ρώτησε...φοβόταν μήπως τα μάτια του άρχιζαν να τη βλέπουν αλλιώς,μα μόνο ένας άντρας την είχε αγγίξει,μόνο ένας...σκεφτόταν και προσπαθούσε να αισθανθεί καλύτερα, αφού η ντροπή την μούδιαζε.Ένιωθε ζεστά τα μάγουλά της και όσο αυτός παρέμενε έτσι, τόσο αυτή ανησυχούσε.Έπαιζε με τα δάχτυλα και αναστέναζε.''Δεν έχεις ιδέα λοιπόν!''της είπε κάποια στιγμή και στάθηκε απέναντί της ''Για ...για ποιό πράγμα?''αναρωτήθηκε εκείνη ''Για το πως πρέπει να φέρεσαι μπροστά τους''της απάντησε αμέσως ''Τι έκανα?''ρώτησε και η αθωότητά της τον φόβιζε ''Θέλω να ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα...''της είπε και κοίταξε τα μεγάλα μάτια της που του έδειχναν λαχτάρα ''Με τη Ρία δεν είχα σχέση.Απλά μου έκανε παρέα και κάποιες φορές κοιμόμασταν μαζί.Το κατάλαβες?''της δήλωσε και περίμενε την επιβεβαίωσή της ''Δεν ...δεν ένιωθες τίποτα για εκείνη?''την άκουσε να λέει και κούνησε το κεφάλι του αρνητικά ''Και αυτή?''απορούσε ''Ούτε''απάντησε και η μικρή άνοιξε το στόμα έκπληκτη.Εκείνος όσο μιλούσε τόσο τη πλησίαζε, μα η Lily έμενε αποροφημένη στη συζήτηση και δε κουνιόταν ''Αυτή τη φορά θα παραβλέψω τη συμπεριφορά σου ενώπιον των υπαλλήλων μου... αλλά είναι η τελευταία''τη προειδοποίησε και ακόμα ένα βήμα τον έφερνε απέναντί της.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now