Της γύρισε τη πλάτη και βάδισε μέχρι το στρογγυλό τραπέζι.Σταμάτησε και στήριξε το σώμα ακουμπώντας τη παλάμη του πάνω στο έπιπλο.Τα συναισθήματά του ανάμεικτα και η εμπιστοσύνη να κρέμεται απο μια λεπτή κλωστή.''Αποφάσισες να βγεις βόλτα χωρίς να μου το πεις...συνάντησες τον Γκρεγκ...αυτόν που μας χώρισε δέκα ολόκληρα χρόνια και...και αποδέχτηκες τη πρότασή του...κάθισες στο ίδιο τραπέζι...τον άφησες να σε αγγίξει...''καταμετρούσε τα γεγονότα με τη σειρά και στο τελευταίο στοιχείο, αυτή θέλησε να επέμβει ''Μα εγώ του..''προσπάθησε να δικαιολογηθεί χωρίς επιτυχία αφού το χέρι του χτύπησε με δύναμη πάνω στο ξύλο και την έκανε να σωπάσει αμέσως.Έμενε στη θέση της,το κορμί μούδιαζε και ένα βάρος στο στήθος της προκαλούσε δυσφορία.''...τον άφησες να σε αποκαλέσει μωρό του...να σε κολλήσει πάνω του...και οταν σε ρώτησα τη πρώτη φορά, με κοίταξες λέγοντας ψέμματα...''είπε και γύρισε στο μέρος της ''Αν δε δεχόσουν εκείνη τη πρόταση τίποτα δε θα γινόταν απ'όλα αυτά...''συμπλήρωσε και απο το ύφος της κατάλαβε οτι και η ίδια συμφωνούσε ''Στο καζίνο πήγα και τον έκανα να πιστέψει πως δεν είμαστε μαζί...πως δε θα είμαστε ποτέ ξανά μαζί... εσύ όμως του επιβεβαίωσες με τα λόγια και τη συμπεριφορά σου το εντελώς αντίθετο ...εκείνη η γυναίκα ήταν μέρος του σκηνικού...και με χάιδεψε...και μου ψιθύρισε, αλλά ως εκεί...δεν έφυγα ποτέ μαζί της...'' μιλούσε ο Dante και η Lily χανόταν στο τόνο της φωνής του και στο ύφος που τη σκότωνε.
Εκείνος τράβηξε μια καρέκλα και αφού τη γύρισε απέναντί της, έκατσε απλώνοντας τα πόδια μπροστά και βάζοντας τα χέρια στις τσέπες.''Σε ήθελα έξω απο την ιστορία γιατί δε του έχω καμιά εμπιστοσύνη...δε δίστασε να μου πει μισή αλήθεια για να με κρατήσει μακρυά σου..αυτό σημαίνει πολλά...''συνέχιζε και αυτή τον κοιτούσε με θλίψη πιέζοντας κάθε τόσο τα χείλη της.Κούνησε ελαφρά το κεφάλι συμφωνώντας μαζί του, μα δεν άνοιξε το στόμα της.Ο Dante έβγαλε το ένα χέρι απο τη τσέπη και το ακούμπησε στο τραπέζι δίπλα του.Πέρασε τα δάχτυλά απο το πιγούνι του και φάνηκε να σκέφτεται τι ήταν αυτό που έπρεπε να κάνει μετά τη δική της πράξη.''Δε με ακούς Lily...ξέρεις γιατί έβαλα να σε παρακολουθήσουν?...για να επαληθεύσω την εμπιστοσύνη μου σε εσένα...''σα δάσκαλος που τη κρατούσε όρθια και της έκανε παρατηρήσεις.Της δίδασκε τα σωστά και τα λάθη και αυτή ήθελε τόσο πολύ να τρέξει στην αγκαλιά του,να το ξεχάσουν και να τη κρατήσει στα χέρια του μέχρι το πρωί.''Τελικά αυτό που πάντα πίστευα βγήκε αληθινό...όταν εμπιστεύεσαι, το μόνο που καταφέρνεις είναι να τραβάς το κίνδυνο σα μαγνίτης...γι αυτό μωρό μου...απο τώρα και στο εξής τα πράγματα θα αλλάξουν...''δήλωσε και η Lily αυθόρμητα έκλεισε τα μάτια λυπημένη.''Όταν τελειώσω με το τύπο...ούτε ο ίδιος δε θα αναγνωρίζει τον εαυτό του.''απείλησε και εκείνη γούρλωσε τα μάτια της ''Τι εννοείς?''τον ρώτησε σαστισμένη αλλά αυτός δεν ήταν διατεθειμένος να της δώσει λεπτομέρειες,απλώς παρακολουθούσε την αντίδρασή της.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...