Η Lily δε χρειάστηκε να κάνει απολύτως τίποτα.Ο Dante φρόντισε για τα εισιτήρια,τη μεταφορά και φυσικά να της επιστραφούν τα ρούχα.Μια μέρα πριν φύγουν, επισκέφτηκαν τον Πάολο.Εκείνη πέρασε κάποια ώρα με την Αμέλια και άφησε μόνους τους άντρες.Ο Dante ενημέρωσε τον πατέρα του για την εξέλιξη του σχεδίου και τη βοήθεια του παππού.Όλα πήγαιναν ακριβώς όπως τα είχαν σκεφτεί,ο Γκρεγκ έπεσε στη παγίδα και σε λίγους μήνες θα ερχόταν το τέλος που όλοι περίμεναν.Τέτοιο τέλος, που ο υπερβολικά φιλόδοξος και αδίστακτος νεαρός,θα θυμόταν σε όλη τη ζωή του.Οι δυό τους αποχαιρέτησαν τον Πάολο με την υπόσχεση οτι θα επέστρεφαν κοντά του σύντομα.Η Lily τον αγκάλιασε σφιχτά χαρίζοντάς του ένα απο τα καλύτερα χαμόγελά της.Αυτός κοίταξε το γιό του και τα βλέμματα αντάλλαξαν όσες κουβέντες χρειαζόταν.Μπορεί να μην είχε ζήσει ο ένας τον άλλον αλλά η σύνδεσή τους ήταν αυτόματη,η φύση λειτουργούσε απο μόνη της σε τέτοια θέματα και μπορεί ένας δεσμός να μην είχε βγει στην επιφάνεια για πολύ καιρό, αλλά όταν αυτό γινόταν,φανέρωνε τη δύναμη των σχέσεων.Ο Dante ήταν ολόκληρος άντρας με μια πορεία που δε του επέτρεπε να αντιδρά σύμφωνα με τα συνηθισμένα.Αυτός ήταν ο πατέρας του,αυτή η ιστορία τους και δέχτηκε τη σχέση χωρίς να αναλωθεί σε περαιτέρω κουβέντες και αναλύσεις.Όλα περιττά,σκέτο χάσιμο χρόνου.Άλλωστε τον Πάολο τον είχε συμπαθήσει απο τη πρώτη μέρα, για την ηρεμία και τη διακριτικότητά του,έτσι ένιωσε τυχερός που αποκαλύφθηκε ως πατέρας του.
Το ζευγάρι μπήκε στο αεροπλάνο και η Lily σε όλο το ταξίδι χάζευε τα σύννεφα απο το μικρό παράθυρο.Έδειχνε σκεπτική και ο Dante τις έριχνε κλεφτές ματιές προσπαθώντας να καταλάβει τι απασχολούσε το μυαλό της.Κάποια στιγμή έβαλε απαλά τη παλάμη του στο γόνατό της και αυτή γύρισε στο μέρος του απότομα.''Τι συμβαίνει?''τη ρώτησε και εκείνη αναστέναξε βαθυά ''Φοβάμαι...για κάποιο λόγο...φοβάμαι''του απάντησε και τον ξάφνιασε.Ο Dante έστριψε το κορμί του σε εκείνη ''Για ποιό πράγμα φοβάσαι?''αναρωτήθηκε, καθώς νόμιζε πως μέχρι τώρα της έκανε τη ζωή εύκολη και ευχάριστη.Τη κρατούσε έξω απ'όλα εκείνα τα θέματα που απασχολούσαν τον ίδιο και της πρόσφερε στιγμές που μόνο γαλήνη μπορούσαν να χαρίσουν.Δεν ήταν αχάριστη,ήταν απλά γυναίκα.Γυναίκα με ένστικτο και δυνατό προαίσθημα.Έσκυψε για λίγο το κεφάλι της και έκλεισε τα μάτια.Όλα έδειχναν τέλεια,γεγονός που την προβλημάτιζε ''Σε παρακαλώ...πες μου...πες μου τι έχεις κάνει στον Γκρεγκ...μπορεί...μπορεί να ξέρω κάτι περισσότερο και να βοηθήσω''του δήλωσε αλλά μέσα της γνώριζε πολύ καλά οτι εκείνος για άλλη μια φορά θα έριχνε τοίχο σε αυτό το θέμα.Τα φρύδια του σκέπασαν τα μάτια απευθείας ''Για αυτό είσαι έτσι?''της πέταξε ξερά και η σιωπή της ήταν η επιβεβαίωση γι αυτόν ''Λέξη παραπάνω...Αυτό το θέμα δε θα το ξαναθίξεις...αυτός ...για εσένα είναι παρελθόν και εκεί θα μείνει...όλα τα άλλα δε σε αφορούν.Συννενοηθήκαμε?''είπε αυστηρά και η Lily έγνεψε καταφατικά αλλά λυπημένα.Ένα βάρος στο στήθος της την κρατούσε μόνιμα ταραγμένη.Δε μπορούσε να το εξηγήσει αλλά γινόταν ανυπόφορο όσο πέρναγε ο καιρός.Έγυρε το κορμί της στο μέρος του και άγγιξε το πρόσωπό του με τη παλάμη της.Τον τράβηξε ελαφρά και αποζητούσε το φιλί του.Τα χείλη ενώθηκαν και αυτός τη πίεσε πάνω του βάζοντας το χέρι του στον αυχένα της.''Θέλω να μου υποσχεθείς...πως...πως θα προσέχεις''του είπε με το στόμα της κολλημένο ακόμα στο δικό του.Ο Dante ένιωσε την ανησυχία της,όλη αυτή η ταραχή αφορούσε τον ίδιο,η μικρή φοβόταν για εκείνον και η άγνοια των εξελίξεων την έκανε νευρική.Τον χάιδευε στο πρόσωπο ικετευτικά και χαμογελούσε με αγάπη.''Δε θέλω να σκέφτεσαι τίποτα...το μόνο που πρέπει να σε απασχολεί είμαι εγώ και εσύ''της δήλωσε χαμηλόφωνα και τη φίλησε ακόμα μια φορά.Ένιωθε ασφάλεια δίπλα του αλλά εξέφραζε αυτό το συναίσθημα που την είχε κυριέυσει για μέρες και δεν έλεγε να ηρεμήσει.Η Lily δε συνέχισε τη συζήτηση και τις επόμενες ώρες ταξίδεψαν μέσα στην απόλυτη σιωπή.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...