Ο πατέρας της σηκώθηκε αμέσως όρθιος και αυτή τύλιξε το ένα της χέρι γύρω απο το λαιμό του δίνοντάς του ένα δυνατό φιλί στο μάγουλο ''Σ'αγαπώ''του είπε, μια λέξη που πάντα τον αφόπλιζε όταν την άκουγε απο το στόμα της κόρης του.Εκείνη το γνώριζε και έτσι την έλεγε όταν ήθελε να περάσει το δικό της.Όμως η Lily το ένιωθε και το εννοούσε περισσότερο απο τις φορές που το ξεστόμιζε, γι αυτό και εκείνος δεν αντιστεκόταν στις επιθυμίες της.Έπειτα γύρισε στον Dante,άρπαξε το χέρι του ''Πάμε''είπε και τον τράβηξε ελαφρά για να σηκωθεί ''Έλα!Είναι καιρός να δεις πως είναι ο τόπος μας τη νύχτα''πέταξε στη συνέχεια και αυτός χωρίς να μιλήσει όρθωσε το ανάστημά του και στραβογέλασε στο πατέρα της που ανασήκωσε τους ώμους.Εκείνη μπροστά και αυτός πίσω της βγήκαν μέχρι έξω.Κάποια στιγμή κοντοστάθηκε και γύρισε στο μέρος του ''Λοιπόν δυο τρόποι υπάρχουν.Ή θα πάμε με τα άλογα ή με αυτό το...''δήλωνε δείχνοντας στο μέρος του αυτοκινήτου του ''...αυτό που του λείπει το ταβάνι,που κάνει θόρυβο σα να έχει χαλάσει...''συμπλήρωσε και αυτός μίκρυνε τα μάτια του απο τη κακή κριτική που άσκησε στο πανάκριβο αμάξι του.Ο Dante άρχισε να περπατάει και αυτή τη φορά τον ακολουθούσε εκείνη.Μόλις έφτασαν, προσπάθησε να της ανοίξει τη πόρτα για να μπει και την έκανε να γελάσει.Με τη παλάμη της την έκλεισε ξανά ξαφνιάζοντάς τον και γρήγορα πήδηξε μέσα περνώντας απο πάνω της.Έκατσε και αφού του χαμογέλασε, τα χέρια της τον προκάλεσαν να βιαστεί.Αυτός μόρφασε και περπάτησε αργά ως τη μεριά του οδηγού.Άνοιξε επειδικτικά και μπήκε μέσα.Η Lily κοίταξε περίεργα ''Σιγά μη τσαλακωθείς''μουρμούρησε φτιάχνοντας το καπέλο της.
Σε όλη τη διαδρομή σκεφτόταν τα αγαπημένα της τραγούδια,ψιθύριζε τα λόγια και κουνιόταν.Εκείνος έμενε με το βλέμμα καρφωμένο μπροστά και ξέκλεβε ματιές χωρίς να κουνήσει το κεφάλι του στιγμή.Η Lily του υπέδειξε που να σταματήσει και βγήκε με τον ίδιο ακριβώς τρόπο,πάνω απο τη πόρτα.Έστρωσε τα ρούχα της και εκείνος έφτασε πλαι της ''περίμενε''του είπε και αφού τράβηξε το πουκάμισό της απο το σορτσάκι,το έδεσε αφήνοντας τη κοιλιά της γυμνή.''Τώρα είμαι έτοιμη''δήλωσε και περπάτησε ως τη ξύλινη πόρτα του μαγαζιού.Με τα δυό χέρια την έσπρωξε και έκανε τη γνωστή είσοδο.Η μουσική έκανε τα βήματά της χορευτικά και τα κεφάλια γύρισαν στο μέρος της.Η μπάντα σταμάτησε άξαφνα και νέες νότες άρχισαν.Οι θαμώνες τη καλοσώριζαν με το τρόπο τους,φωνάζοντας και πηγαίνοντας μπροστά της προκαλώντας χορό.Ο Dante απομακρύνθηκε προς το μπαρ.Τα μάτια του πάνω της και στο πέρασμά της ένας ένας απο τους παρευρισκόμενους σηκωνόταν.Γυναίκες άντρες πίσω της μέχρι που έφτασαν μπροστά απο τους μουσικούς.Σε λίγα κιόλας λεπτά, σχεδόν όλο το μαγαζί μιμούνταν τα βήματά της.Μια χορογραφία συγκεκριμένη,χαρακτηριστικό του τόπου και της μουσικής.Κάποιοι απο τους άντρες έπεφταν στα γόνατα και της σιγοτραγουδούσαν.Αυτή έπαιζε τόσο θεατρικό το ρόλο της που γοήτευε.Τα μακριά μαλλιά της ξεχύνονταν μέσα απο το καπέλο και το καλλίγραμμο κορμί της ήξερε ακριβώς τι έπρεπε να κάνει.Όσοι δε χόρευαν απλά είχαν στραφεί στο μέρος τους και χτύπαγαν τα χέρια στο ρυθμό.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...