ΠΑΛΙΕΣ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ

10.8K 866 61
                                    

Αγκαλιασμένοι στο κρεβάτι και μόλις η μικρή αποκοιμήθηκε,ο Dante άφησε τις σκέψεις να τον πλημμυρίσουν.Το αστείο είχε παρατραβήξει και τα πράγματα έπρεπε να μπουν στη θέση τους.Η Lily τον είχε δέσει για τα καλά κοντά της και δε τον απασχολούσε τι πίστευαν οι άλλοι.Όποιος επιχειρούσε να μπει εμπόδιο στη σχέση αυτή, θα το μετάνιωνε πικρά.Κάποια στιγμή χαμογέλασε στον εαυτό του και έριξε το βλέμμα του στο ήρεμο πρόσωπό της.Αυτό το πλάσμα άνοιξε τη πόρτα της καρδιά του,εκείνη που κρατούσε χρόνια διπλοκλειδωμένη, αφήνοντας έρωτα και αγάπη απ'έξω.Τα θεωρούσε δαιμόνια που τρύπωναν υποχθόνια μέσα στους ανθρώπους με σκοπό να τους κάνουν αδύναμους.Έτσι είχε νιώσει και αυτός τότε,ανήμπορος να διορθώσει λάθη,σφάλματα που κρέμονταν απο ένα μόλις δευτερόλεπτο.Μισούσε το χρόνο που είτε δε περίμενε ή καθυστερούσε πετώντας τον στη μαύρη τρύπα του.Τα παλιά δυνατά συναισθήματα είχαν εμφανιστεί χωρίς να αντιστέκονται στην όψη της πιτσιρίκας.Όλα πάνω της τον τράβαγαν σα μια μέλισσα που λαχταρά το νέκταρ των λουλουδιών.Έτσι και αυτός,ρούφαγε τη γλύκα της λες και  ήταν το φάρμακό του,αυτό που θα θεράπευε μυαλό και καρδιά.Δε γνώριζε τι είχε συμβεί το βράδυ ανάμεσα σε εκείνη και τη Μίρκα, αλλά γνώριζε όλα τα υπόλοιπα.

Όταν πρωτοπήγε στο κτήμα και του δόθηκε το δωμάτιο,τοποθέτησε μια μικροσκοπική κάμερα στο φωτιστικό της οροφής.Δε φοβόταν κανέναν, αλλά επειδή στη δουλειά του πολλά πράγματα συμφωνούνται με μια χειραψία,αυτός πάντα είχε το τρόπο του για να κρατά αποδείξεις για όσα λέγονται.Σε εκείνο το χώρο λοιπόν,εκτός απο τις συναντήσεις με το παππού της μικρής και κάποιους απο τους συνεταίρους του Καζίνο,κατέγραψε και τη συμπεριφορά της Μίρκας προς τη Lily.Τόσο καιρό έμενε ψύχραιμος χρησιμοποιώντας την στη δουλειά και παρακολουθώντας κάθε κίνησή της.Τη χρειαζόταν στο έργο και μέσα του πίστευε πως δε θα ξεπερνούσε τα όρια.Όταν διαπίστωσε πως ήταν ικανή να καταρακώσει τη ψυχή της μικρής και να επηρεάσει τη σχέση τους, αποφάσισε να βάλει τέλος στο πανηγύρι που αυτή η γυναίκα είχε στήσει.Μόνο που όποιος τα έβαζε μαζί του τόσο ξεδιάντροπα,το πλήρωνε με τον ανάλογο τρόπο.

Έσφιξε αυθόρμητα τη μικρή στην αγκαλιά του και της υποσχέθηκε κρυφά πως δε θα αφήσει κανέναν να τη πληγώσει.Τα λάθη του παρελθόντος,δεν είχαν θέση στο μέλλον.Έκλεισε τα μάτια και το άρωμα του κορμιού της,τον κοίμησε γλυκά.Το επόμενο πρωί η Lily σηκώθηκε γεμάτη όρεξη και ζωντάνια.Ανακάθισε στο κρεβάτι και έπειτα γύρισε το κεφάλι της σε εκείνον που ακόμα κοιμόταν.Σα γάτα,έγυρε απαλά απο πάνω του και καθώς το κορμί του ήταν ξεσκέπαστο, βρήκε ευκαιρία να αφήσει μερικά γαργαλιστικά φιλιά για καλημέρα.Το κεφάλι της σκυφτό στη κοιλιά του και αυτός άνοιξε αργά τα μάτια.Την είδε να τον πασπατεύει και χαμογέλασε ''Τι κάνεις εκεί?''τη ρώτησε απότομα και αυτή πετάχτηκε μέχρι το ταβάνι απο τη τρομάρα που πήρε.''ΣΕ ΜΙΣΩ!''του φώναξε και ο Dante δεν άντεξε,ξεκαρδίστικε στο γέλιο και δίπλωσε το κορμί του στα δυό γυρνώντας στο πλάι.Κρατούσε τη κοιλιά του χωρίς να μπορεί να σταματήσει.Εκείνη τον κοιτούσε θυμωμένα και προσπαθούσε να μη παρασυρθεί.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now