Η ΑΛΗΘΕΙΑ

10.5K 925 96
                                    

Ίσιωσε το κορμί του και αποφάσισε να σταθεί απέναντί της.Ήθελε τόσο πολύ να της φωνάξει,είχε ανάγκη να την εμπιστεύεται,να είναι σίγουρος πως δε χρειάζεται πάντα κάποιον να τη προσέχει.Απο την αρχή πρόσεξε τα μάτια των αντρών πως κολλούσαν πάνω της και δεν ήταν μόνο η ζήλεια που έκρυβε μέσα του, αλλά και η ανησυχία πως ίσως κάποιος απ'αυτούς θόλωνε και στο τέλος έχανε τον έλεγχο.Έφτασε ως την άκρη του κρεβατιού,δεν είχε προλάβει να βάλει άλλη μπλούζα και ενώ έκανε κρύο, αυτός έδειχνε άνετος με τη γύμνια του.Η μικρή τον κοιτούσε και τα δάχτυλα έπαιζαν με τα χείλη της.Δε τον φοβόταν, μα ήταν σημαντικό για εκείνη να δείχνει τέλεια στα μάτια του,αγχωνόταν με τυχόν λανθασμένες σκέψεις και εντυπώσεις που ίσως του προκαλούσε αθελά της.Ο Dante έβαλε το ένα γόνατό του στο κρεβάτι και έπειτα το άλλο.Ακούμπησε τις παλάμες του και έτσι προχώρησε μεχρι εκείνη.Έκατσε στο κρεβάτι και απότομα την τράβηξε πάνω του.Τα πόδια της βρέθηκαν να αγκαλιάζουν το σώμα του και αυτή μαζεύτηκε μέσα στο κορμί του ''Ντρέπεσαι Lily?''τη ρώτησε.

Η μπλούζα είχε ανέβει και αυτή θυμόταν τα λόγια που της είπε το πρωί.Δε τον κοιτούσε,προτίμησε να μείνει στο πλάι του προσώπου του.''Κάτι σε ρώτησα''είπε ξανά αφού εκείνη καθυστερούσε να του δώσει μια απάντηση ''Λίγο''ψέλλισε τελικά ''Γιατί?Επιλογή σου δεν ήταν να γδυθείς?Ή κάνω λάθος και στα έβγαλε άλλος?''της πέταξε αυστηρά και τα χέρια του παρέμεναν στη πλάτη της δίχως να της ασκεί καμιά απολύτως πίεση.Τα δικά της σταύρωσαν στο στήθος και το κορμί συρρικνώθηκε περισσότερο ''Ε...εγώ...εγώ τα έβγαλα''είπε και η φωνή πρόδιδε πόσο πολύ μετάνοιωσε που πήγε έτσι ως τη λίμνη,που ενώ ήξερε οτι στο κτήμα υπήρχε τόσος κόσμος,επέλεξε να πράξει σα να ήταν μόνη της.Δεν είχε συνηθίσει ακόμα και απλά φερόταν όπως όλη τη ζωή της.''Έτσι πήγες ως τη λίμνη?''η ανάκρισή του συνεχιζόταν,ο τόνος του σε ένα επίπεδο, αλλά η μικρή άκουγε μέχρι και τις τελείες που έβαζε σε κάθε πρόταση που ξεστόμιζε ''Όχι''απάντησε αμέσως.

Ένιωσε τα χέρια της να γυρνάνε πάνω του και να τον πιέζουν λες και ήθελε απο κάπου να πιαστεί,τότε τη κράτησε πιο σφιχτά χαρίζοντάς της την ασφάλεια που χρειαζόταν ''Τότε?''τη προκάλεσε να συνεχίσει ''Τα έβγαλα έκει για να κάνω μπάνιο και τα έχασα...μαλλον...μαλλον ο αέρας τα έριξε στη λίμνη...και μετά δε τα έβρισκα ...δε μπορούσα να γυρίσω πίσω''είπε με τρεμάμενη φωνή και στο τέλος τύλιξε το λαιμό του.Ο Dante έσφιξε τα δόντια...μόλις είχε ακούσει ένα τεράστιο ψέμμα απο τα χείλη της και του ήταν δύσκολο.Αυτό τον αναστάτωνε περισσότερο απ'οτιδήποτε και δεν ήξερε τι να φανταστεί.Δε καταλάβαινε το λόγο που η μικρή επέλεξε να κάνει κάτι τέτοιο και η ανησυχία πλέον έπαιρνε άλλες διαστάσεις.''Είσαι σίγουρη Lily?''ρώτησε μετά απο ώρα αφού κατάφερε να χαλαρώσει κάπως.Τότε εκείνη έκλεισε το πρόσωπό του στις παλάμες της και άρχισε να τον φιλάει ''Σε παρακάλώ ξέχασέ το...μια χαζομάρα ήταν...απ'αυτές που κάνω χωρίς να σκεφτώ''έλεγε και του χάριζε μικρά υγρά φιλιά στα χείλη.Ο θυμός του χτύπαγε δεκάδες καμπάνες στο μυαλό και τον τρέλαινε.Την έπιασε απο τη μέση και την έβγαλε απο πάνω του.Σηκώθηκε όρθιος και άρχισε να περπατάει.Κάθε βήμα και η μικρή τον έβλεπε να ξεδιπλώνεται μπροστά στα μάτια της.Τα χέρια πέταξαν όλες τις φλέβες,σκουρόχρωμοι δρόμοι χάραζαν τη πορεία προς το μυαλό που αναρωτιόταν.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now