ΠΑΡΑΛΙΓΟ

8.6K 846 210
                                    

Ο Dante τρελαμένος τη κράτησε όρθια πάνω στο σώμα του με το ένα χέρι.Το κεφάλι της αδύναμο έπεσε προς τα πίσω και το χρώμα της είχε χαθεί κάνοντάς την να μοιάζει νεκρή.Όλοι όσοι είδαν τη σκηνή, έτρεξαν κοντά τους γεμάτοι ανησυχία,μαζί και ο Στηβ που φώναξε ''LILY!''.Όρμηξε προς τον Dante έτοιμος να τη πάρει απο τα χέρια του και τότε η δική του παλάμη, τεντώθηκε χτυπώντας τον Στηβ στο στήθος δυνατά.Το κορμί έχασε την ισσοροπία του και ο άντρας βρέθηκε μερικά μέτρα μακρυά.Το άγριο βλέμμα του, προειδοποίηση για να μη ξανατολμήσει να δοκιμάσει κάτι παρόμοιο.Ο Dante λύγισε το σώμα του και πέρασε το ελεύθερο χέρι του κάτω απο τα πόδια της.Τη σήκωσε και έκανε νόημα στους δικούς του να φύγουν.Εκείνος μπήκε μαζί της στο αμάξι και ζήτησε απο τον οδηγό να τους πάει στο διαμέρισμα του.Ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο του και τη κοιτούσε,παραμέρισε με τα δάχτυλά του μερικές τούφες που έκρυβαν το όμορφο πρόσωπό της και έπειτα τη χάιδεψε απαλά φτάνοντας μέχρι το λαιμό της.Οι παλμοί της χτυπούσαν στις φλέβες αδύναμα και αυτός τη βόλεψε στην αγκαλιά του πιέζοντάς την ακόμα πιο πολύ πάνω του.Είχε πολύ σοβαρή δικαιολογία για να την αγγίζει και κανείς δε θα του ζήταγε εξηγήσεις,ούτε και ο ίδιος.Άλλωστε αδερφή του ήταν,ώφειλε να τη φροντίσει,να νοιαστεί και έτσι κορόιδευε τον εαυτό του σε όλη τη διαδρομή.

Η Lily δε συνερχόταν και εκείνος αφού ανέβηκαν στο διαμέρισμα,την ξάπλωσε στη μέση του μεγάλου κρεβατιού του.Τράβηξε τα σκεπάσματα και τη κάλυψε απαλά.Δε πέρασαν πέντε λεπτά που εκείνη μισάνοιξε τελικά τα μάτια της.Ο Dante έμεινε ακίνητος να τη κοιτά και ύστερα την άκουσε να μουρμουρίζει ''είμαι πολύ κουρασμένη'',τράβηξε το δεύτερο μαξιλάρι και το έκλεισε στα χέρια της.Το λουλούδι βρισκόταν μπροστά του,στο σπίτι του και πάνω στο κρεβάτι του.Όσες ώρες αυτή κοιμόταν εκείνος περπατούσε μπροστά στο κρεβάτι νιώθοντας να τη προστατεύει.Δεν ήξερε απ'οτι, αλλά δε θα την άφηνε λεπτό απο τα μάτια του.Σε εκείνες τις μικρές διαδρομές του, πότε χανόταν απο έρωτα και πότε το στομάχι ανακατευόταν θυμίζοντάς του πως ακόμα και οι σκέψεις μαζί της, ήταν απαγορευμένες.Ανίκανος να μείνει μακρυά της,βάδιζε και έτριβε με δύναμη το μέτωπό του μήπως και το μυαλό τον αφήσει ήσυχο και μόλις το έκανε, αυτός διαπίστωσε πως τελικά η καρδιά ήταν η αιτία του μαρτυριου που περνούσε.-Σ'αγαπάω ρε γαμώτο-μονολόγισε και έσφιξε τη γροθιά μπροστά στα χείλη του,ποτέ ξανά να μη το ξεστομίσει.

Το κορμί της κουνιόταν μερικές φορές ελαφρά,ο ύπνος την έκανε τόσο γαλήνια, που το σπίτι του γέμιζε απο το φως της.Τράβηξε το βλέμμα του απότομα και βάδισε μέχρι τη μεγάλη τζαμαρία.Ακούμπησε τις παλάμες του και ρίχνοντας το κεφάλι ανάμεσα στα χέρια, έσπρωχνε με δύναμη το γυαλί.Δεν έπρεπε να τη φέρει σπίτι του,ήταν λάθος, ακόμα ένα λάθος...σκεφτόταν και κάπως έτσι η νύχτα έφτασε με τη Lily να έχει αφεθεί μετά απο χρόνια εξάντλησης.Ο Dante γέμισε ένα χαμηλό ποτήρι με ουίσκι και φόρεσε άνετα ρούχα.Τράβηξε τη πολυθρόνα τοποθετώντας τη μπροστά απο το κρεβάτι και έκατσε.Βύθισε το κορμί του μέσα, αποφασισμένος να κοιτά τη πιο όμορφη θέα που είχε φτιάξει ο κόσμος.Το καλύτερο έργο ενός θεού, που παρόλο που τον τιμωρούσε,εκείνος δε γινόταν να μη παραδεχτεί το ταλέντο του.Κατέβαζε μικρές γουλιές αλκοόλ και ανέπνεε με την εικόνα της,φανταζόταν το φιλί της και σχεδόν ένιωθε το άγγιγμά της, μέχρι που άξαφνα αυτή πετάχτηκε λαχανιασμένη και με ύφος όλο τρόμο.Τον έβλεπε και οι σπασμοί στο στήθος της συνοδεύτηκαν απο το κλάμα που αυτός σιχαινόταν.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now