ΕΡΩΤΑΣ είναι...

10.5K 887 434
                                    

O Dante με σκληρό ύφος την έπιασε με τα δυό του χέρια και την έβγαλε απο πάνω του.Ο ίδιος σηκώθηκε όρθιος και περπάτησε μέχρι την άλλη άκρη του δωματίου.Κοντοστάθηκε με τη πλάτη γυρισμένη και ύστερα έστριψε σε εκείνη που τον κοίταζε γεμάτη περιέργεια.Στο μυαλό του, τα συναισθήματα είχαν γίνει ανεμοστρόβιλος που ρούφαγε τη λογική.Θάλασσα που τον τράβαγε στο βυθό της και αυτός πάλευε να βγει στην επιφάνεια λαχταρώντας μια ανάσα,λίγο οξυγόνο.Η μικρή ακόμα δε τον γνώριζε καλά και είχε πολλά να μάθει, έτσι χρειαζόταν να ενισχύσει τον εαυτό του με αντοχές,δύναμη και ψυχραιμία.Ο χαρακτήρας του ήταν αποτέλεσμα εμπειριών,όσων είχε ζήσει και σκεφτεί, βγάζοντας τα δικά του συμπεράσματα με προσοχή.Τίποτα δε πέρναγε απαρατήρητο,ούτε άνθρωποι,ούτε συμπεριφορές,ούτε και συναισθήματα.Όλα τα κράταγε και έπειτα τα άπλωνε μπροστά του, μελετώντας και ψάχνοντας τις αιτίες.Έτσι είχε κάνει και με τον έρωτα.Ένας άντρας που έδωσε τη δέουσα σημασία και τη θέση που του έπρεπε, γι αυτό και δύσκολα κέρδιζε κανείς τη καρδιά του. Η δική του εξήγηση διέφερε και δε τον ένοιαζε αν την αποδέχονταν ή συμβάδιζε με τη κοινή γνώμη.

Το πιγούνι του χαμήλωσε ελαφρά και τα μάτια του σηκώθηκαν για να κοιτάξουν τη γυναίκα απέναντί του.Έτσι θα της μιλούσε,ως γυναίκα και όχι σαν κοριτσάκι που ακόμα δε γνώριζε τίποτα για τη ζωή.Η ανάσα του βαριά, έκανε το στήθος να ανεβοκατεβαίνει και το σφίξιμο στα δόντια το πρόσωπο να πάλεται.

''Κανείς δεν ανήκει σε κανέναν, παρά μόνο στον εαυτό του...''της δήλωσε κάνοντας την αρχή και η Lily ξεροκατάπιε μένοντας ήσυχη.

 ''...μια σχεση χρειάζεται αλληλοσεβασμό,εμπιστοσύνη,κατανόηση και σωστή επικοινωνία...''συνέχιζε και έκανε μικρές παύσεις δίνοντας χρόνο στη μικρή να σκεφτεί τα λόγια του.

''...ιδανικό πλάνο για δυό ανθρώπους που είναι μαζί...μαζί αλλά παράλληλα έχουν ελευθερία κινήσεων ως ανεξάρτητα όντα...Όλα οργανωμένα και αποδεκτά,φτιαγμένα λογικά και βασισμένα στο σωστό...το τέλειο για να επιβιώσει κανείς...''σταμάτησε ξανά και δάγκωσε άγρια τα χείλη του.Έδεσε τα χέρια στο στήθος φουσκώνοντας απο την ένταση που είχε υπο τον έλεγχό του τόση ώρα.

''Δε ξέρω ποιοί ανακάλυψαν αυτά τα πρέπει και τα σωστά, αλλά είμαι βέβαιος ...πως δεν ερωτεύτηκαν ποτέ! Το μυαλό και η καρδιά είναι σε διαφορετικά στρατόπεδα και όταν μπαίνει ο έρωτας στη μέση γίνονται θανάσιμοι εχθροί...και ο χαμένος πάντα, είναι η γαμημένη λογική...''χασκογέλασε ακούγοντας τη λέξη.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now