Τα μάτια της ήταν καρφωμένα πάνω του,λες και ήθελαν να τρυπώσουν στις πιο απόκρυφες σκέψεις του.Το στόμα μισάνοιχτο και στεγνό,τον κοιτούσε και έδειχνε υπομονή.Εκείνος πέρασε τα δάχτυλα απο τα μαλλιά του και κοίταξε το τραπέζι.Είχε χρόνια να αναφερθεί σ' αυτό,να θυμηθεί και δεν ήταν σίγουρος οτι μπορούσε να το κάνει.Η γροθιά του σφράγισε το στόμα και μέσα του αγωνιζόταν να βρει τρόπο να μιλήσει δίχως να ξεσπάσει ακόμα μια φορά μπροστά της.Ένιωθε στη μέση του στέρνου του ένα μαχαίρι αργά να τον τρυπά.Έμπαινε εκεί για να τον κρατά ζωντανό αλλά και πληγωμένο.Να μη κόψει τη καρδιά,επίτηδες αυτή να χτυπάει και αυτός να θυμάται.Στήριξε το κεφάλι του μέσα στις παλάμες και κρατούσε τη Lily σε αγωνία.Αναρωτιόταν μέσα της πόσο συμαντική ήταν αυτή η γυναίκα,ποιά τα συναισθήματά του και αν υπήρχε ακόμα εκεί έξω.Μα το πιο σπουδαίο, ήταν η καλά φυλαγμένη φωτογραφία τους απο μια στιγμή φανερής ευτυχίας και έρωτα.Ο Dante σήκωσε το κεφάλι του απέναντί της και οι πρώτες κουβέντες άρχισαν να ακούγονται μέσα απο τα χείλη που τις σχημάτιζαν.Σοβαρός,ανέκφραστος, με μια ψυχρότητα ανευ προηγουμένου,τέτοια που τρυπούσε το κορμί της Lily κάνοντάς την να ανατριχιάζει ολάκερη.
Εκείνος φοιτητής ακόμα και αυτή 2 χρόνια μικρότερή του.Κυκλοφορούσε στο τετράγωνο των πανεπιστημίων καθώς σε κοντινή απόσταση βρισκόταν και ο καθηγητής που τη προετοίμαζε για τις εξετάσεις της.Πάντα ντυμένη ρομαντικά και με μια αγκαλιά βιβλία, πέρναγε μπροστά απο τη σχολή του κοιτώντας χαμηλά τα βήματά της.Τη πρόσεξε απο τη πρώτη στιγμή και σε λίγο καιρό είχε μάθει τις ώρες που συνήθιζε να βγαίνει.Κορίτσι όμορφο,γλυκό και σεμνό.Τον τράβηξε αμέσως και πριν καν της μιλήσει, θα ορκιζόταν πως τα βέλη του έρωτα τον είχαν σημαδέψει βρίσκοντας αμέσως το στόχο τους.Χρειάστηκαν μήνες μέχρι να τη πλησιάσει.Στην αρχή αυτή συνέχιζε να περπατά με τον Dante να την ακολουθεί και να της μιλά πλάι της κάνοντάς την να κοκκινίζει.Πόσο λάτρεψε αυτό το χρώμα στα μάγουλά της.Τα βράδυα έκλεινε τα μάτια και έφερνε τη ντροπαλή εικόνα της χαμογελώντας.Η ίδια διαδικασία κάθε μέρα.Αυτή περνούσε και εκείνος της μιλούσε, μέχρι που κάποια απ'αυτές τις φορές, εκείνη κοντοστάθηκε άξαφνα.Σήκωσε το κεφάλι της και γύρισε στο μέρος του.Τα πράσινα μάτια της τον αιχμαλώτισαν και η καρδιά του τυμπάνιζε μια μουσική άστατη και δυνατή.''Ελάιζα''του συστήθηκε μετά απο καιρό και ο Dante πέταξε στα σύννεφα.Απο τότε που έμαθε το όνομά της, για εβδομάδες αυτή τον περίμενε να βγει απο τη σχολή και να περπατήσουν μαζί μέχρι το σπίτι του καθηγητή της.Η σχέση τους ξεκίνησε με συστάσεις,απλό περίπατο και το χέρι του να κλείνει τρυφερά το δικό της.Οι αναστολές της του προκαλούσαν γλυκό σκίρτημα, που όταν έφτανε σπίτι του,πέταγε το σώμα άγαρμπα στο κρεβάτι κοιτώντας το ταβάνι για ώρες, με τα χέρια κάτω απο το κεφάλι και ένα χαμόγελο που δεν έσβηνε με τίποτα.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...