Οι δουλειές τελείωσαν,η νύχτα έπεσε και εκείνος ξεκίνησε να ετοιμάζεται.Στη μικρή είπε πως ήταν απαραίτητο να ολοκληρώσει μια εκκρεμότητα και θα καθυστερούσε.Της ζήτησε να μείνει στο πατέρα της και όταν εκείνος θα είχε χρόνο, θα πήγαινε κοντά της.Η Lily χαμογέλασε γλυκά και δίχως να σκεφτεί πονηρά,τον πίστεψε αμέσως και δέχτηκε οτι της είπε.Ο Dante μόλις βγήκε απο το μπάνιο με μια πετσέτα τυλιγμένη γύρω απο τη μέση του, τράβηξε μια καρέκλα και έκατσε.Έβαλε τους αγκώνες στα πόδια και στήριξε το κεφάλι του στις παλάμες.Σκεφτόταν τον εαυτό του όλα αυτά τα χρόνια και μέσα στο ψυχρό και σκληρό καβούκι του, έμενε τυφλός,ανίκανος να δει τους ανθρώπους γύρω του.Ο κύκλος του μεγάλος μα αυτός πάντα μόνος.Δεν είχε παράπονο,η επιλογή ήταν καθαρά δική του αλλά αυτό που τον ενοχλούσε ξαφνικά, ήταν το γεγονός οτι η καρδιά άρχισε να μαλακώνει και όλοι εκείνοι οι άνθρωποι που βρίσκονταν δίπλα του,έδειχναν ενοχλημένοι.Πέταγαν τις μάσκες τους και ξεδίπλωναν τους χαρακτήρες τους.Πολέμιοι της ευτυχίας που τον είχε συναντήσει,τον προτιμούσαν αναίσθητο,ψυχρό και απόμακρο.Τους βόλευε αλλά δε καταλάβαινε γιατί.Έκανε σκέψεις που είχαν προκληθεί πρώτα απο τη συμπεριφορά της Μίρκας και έπειτα της μάνας του.Δυό γυναίκες που τον γνώριζαν καλά και που θα έπρεπε να στέκονται στο πλευρό του.Εκτός απο εκείνες,για τη σχέση του με τη μικρή, του είχαν μιλήσει και οι συνεργάτες του.Τα νέα είχαν φτάσει γρήγορα στα κεντρικά γραφεία και τη πόλη του, και όταν κάποιοι ακόμα φίλοι τον κάλεσαν ρωτώντας για τη Lily, αυτός χαμογέλασε αγανακτισμένα.Κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να μάθει πως ένιωθε,να αναρωτηθεί αν ήταν καλά και να χαρεί με αυτό.Τους θυμόταν όλους να σχολιάζουν τη ψυχρότητά του και το γεγονός πως ποτέ δε κρατούσε μια γυναίκα δίπλα του περισσότερο απο μια βδομάδα.Τότε, επιθυμούσαν να νοικοκυρευτεί όπως συχνά του έλεγαν μα τώρα, τα πράγματα είχαν αλλάξει. Ένιωθε προδομένος,είχε χαρίσει στη Μίρκα την πίστη και την εκτίμησή του και αυτή τα πετούσε στα σκουπίδια για ένα πήδημα.Γνώριζε τον ερωτά της για εκείνον,χρόνια σιωπηλός και αν εκδηλωνόταν πολύ νωρίτερα, ίσως και να έβρισκε ανταπόκριση.Τώρα ήταν αργά,πολύ αργά... καθώς αυτός δώθηκε χωρίς όρια σε ένα πλάσμα που έκλεψε το μυαλό και τη καρδιά του αμέσως.Αυτό που τον εξαγρίωνε, ήταν το γεγονός οτι η Μίρκα έκανε στόχο τη μικρή.Ο σκοπός της πρόστυχος και η επιθυμία της να φύγει η Lily μακρυά του, την έκαναν να χρησιμοποιήσει τρόπους που επηρέαζαν το λουλούδι του.Απο την άλλη η πληγωμένη μάνα του, δε σκέφτηκε λεπτό πριν ξεστομίσει την απαίτηση της.Εγωίστρια και ενώ γνώριζε το παρελθόν του, μπροστά στη δική της καρδιά,το προσπέρασε αδιαφορώντας για εκείνον.Αλλά ήταν μάνα του και αυτή δε μπορούσε να τη τιμωρήσει.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...