Το χαμόγελο του Γκρεγκ έκρυβε ικανοποίηση.Την ήξερε τη Lily,άνθρωπος ανίκανος να κρυφτεί και ήταν σίγουρος πως η τύχη την είχε φέρει μπροστά του για να μάθει όσα ήθελε.Εύκολα θα καταλάβαινε την αλήθεια και το ψέμμα... κοιτώντας μόνο τα μάτια της.Ο ίδιος θα έπαιζε το δικό του ρόλο και έτσι με ευγενικό τόνο είπε ''Πως είσαι?Χαίρομαι που σε βλέπω''.Εκείνη έμενε ακίνητη,δε χαιρόταν ιδιαίτερα,για την ακρίβεια δε χαιρόταν καθόλου που τον συνάντησε.Ο άντρας μπροστά της ήταν αιτία να πληγωθεί για δεύτερη φορά και αυτό δε μπορούσε να το χωνέψει ''Μια χαρά''του απάντησε κοφτά και προσπάθησε να του γυρίσει τη πλάτη και να φύγει.Το χέρι του τη συγκράτησε και η Lily ταραγμένη, το πήρε απότομα κοιτώντας τον θυμωμένη.'' Lily,μη ταράζεσαι.Έχουμε τόσο καιρό να τα πούμε.Έναν καφέ θα σε κεράσω μόνο.''της πρότεινε με φωνή απαλή και γεμάτη απο τη παιδική αθωότητα που κάποτε είχε.Αυτή αναστέναξε και το θεώρησε ευκαιρία,ίσως με τη κουβέντα να έβγαζε κάποια άκρη και έτσι κουνώντας το κεφάλι θετικά, βρέθηκαν σε μια καφετέρια οι δυό τους.
Ο ένας απέναντι απο τον άλλον, αυτή είχε το βλέμμα καρφωμένο στη κούπα και το καφέ που μοσχοβολούσε και άχνιζε.Εκείνος πέρναγε τα μάτια σε όλο το κορμί της και φανταζόταν πως τη χάιδευε.Το μυαλό επανέφερε τις εικόνες που την είχε αγκαλιά του και έκανε τη καρδιά να τη λαχταρά ξανά.Ξεκίνησε να της μιλά, στην αρχή για αδιάφορα πράγματα και μετά έριξε τη προσοχή του σε όσα της άρεσαν.Την Αμέλια,το τόπο της και τις δραστηριότητες που είχε τελευταία.Η Lily συμμετείχε και γρήγορα ένιωσε άνετα.Του είπε για το νοσοκομείο που φτιάχνεται στη Νέα Υόρκη και για το ταξίδι της εκεί, μα επέλεξε να γυρίσει τη κουβέντα και αναρωτήθηκε για το Καζίνο.Ο Γκρεγκ της χάρισε ακόμα ένα πλατή χαμόγελο και τη κάλεσε εκεί ένα βράδυ για ποτό.Καθώς μιλούσε, έσυρε ταυτόχρονα το χέρι του στο μικρό τραπεζάκι και δειλά άγγιξε το δικό της.Αυτή δεν άντεξε την επαφή και το πήρε κάτω απο τη κρύα παλάμη του αμέσως.''Φοβάσαι?''τη ρώτησε ''Όχι.Θα έπρεπε?''αναρωτήθηκε και τον είδε να τραβάει τη καρέκλα του δίπλα της.
Το σώμα αυθόρμητα έκανε ελαφρά πιο πίσω, δείχνοντάς του οτι την έφερνε σε δύσκολη θέση '' Μωρό μου...''την αποκάλεσε στην αρχή της πρότασης και η Lily σούφρωσε τα χείλη της εκνευρισμένη.Κανείς δε την έλεγε έτσι,μόνο εκείνος,μόνο ο Dante.Απο το στόμα του Γκρεγκ ακουγόταν ψεύτικο,σχεδόν γελοίο.''Σε παρακαλώ σταμάτα...μεταξύ μας δεν έχει απομείνει τίποτα πια για να με λες έτσι''τα λόγια της ξεκάθαρη αποτροπή που αυτός δεν έδωσε σημασία.Έβαλε το χέρι του στη πλάτη της καρέκλας της και τα δάχτυλά του την άγγιζαν.Η Lily είχε ήδη μετανιώσει που δέχτηκε τη πρόταση και σηκώθηκε απότομα όρθια.''Πρέπει να φύγω''του πέταξε και τράβηξε το μπουφάν της.
YOU ARE READING
DANTE Legend...ThE BeGiNninG
RomanceΑυτός που είναι αιώνιος,παντοτινός.Κάποιος που στοχεύει στη δύναμη και τον πλούτο.Η επιτυχία το κίνητρο και η απόκτηση αγαθών, η ανταμοιβή.Το αποτέλεσμα όμως?... μοναξιά μέσα σε ένα κόσμο γεμάτο ανθρώπους. Ανάμεσά τους και ένα Κρίνο, γεννημένο απο...