ΑΙΤΙΕΣ

8.9K 884 7
                                    

Τα πόδια της μικρής είχα καρφωθεί στο έδαφος και τα χέρια ήταν κρεμασμένα πλάι στο σώμα της.Τον κοιτούσε ακόμα και αυτός άφησε ένα αχνό χαμόγελο να φανεί.Ντυμένος ακριβά,έμοιαζε με τους άλλους, σα να ήταν μέρος της παρέας που με τα λεφτά τους είχαν αποφασίσει να παίξουν στον τόπο της.Άξαφνα το σώμα του Dante εμφανίστηκε μπροστά της και αυτή φάνηκε να βγαίνει απο το τούνελ του παρελθόντος,σήκωσε το βλέμμα της ''Θα...θα τα μαζέψω αμέσως''ψέλλισε.Τα πεσμένα φλυτζάνια όμως,δεν ήταν αυτό που τον απασχολούσε, αλλά το λόγο που βρέθηκαν στο πάτωμα,  ήθελε να τον μάθει.Τα δάχτυλά του τύλιξαν το μπράτσο της και ο ώμος ανασηκώθηκε,την οδήγησε έξω απο το δωμάτιο ζητώντας συγνώμη απο τους άντρες που έδειχναν την ίδια απορία για την αντίδραση της.Όταν απομακρύνθηκαν ικανοποιητικά, αυτός σταμάτησε και τη κράτησε μπροστά του.Ακόμα ταραγμένη και καθόλου έτοιμη να μιλήσει και να τον αντιμετωπίσει.Τα όμορφα μάτια της πήγαιναν απο δω και απο κει μα ποτέ δε σταμάταγαν στα δικά του ''Γκρεγκ Λόγκαν...με μια μόνο ματιά του σε έκανε να τρέμεις...''μια μικρή περιγραφή απο το στόμα του για όσα είδε και κατάλαβε.Το χέρι του την έσφιξε και αυτή άρχισε να θυμάται γρήγορα όλα τα συναισθήματα που είχε νιώσει για τον Γκρεγκ.Η άφιξή του της προκάλεσε εσωτερική αναταραχή,δε μπορούσε να λειτουργήσει και παρέμενε σιωπηλή προβληματίζοντας τον Dante ακόμα πιο πολύ ''Τι συμβαίνει Lily?Η υπομονή μου τελειώνει''της δήλωσε και αυτή προσπάθησε να τον πλησιάσει,να τον αγγίξει, αλλά δε της το επέτρεψε.

Η απόστασή τους μικρή και έτσι θα παρέμενε μέχρι εκείνη να του μιλήσει.Η καρδιά της χτυπούσε γρήγορα,τα χέρια ίδρωναν ''Με...μεγαλώσαμε μαζί''είπε τελικά με μεγάλη δυσκολία και έριξε τα μάτια της αλλού.Ο Dante δε χρειαζόταν πολλές εξηγήσεις για να καταλάβει πως η μια και μοναδική εμπειρία που είχε η μικρή, άκουγε στο όνομα του νεαρού.Τότε η παλάμη του βρέθηκε στη πλάτη της και τη κόλλησε πάνω του,αυτή μόλις τον ένιωσε, έκλεισε τα μάτια.Η επαφή τους έμοιαζε με το καταφύγιο που είχε ανάγκη,στα χέρια του κλεισμένη κανείς να μη μπορεί να την αγγίξει.''Γιατί...γιατι είναι εδώ?''τον ρώτησε μετά απο λίγο.''Γιατί είναι ένας απο τους συνεταίρους''της απάντησε και το πρόσωπό της αγρίεψε, το απομάκρυνε και κοίταξε τον Dante ''Τι πράγμα?Αποκλείεται!''τόνισε ξαφνιασμένη, με εμφανή το θυμό της σε όλο το κορμί ''Εδώ μεγάλωσε...είναι και δικός του τόπος ...δε μπορεί...που βρήκε τα χρήματα?''αναρωτιόταν και η ανάσα της, όσο μιλούσε βάραινε. Ο Dante απο το ύφος της και τα λόγια, έπαιρνε πληροφορίες χωρίς ο ίδιος να δείχνει, ούτε τι σκέφτεται αλλά ούτε και τι νιώθει ''Φύγε και θα τα πούμε μετά''της είπε και την άφησε απότομα.

DANTE Legend...ThE BeGiNninGWhere stories live. Discover now